Arvostelkaa mun ulkonäköni (räväkkä nainen)
Lyhyeksi leikatut hiukset, mustat/pinkit. Bändi paidat tai värilliset topit. Legginssit ja adidaksen kengät
Kommentit (15)
Onko tuo sit räväkkää, en tiedä. Minusta kuulostaa ihan massamuodin mukaisilta kaikki vaatteesi. Pinkit hiukset tietty keräävät huomiota. Jos olet hoikka, niin ihan kivalta kuulostaa. Tukevammalla ruumiinrakenteella tuskin on yhtä onnistunut vaateyhdistelmä tuo.
Niin ja kokonaisarvosana ulkonäöstä 7. Peppu vois olla timmimpi, mutta ihan kivat tissit.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sit räväkkää, en tiedä. Minusta kuulostaa ihan massamuodin mukaisilta kaikki vaatteesi. Pinkit hiukset tietty keräävät huomiota. Jos olet hoikka, niin ihan kivalta kuulostaa. Tukevammalla ruumiinrakenteella tuskin on yhtä onnistunut vaateyhdistelmä tuo.
Tuuppa tänne vertaamaan näihin prkln harmaa varpusiin niin näät mitä on räväkkä.. ja mitä v****a mun paino kuuluu sulle?!! AP
Mistä sinun ulkonäkösi näkee jotta voisi arvostella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppa tänne vertaamaan näihin prkln harmaa varpusiin niin näät mitä on räväkkä.. ja mitä v****a mun paino kuuluu sulle?!! AP
Ei se kuulukaan eikä kiinnosta :) Fiksulta ihmiseltä ainakin vaikutat!
Petolintuko tarkoittaa nykään räväkkää?
No, missä se kuva? Tyyli kuulostaa perus-lähiömutsin habitukselta.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyeksi leikatut hiukset, mustat/pinkit. Bändi paidat tai värilliset topit. Legginssit ja adidaksen kengät
En haluaisi tutustua. Arvosana 4-10 asteikolla 5-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempasi ja isovanhempasi sanoisivat tyylistäsi?
Ulkonäkösi parantuisi jos opettelisit äidinkieltäsi. Bändipaidat on yhdyssana ja erisnimet kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
No, missä se kuva? Tyyli kuulostaa perus-lähiömutsin habitukselta.
Missä lähiössä on tuollaisia mutseja? En ole törmännyt.
Kasvosi 7,5. Korvat vähän alentaa pistemäärää, muuten olisin sanonut 8.