Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitouhua teininä

Jennifertyttötyyppi
12.04.2017 |

Olen Jennifer, 22 vuotta, eli siis jo teini-iän kokenut nuori aikuinen. Oikeastaan kaikki sanovat minua Jenniksi, ja niin 19-vuotiaana itseni esittelinkin. Nyt.. Tuntuu aikuisemmalta. En enää ole teini tai alaikäinen, kaljaa saa ilman huijaamistakin :D Minulla on maailman ihanin poikaystävä (myös maailman ihanin seksi..kamu), Tom. Nyt asiaan - olen ennen ollut YouTubettaja nimellä Jennifertyttötyyppi. Hieno nimi 😂!! Olin kerran myös tubekonissa!! Jennifertyttötyyppi on kuitenkin ollut muu nimeltään v. 2014 asti. (eli ei enää käytössä, älkää yrittäkö löytää sitä uudestaan 😬). Ja joo - tykkäsin ihan sairaasti haastevideoista (ja tykkään edelleen, XD, vaikken enää teekkään niitä itse!!).
Maailman paras poikaystävä Tom keksi maailmaan parhaan idean!! Tehtäisiin Tomin kanssa kahdestaan (ei julkiseksi, joten älkää yrittäkö löytää sitäkään YouTubesta) haastevideo!!! Best juttu 😛. Ja sit se tehtiin. En uskonut, että se kääntyisi vielä seksiin!!
Jos kiinnostaa, LUE SEURAAVA OSA, koska Mä en vaan jaksa kirjoittaa kaikkea samaan juttuun :D

Moikka moi!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantsu juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi