Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä Skam-hypeä.

Vierailija
12.04.2017 |

Mikä siinä sarjassa on niin erikoista? Minusta ei ole kovinkaan kiinnostava sarja.
En ymmärrä tätä hypetystä, Demissä on ainakin miljoona keskustelua ja artikkelia Skamista....
Naurettavaa, toivottavasti menee pian ohi.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Pidin just skam-aiheisen päivänavauksen yläkoulussa. Teinit tykkää ja aikuiset muistavat nuoruuden herkät vaiheet. Törkeän hyviä amatöörinäyttelijöitä esim salkkareitten meikkibimboihin vrt. T. Ope

Vierailija
22/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Sanan kausi alkaa areenassa la 16.00.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sopimuksen itseni kanssa, eli en ikinä sorru katsomaan Skamia. Lupaus pitää edelleen. 😌

Vierailija
24/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei oikeassa elämässä törmää Skamin kaltaisiin jätkiin. Tai ehkä pitää vaan muuttaa Norjaan! :)

Vierailija
25/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt sopimuksen itseni kanssa, eli en ikinä sorru katsomaan Skamia. Lupaus pitää edelleen. 😌[/quote

Ja mä aion kuolla näkemättä Titanicia. Periaatteet!

Vierailija
26/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin katson tunnin ladon ovea kuin Skamia.

Vierailija
27/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on tehty 14-18 -vuotiaille. Jos et tykkää, voi olla että olet yläikäinen.

Vierailija
28/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt sopimuksen itseni kanssa, eli en ikinä sorru katsomaan Skamia. Lupaus pitää edelleen. 😌[/quote

Ja mä aion kuolla näkemättä Titanicia. Periaatteet!

No kivat sulle. Ei ole minun asiani 🙂

Vierailija
29/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ladon ovi eli terkut maalle. Sarja tapahtuu Oslossa. Se on niinku sikarikas skandipääkaupunki.

Vierailija
30/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eka kauden eka jakso oli vaikea. 10 min jälkeen helpotti. Ja koukutti.

Vierailija
31/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ladon ovi eli terkut maalle. Sarja tapahtuu Oslossa. Se on niinku sikarikas skandipääkaupunki.

Maalle? Ok, taidankin tuottaa pettymyksen, sillä asun Oulussa. Ja Skam on kiinnostavuusasteeltaan kasa p.skaa.

Vierailija
32/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pari jaksoa ja jäi mietityttämään, miksi  sarjassa puhuttiin homofiileista (ainakin Vilde käytti tätä sanaa). Homoseksuaali, jopa gay, kuulostaisi järkevämmältä. 

Vierailija
33/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Vierailija
34/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko kaikkien tykätäkään kaikesta? :)

Itse olen täysin koukussa kyseiseen sarjaan. Ikää löytyy 27v. mutta se ehkäpä juuri osittain koukuttaakin, kun sarjan kautta pääsee totaalisen irti omasta työstressistä ja muista tutuista arkipäivän kuvioista. Nuo nuoret näyttelijät ovat aivan uskomattoman luonnollisia ja taitavia, vaikka ymmärtääkseni kaikki ovat melko pystymetsästä poimittu sarjaa varten. Mutta joo, itseäni tämä sarja viihdyttää paljon. Ja paljon sanottu, mutta tuntuu että olen myös oppinut jotain asioita itsestäni ja muista ihmisistä. Vuoropuhelut ovat jotenkin niin vilpittömiä, että ne pistää miettimään omia asenteitaan monen asian kohdalla.

Mutta kehumiset sikseen! Jos SKAM ei koukuta juuri sinua, niin turhaa käyttää energiaansa sen pohtimiseen, että miksi muut siitä tykkäävät. Katso tai tee jotain sellaista, mikä tuo just sulle hyvän mielen. :)

Vierailija
35/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan australialainen Please like me on todella hyvä ja syvällinen sarja. Ja siinäkin on nuoria ihmisiä ja homoja. Ei tosin mitään purkkateinejä.

Vierailija
36/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan australialainen Please like me on todella hyvä ja syvällinen sarja. Ja siinäkin on nuoria ihmisiä ja homoja. Ei tosin mitään purkkateinejä.

Please Like Me ja Skam ovat molemmat hyviä sarjoja.

Vierailija
37/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se skämmi lopeteta pian?

Vierailija
39/51 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triggered Skam fanit ilmaantuivat

Tekstisi perusteella taidat olla yläasteella. Anteeksi, tarkoitin ylä asteella. :D

Eli jos ei katso Skamia tai on katsonut eikä siitä pidä, on yläasteikäinen? Mutta sitten homosekstailua ja siideripissiksiä hehkuttavat ovat aikuisia? Asia selvä.

Vierailija
40/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun sarjassa on niin paljon hiljaisia hetkiä. Joka jaksossa olen pikakelannut kohtauksia kun en jaksa esim katsoa vaan kun joku henkilö makaa sängyssä ja tuijottaa kattoon. Yhdessäkin jaksossa alussa meni varmaan 5 min ennen kun joku sanoi ensimmäisen lauseen. Paskin sarja mitä olen katsonut. En todellakaan ymmärrä näitä "paras sarja ikinä"-hehkutuksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän