Miksi hoikat eivät ymmärrä, että liikunta ei sovi meille "hyvän ruoan ystäville"?
Ystäväni tuputtaa minulle kaiken maailman jumppia ja lenkkejä, mutta ei ymmärrä etten voi, jaksa enkä ehdi liikkua.
Liikkuminen on minulle todella raskasta ja siinä tulee hiki ja paikat kipeäksi. Tätä on kokeiltu enkä enää toiste halua. En myöskään ehdi liikkua, koska iltaisin pitää ehtiä syödäkin. Taloyhtiössä ei ole hissiä ja siksi poistun asunnostani mahdollisimman harvoin. Jo lapsena äitini sanoi, ettei minun tarvitse liikkua ja säästi minut liikunnantuntien rääkiltä.
Toisaalta en edes halua olla ihmisten ilmoilla. Kotona on se hyvä puoli, ettei muut näe.
Laihduttaminenkin on minun kohdalla ihan turhaa kidutusta. Tulen aivan sairaaksi, jos en syö niin paljon, että olen kylläinen. Repsahdan 100-varmasti ja otan vahingon takaisin korkoineen.
Mulla vaan on enemmän intoa syödä kuin liikkua. Olen huomannut, että voin hyvin kun saan syödä sen verran, että paino nousee pari kiloa kuussa.
Kommentit (6)
Syö mitä haluat mut elä käytä lääkärii vaivoihis HYVINVOINTIVALTIOSSA
Tylsä kun heti otsikosta tunnistaa provoksi.
Tämä oli jo melkein hauska aloitus. No mutta hei. Anna mennä vaan. Todennäköisesti säästyy eläkekuluissa paljon.
Olen vähän hämmentynyt tällaisesta aloituksesta. Oikeastiko sinä kuvittelet, että olet päässyt jonkun "hyvän ruoan ystävän" pään sisälle, vai halusitko vain pilkata? Ja jos halusit pilkata, niin miksi?
Hahahaha.... vai hyvän ruuan ystävä! 99% tapauksista hyvä ruoka tarkoittaa lihaville mättöä, mitä enemmän ja rasvaisempaa sen parempaa!! Ihana kuvitella olevansa "hyvän ruuan ystävä" ja siksi lihava:D
Meillä koko perhe ja suku on oikeasti hyvän ruuan ystäviä mutta kukaan ei ole edes ylipainoinen saati lihava.
Kiva juttu.