Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt olemaan ruma -- vinkkejä totaaliseen muodonmuutokseen?

Vierailija
13.04.2017 |

Olen 35+ nainen ja olen aina ollut keskinkertaisen/"persoonallisen" näköinen. Nuorena kelpasin malliksikin ja olen luonnostaan melko sutjakka ja hoikka sekä pitkä. Haluaisin kuitenkin vielä rakkaussuhteen itselleni ja olenkin ihastunut yhteen naiseen (!) yksipuolisesti (ennen olin ihan hetero). Miten voisin muuttua tästä paremman näköiseksi? Minua kiinnostaisi joku totaalinen muodonmuutos/swan/vuosia nuoremmaksi -tyyppinen totaalinen muodonmuutos. Missä sellaisen voisi tehdä? Haluaisin muuttua siis niin erinäköiseksi, etteivät välttämättä läheisenikään tunnistaisi minua. Haluaisin itse asiassa muuttua yhden ihailemani henkilön näköiseksi, jos mahdollista. Kaikki vinkit olisivat tervetulleita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet vaatteet, uusi kampaus, uusi hiusväri. Rahalla pääsee.

Vierailija
2/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi varata aika jostain tosi hyvältä kampaajalta ja pyytää ensin keskusteluaikaa muutoksesta, ei siis vaan heti pesupaikalle ja toimeen ryhtymistä vaan että mietitte, mitä haluat ja miten sen voisi toteuttaa ja mitkä olisivat vaihtoehdot jne. Ja kertoisit, että haluat tyyppimuutosta. Mulle tuli mieleen vaikkapa se Piatu Puhakka Vuosia nuoremmaksi-ohjelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet vaatteet, uusi kampaus, uusi hiusväri. Rahalla pääsee.

Olen nuo tehnytkin. Silti muistutan liikaa samaa ihmistä kuin ennenkin. Ongelmana on kasvojen luusto ja vartalon muoto. Haluaisin esim. luustollisesti kapeamman lantion ja erilaisen vartalotyypin. Olen hoikka, mutten pysty laihduttamisella tai treenaamisellakaan muuttumaan riittävästi. Haluaisin muistuttaa lähinnä sitä ihastukseni kohdetta. Haluaisin samantyyppiset kasvonpiirteet ja vartalon kuin hänellä.

Vierailija
4/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi varata aika jostain tosi hyvältä kampaajalta ja pyytää ensin keskusteluaikaa muutoksesta, ei siis vaan heti pesupaikalle ja toimeen ryhtymistä vaan että mietitte, mitä haluat ja miten sen voisi toteuttaa ja mitkä olisivat vaihtoehdot jne. Ja kertoisit, että haluat tyyppimuutosta. Mulle tuli mieleen vaikkapa se Piatu Puhakka Vuosia nuoremmaksi-ohjelmasta.

Ok, täytyy selvitellä asiaa. Mulla on aika neutraalin ruskeat, paksut, pitkät hiukset tällä hetkellä ja tuntuu, etten ainakaan millään värjäyksellä tai raidoituksella muutu riittävästi yleisvaikutelmaltani. Sinänsä hiukset eivät ole se pahin ongelma mulla ja olen jopa melko tyytyväinen niihin. Ja hiusten osalta en välttämättä edes haluaisi muistuttaa ihastustani, vaan juuri muuten.

Vierailija
5/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ajanvarausta psykologille.

Vierailija
6/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot pelottava. Sun mieli on vinksahtanut ihan täysin.

Vierailija
7/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa antamaan hyviäkin vinkkejä mutta ap, olet ihan kajahtanut :O yritä ymmärtää, että luustoasi et voi muuttaa yhtään mitenkään. Ja ihastuksesi tuskin innostuu hänen matkimisestaan. Varaa aika jollekin ammattiauttajalle, olet ihan sekaisin.

Vierailija
8/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa antamaan hyviäkin vinkkejä mutta ap, olet ihan kajahtanut :O yritä ymmärtää, että luustoasi et voi muuttaa yhtään mitenkään. Ja ihastuksesi tuskin innostuu hänen matkimisestaan. Varaa aika jollekin ammattiauttajalle, olet ihan sekaisin.

En mä ole sekaisin. Hän on vain kaunein maailmassa ja haluaisin olla sellainen kuin hän on. :)

Vierailija
9/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh Piatu on buukattu vuosiksi eteenpäin... siitä vaan soittamaan aikaa kesälle 2020 :)

Vierailija
10/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalon rakennettasi ja luustoasi et pysty muuttamaan. Muutenkin sairasta yrittää näyttää ihastukseltaan ellei ole kyse vain tyylin ihailusta, idoleita on meillä kaikilla.

Vierailija
11/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalon rakennettasi ja luustoasi et pysty muuttamaan. Muutenkin sairasta yrittää näyttää ihastukseltaan ellei ole kyse vain tyylin ihailusta, idoleita on meillä kaikilla.

Siis kyse on tosiaan ihailusta. Mietin vain, että voisin yrittää muuttaa vartalon rakennetta ainakin hieman, samoin kasvoihinkin voisi laittaa jotain täytettä/restylane-ruiskeita jne. Mun pitäisi ehkä operoida nenä ja leuka, niin muistuttaisin enemmän sitä ihannettani sekä laittaa silikonirinnat, vaikka ajatus tekotisseistä ällöttääkin.

Vierailija
12/12 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä pystyisin päättelemään, minkä näköistä ihmistä mun ihastukseni pitää kauniina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme