Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lähdet väsyneenä ajamaan, mikä on keinosi pysyä hereillä?

Vierailija
12.04.2017 |

Onko sinulla sama tyyli kuin Suomen surkein kuski-ohjelman Jerellä, että läiskit itseäsi kasvoille?

Vai teetkö niinkuin Anton ja Jenna, että laulat pysyäksesi hereillä? Tai kuuntelet musiikkia? Tai höpötät itseksesi?

Laitatko ilmastoinnin puhaltamaan kylmää ilmaa kasvoillesi?

Juotko kahvia/energiajuomaa?

Mikä on keinosi pysyä hereillä jos jostain syystä täytyy lähteä väsyneenä ajamaan autoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tätä, mutta minä olen kyllä monesti ajanut niin väsyneenä että on ollut pakko pitää toista silmää vuorotellen kiinni jotta pysyn hereillä. Tämä ei varmaan toimi useimpien kohdalla, mutta minun nukkumiseni on muutenkin vähän niin ja näin, lähinnä vaan yleitä lepoa. Nukun erittäin kevyttä unta, kukaan ei varmasti tule taloon / asuntoon niin että en huomaisi sitä vaikka olisin sikeimmässä unessa ja muutenkin nukkumiseni on katokaista.

Vierailija
2/4 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletin puhaltamaan viileää kasvoille ja kesämmällä välillä sivulasista raikasta ilmaa. ja energiajuoma mukaan. Ei tosin ole koskaan ollut nukahttaminen lähelläkään. Usein olen lähtenyt työpäivän jälkeen Helsingistä ajelemaan kotiin 500 km. Varsinkin, jos se lähtö menee klo 21, on aika puhki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan lähimmälle huoltsikalle, juoan pari kuppia kahvia. Meen ottaa 15 min tirsat autoon ja jatkan matkaa

Vierailija
4/4 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kuoli rattiin nukahtaessa, joten ajan väsyneenä vain pakon edestä. Silloin käytän juuri edellä mainittuja vinkkejä, kuten kesällä sivuikkunan aukaisu, kylmän ilman puhaltaminen kasvoihin, kahvin juonti ja laulaminen tai itsekseen puhuminen, sekä jopa puolen tunnin, vähintään tunnin välein jaloittelemaan pysähtyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme