Mies, millaista huomiointia odotat naiselta ensitreffeillä?
Miehiä selvästi kiukuttaa, että naiset toivovat mieheltä herrasmiesmäisyyttä ja näin tuntevat ettei heitä ollenkaan huomioida.
Annoin yhteen ketjuun esimerkin, että olisiko hyvä jos nainen toimisi niinkuin mies, hakisi miehen kotoa, ostaisi vaikka kukan miehelle, auttaisi istumaan ja ihastelisi kuinka hyvännäköinen mies on. Tekisi tilaukset ravintolassa, pyytäisi laskun ja myös maksaisi sen, saattaisi miehen kotiin ja mahdollisesti yrittäisi päästä saatille..
Tämä ei kuitenkaan kuulemma ollut toivottua käytöstä, mutta kukaan ei kerro minkälaista sen huomioimisen pitäisi sitten olla??
Kommentit (36)
Olisi ihan kiva jos minä treffikumppanina olisin kiinnostavampi kun puhelimessa oleva Facebook.
En tiedä onko liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan kiva jos minä treffikumppanina olisin kiinnostavampi kun puhelimessa oleva Facebook.
Toivot siis ettei nainen selaa puhelinta treffeillä? Mutta tämä on kai ihan sukupuolesta riippumaton asia.. En minäkään halua että mies selaa. Hain tässä nyt jotain miten juuri NAINEN voi huomioida miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivot siis ettei nainen selaa puhelinta treffeillä? Mutta tämä on kai ihan sukupuolesta riippumaton asia.. En minäkään halua että mies selaa. Hain tässä nyt jotain miten juuri NAINEN voi huomioida miestä.
En kyllä keksi yhtään asiaa mitä nainen voisi tehdä mitä mies ei voi, tai vice versa. Ellei puhuta jostain sukupuolielimien esittelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi yhtään asiaa mitä nainen voisi tehdä mitä mies ei voi, tai vice versa. Ellei puhuta jostain sukupuolielimien esittelystä.
Selvennän vielä ennenkuin alapeukutus alkaa:
Tänään ja eilen kun tästä aiheesta on keskustelu, lähinnä siitä miten mies voi huomioida naista treffeillä, voisi kerrotuista asioista 99% soveltaa myös toiseen suuntaan.
Odotan että nainen antaa pildee ekoilla treffeillä. En jaksa mitään pihtareita tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ja eilen kun tästä aiheesta on keskustelu, lähinnä siitä miten mies voi huomioida naista treffeillä, voisi kerrotuista asioista 99% soveltaa myös toiseen suuntaan.
Niin, en minäkään oikein keksi.. Miehet kuitenkin toivat ilmi että haluavat huomiointia ja että heihin yritetään tehdä vaikutus, mutta perus "herrasmiesmäisyydet" eivät käyneet. En tosiaan tiedä mitä he sitten haluavat?
Jos ei tulisi ekoilla treffeillä sellaista kylmää ja halveksuvaa "ei tästä tule mitään, inhoan kaltaisiasi" -kohtelua , niin olisin otettu. Deittipalstan selaaminen puhelimella ei haittaa tuossa vaiheessa.
Mies yleensä odottaa naisen nauravan ja hymyilevän paljon. Iloinen pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en minäkään oikein keksi.. Miehet kuitenkin toivat ilmi että haluavat huomiointia ja että heihin yritetään tehdä vaikutus, mutta perus "herrasmiesmäisyydet" eivät käyneet. En tosiaan tiedä mitä he sitten haluavat?
Mistä tuo on peräisin että peruskohteliaisuudet eivät kelpaisi? Jostain provoketjusta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo on peräisin että peruskohteliaisuudet eivät kelpaisi? Jostain provoketjusta vai?
En tiedä onko se provoketju, mutta siis kysyin arvostaisivatko he esim jos nainen toisi miehelle kukkia, hakisi treffeille kotoa, kehuisi miehen ulkonäköä, auttaisi istumaan.. Tälläisiä mitä naiset yleensä pitävät kohteliaana käytöksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena.vastaan että tosi pitkälle viety Herrasmiesmäisyys esimerkissäsi, riittää että mies huomioi vähemmänkin, ei tarvii esim maksaa syömisiäni, mutta kiva ele on jos tarjoo halvan kahvin, avaa oven, katsoo silmiin jne.
Tiedätkö mistä tämä on peräisin, että naiselle avataan ovi? Siitä, että huoneessa/talossa saattoi olla tappaja/ryöstäjä tms. ja nainen on se ensimmäinen uhri. Lähtösin jostain keskiajalta. Ex muija kertoi tästä ja samalla äksyilli, että osaa itekkin avata oven.
Jaa, kyllä minä avaan ovia ihan yleisesti kaikille jos tulevat esim perässäni sisälle. Jos joku äksyilee että osaa itse on se vain häneltä huonoa käytöstä.
Minuakin kiinnostaisi tietää näin naisena.
Toivoisin,että nainen puhuisi ja olisi kiinnostunut minusta ja jos ei kiinnosta ollenkaan niin häipyisi heti.
Minä nainen en ainakaan halua kukkia. Haluaako joku mies?
Ei siihen mitään suoraa kaavaa ole vaan enemmänkin pitäisi osata huomioida ne asiat jotka hänellä on jo etukäteen tiedossa vaikka ensi kertaa tavataankin. Jos esimerkiksi tavataan naisen kotipaikkakunnalla missä itse en asu niin tietty minimivaatimus on se että nainen tulee ainakin asemalle vastaan. Kohteliasta olisi myös jos vaikka veisi heti kahville johonkin tuntemaansa paikkaan.
Ja mitä tuohon seksiin saantiin tulee, niin se ei ole olennaista. Mutta jos naisella on sellaisia suunnitelmia niin hyvä olisi jos olisi vähän tehnyt sen eteen. Eli jos viet miehen ensitreffeiltä kotiisi ja alat ehdottelemaan seksiä niin hyvä olisi silloin jos olet etukäteen hoidellut sinne kondomeja etkä olettaisi että mies tuo niitä jossain takataskussa mukanaan.
Ajattelin vastata tähän, mutta enpä kuitenkaan taida, koska aiemmat vastaukset näyttävät hävinneen.
Tuossa sanotaan, että kommentit 17, mutta näen vain 2 kommenttia, niistä ensimmäinen 18/17.
Oma kokemukseni on se että jos nainen on älykäs niin hän kyllä osaa hoitaa treffitkin fiksusti. Silloin jos naisen kanssa pääsee älykkääseen ja mukavaan keskusteluun niin kaikki hänen tekonsa tuntuvat mukavilta huomionosoituksilta.
Naisena.vastaan että tosi pitkälle viety Herrasmiesmäisyys esimerkissäsi, riittää että mies huomioi vähemmänkin, ei tarvii esim maksaa syömisiäni, mutta kiva ele on jos tarjoo halvan kahvin, avaa oven, katsoo silmiin jne.