Mitä teet pääsiäisenä?
Mitäs ihmiset puuhaa pääsiäisenä kun on 4 päivää vapaata? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Mä olen mieheni kanssa kahden ja vähän "ahdistaa" olla pois töistä, joo, olen liian kiinni duunissa. Syödään ja juodaan hyvin, ulkoillaan koirien kanssa, treenaan salilla ja varmaan katellaan iltaisin leffoja.. siinä se :)
Kommentit (41)
Varmaan jotain siivousta tai jotain. Myös koulujuttuja on vähän rästissä. Muuten ei mitään ihmeellistä.
T: 23-vuotias nuori mies/poika
Mökille mennään perinteisesti. Piti tehdä pihahommia mutta saas nähdä tuleeko sittenmin lunta.
Yritän manata meidän riivatusta koiranpennusta pirua pihalle:) Siinä onkin puuhaa koko pääsiäiseks.
Toivottavasti saa löhöä/levätä. On ilmennyt parisuhteessa jonkin verran unirästiä ja tressiä. Pikkuasioista tullut helposti kinaa joka jättää jälkensä ja hiertää suhdetta, vaikka meillä kovasti anteeksi pyydellään kun huomataan, että toisen mieltä on pahoitettu.
Toivomuslistalla on, että puhelin ei soi eikä kukaan pimputa ovisummeria. Kiitos teille omaiset/ystävät/kaverit jotka ymmärrätte, että joskus tarvitaan irtiottoa kaikkiin suuntiin jotta taas jaksaa.
Mikään tapa viettää pyhiä ei ole huono jos se sopii teille, mutta tressittä mikäli se vain on mahdollista. Hyvää pääsiäistä🐤
Perheen kanssa vietetään aikaa, varmaan käydään laskettelemassa/pulkkamäessä, syödään hyvää ruokaa jne.
YKSIN! Ihanaa!!! Mies ja poika lähti mökille sukuloimaan ja itse menen perästäpäin kun tänään pitäisi nähdä kavereita mutten tiedä haluaisinko sitäkään.. Tämä on vasta toinen ilta ja yö yksin pojan syntymän jälkeen (2v). Kärsin kuitenkin menkkakivuista samalla niin olisi ihanaa vaan hakea suklaata ja pelata videopelejä kynttilänvalossa, äänet kovalla :)
Luultavasti istun tietokoneella jotain 10h päivästä ja 1-2h päivästä käytän liikuntaan ja 2h leffaan.
Mukavan kuuloisia suunnitelmia. :) Toivottavasti myös ap pääsee ajatuksissaan irti työhommista vähäksi aikaa.
Meillä oli teinin kanssa riita alkuviikosta, jolloin tuli tiuskaistua että SINÄ ET SITTEN MENE MIHINKÄÄN PÄÄSIÄISENÄ, joten kotona nakotetaan... :D Samantien tajusin ettei olisi pitänyt, koska hänellä oli suunnitelmissa mennä kaverille yöksi, jolloin olisin itse voinut mennä miesystävälleni (eivät ole vielä tavanneet, tuore juttu), mutta näillä mennään. Tosin saadaan nyt mieluisia vieraitakin kylään joten siinä mielessä kiva. Juuri olen suunnitellut suuruudenhullua menua tässä.
Tänään käyn kaupassa, aloitan ruokavalmisteluja, huomenna tulee vieraat, rentoudutaan, syödään ja varmaan jotain juodaankin, käydään lauantaina kauppoja kiertämässä, saunotaan, lenkkeillään, pelaillaan pelejä, rentoudutaan, nauretaan, puhutaan, valvotaan. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Remonttia rintamiestalossa.
Sama.
Olemme kotona ja otetaan rennosti. Tehdään yhdessä hyvää ruokaa ja hörpitään punaviiniä.
Vanhin lapsikin tulee parina päivänä poikaystävän kanssa meille syömään.
Terassin kevätsiivous jää varmaan haaveeksi kun on niin kylmä vaikka nytkin aurinko paistaa.
Tänään saunotaan ja syödään mämmiä ja "pikkusuolaisia" herkkuja.
Telkkaria tulee varmasti katsottua ihan liikaa mutta en jaksa ressata siitäkään.
Olisi kiva pelata lautapelejä/korttia mutta tuskin nuo teinit innostuu ;)
Kolme kaveriani tulee meille yötä lauantaina ja pidetään varmaan joku tyttöjenilta :) Muut päivät rentoudun enkä jaksa ketään tavata paitsi ehkä siskoa..
Lauantaina käyn siskonpojan 7v synttäreillä. Muuten on vihko auki...
Yksin kotosalla koko Pääsiäisen. Töissä sen verran raskasta että ei huvittanut lähteä mihinkään viettämään Pääsiäistä. Ulkoilua, lukemista, nukkumista ja hyvää ruokaa. Näistä yritän loihtia hyvän Pääsiäisen. :)
Ulkoilua, ruoanlaittoa, lepäilyä, kirkossa käyntiä, kevään ihmettelyä ja ihastelua. Lunta on ainakin puoli metriä.
Jotain raaka leipomista.
Ihanaa raakaa tomaattipiirasta.
Ehkä omenatorttua cashewkerman kanssa. Tryffelikakku on pakkasessa.
Kohta lähden käymään kaupoissa ja tultua teen raakaa mämmiä, tattari on itänyt riittävästi. Vihreää minttujäätelöä suklaasiirapilla myös listalla.
Hyvää Pääsiäistä 🐥
Tulen avaamaan tänne otsikon:
Mitä teet Juhannuksena?
Remonttia rintamiestalossa.