Miksi Gordon Ramsay on aina niin ilkeä muille telkussa?
Kommentit (34)
Eli siis miksi ihminen vetää rooliaan tv-showssa? Sama kuin kysyisit miksi Hans Gruber on niin ilkeä Die Hardissa.
Sen eräänkin ohjelman idea on nimenomaan se raivoaminen ja kyllähän ravintoloissa on aivan käsittämätöntä toimintaa ja sitten mennään konkurssiin.
Jotkut ihmiset luulevat, elokuvienkin pahikset ovat oikeasti sellaisia kuin mitä pahista ne näyttelijät esittävät. Ja monet suuret ihaillut sankareita esittävät voivat olla aika rajattomia. Koko bisnes on aika sairas, samoin musiikkibisnes. Ja media.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuulema laittaa lapsensa matkustamaan turistiluokassa ja itse istuu herroiksi ensimmäisessä luokassa vaimonsa kanssa.
Ihan hyvä ettei tuo kakaroita sinne. Kohtelias herra.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuulema laittaa lapsensa matkustamaan turistiluokassa ja itse istuu herroiksi ensimmäisessä luokassa vaimonsa kanssa.
Eivätköhän ne tahdo kuitenkin leikkiä pallomeressä mieluummin kuin nauttia ykkösluokan hiljaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Tienatkoon omat rahansa. Seinfeldinkin lapset kysyi että ollaanko me rikkaita. Hän vastasi että minä olen.
Pliisuhan tuo nykyään on. Voisi sanoa jopa kohteliaaksi ja kannustavaksi. Realitykilpailijoiden tylyttäminen meni jossain vaiheessa vähän liian överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyrpäjooseppi se on niinkuin Jyrki Sukula
Molemmat pitäs teljetä mielisairaalaan
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Kyrpäjooseppi se on niinkuin Jyrki Sukula
Molemmat pitäs teljetä mielisairaalaan
Nostit vuoden 2017 ketjun, koska sinulla on jotain henkilökohtaista Gordonia vastaan? Voi jeesus miten ankea elämä sinulla onkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän ne tahdo kuitenkin leikkiä pallomeressä mieluummin kuin nauttia ykkösluokan hiljaisuudesta.
Tuskin 2v. laitetaan yksin pallomereen.
Vierailija kirjoitti:
Totuttaa ettei " pappa betala" lapsille ylellisyyksiä. Tervettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kokit on tollasia suttusia tomibjörckejä jotka ei välitä hygieniasta hevon peetä. Sitten suututaan kun mainitsee. Ja kaikki tällaiset tapaukset on jostain syystä miehiä. KAIKKI naiskokit ovat olleet paljon nöyrempiä. Miksi? Johtuuko se siitä, että ruoanlaitto on perinteisesti ollut naisten työtä ja jotkut henkisesti vajavaiset miehet eivät kestä muuta keinoa erottautua kuin typerän pullistelun?
Eipä pidä paikkaansa tämäkään yleistys, katso vaikka Amy's Baking Company -jakso. Mutta jotain seksistisiä patoutumia sä taisitkin vain purkaa.
Kyllä se pitää paikkansa että mieskokit / keittiömestarit nöyryyttävät alaisinaan naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin 2v. laitetaan yksin pallomereen.
Heillä monta lasta, ei 2 v ole ainut
Eipä pidä paikkaansa tämäkään yleistys, katso vaikka Amy's Baking Company -jakso. Mutta jotain seksistisiä patoutumia sä taisitkin vain purkaa.