Syökö kukaan enää mämmiä?
Taitaa olla vanha juttu, eikä se ole edes hyvää.
Kommentit (66)
Tänään kaupan kassajonossa kaikki osti mämmiä. Minä myös.
Mä ainakin varmaan syön.:) Tykkään mämmistä, vaikka muuten kovin isänmaallinen en olekaan.:)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vanha juttu, eikä se ole edes hyvää.
Söisin taatusti mämmiä pääsisäisenä jollen olisi laihdutuskuurilla.
Tottakai syön. Ennen en juurikaan. Työkaveri neuvoi syömään flora-vanillan kanssa, niin jopa maistuu. Paljon vaniljakastiketta, niin hyvää. Jos laittaa sokeria, niin liian makeaa ja kerman kanssakaan ei oikein hyvää.
Itse en kotiini mämmiä osta, mutta kyllä minä sitä vähän syön, jos sitä jossain tarjotaan. Mieluiten syön sitä kerman tai vaniljakastikkeen kanssa. Kovin paljon en sitä uskalla syödä, ettei mene maha sekaisin.
Joko se Mietaan Jussin mämmi örvellys on alkanut?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vanhemmat ihmiset syö sitä. Omat vanhempani ja isovanhemmat ostavat ainakin.
Niin syövät ja vessa on sitten varattu koko ajan
Ostinpa vieläkin laatikollisen mämmiä, tätä herkkua voisi olla vaikka ympäri vuoden myynnissä :)
Vierailija kirjoitti:
Joo syön mämmiä joka pääsiäinen ja sitten kun se tulee ulos laitan pökäleen tuokkoseen vuodeksi odottamaan taas seuraavaa pääsiäistä.
Ruskean talon touhuja.
Olen syönyt tänä vuonna jo 6 kg mämmiä ja sen kanssa 2,2 litraa kuohukermaa. Joten kyllä maistuu! Valitettavasti ei ole enää montaa laatikkoa kaupoissa tarjolla, pitäisi käydä hamstraamassa.
...ja palan painikkeeksi sopii kädenlämpöinen kaalimehu!!!
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset rakastaa mämmiä vaniljakastikkeen kanssa. Nytkin sitä on syöty jo 6 rasiaa tähän mennessä, pääsiäisen aikaan toinen mokoma lisää.
Yksi lapsista alkaa kinuta mämmiä saman tien kun joulu on ohi ja ekat mämmit näkyvät pakastealtaassa.
Kymppi-mämmi on meilläkin suosikki.
Viisi vuotta vanha viesti, mutta silti, jouluna on kaupoissa usein mämmiä pakasteena. Koska meitä kaheleita, joille mämmi on myös jouluherkku, on yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vanhemmat ihmiset syö sitä. Omat vanhempani ja isovanhemmat ostavat ainakin.
Lapsenlapsilleni mämmi maistuu. Alle 10 vuotiaita.
Miksi kaikki perinneruuat on aina niin epäilyttävän kuuloisia ja näköisiä?
Kaikki jotka väittää mämmin olevan hyvää sanoo "laittaa paljon sokeria ja kermaa" kun kysyy että mikä siinä on muka hyvää. Eikö se ole saatana sama vaikka söisi sitten sahanpurua sen kerman ja sokerin kanssa?
Kaikki syövät!
Ei kai ap vaan jätä syömättä?