Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi enää käyttää suomalaisten operaattorien mobiililiittymiä, hermot menee - Tässä syyt!

Vierailija
12.04.2017 |

Tässä syyt listattuna, miksi vastustan suomalaisia operaattoreita. Jokaisen operaattorin kohdalla on oma miinuksensa, joka on ikään kuin välitön stoppi minulle.

Elisa - Toimitusjohtaja on täysin omissa maailmoissaan ja haluaa leikata suomalaisten köyhien palkoista 10-15 prosenttia. Elisalla/Saunalahdella on historia maailman ärsyttävimpien mainosten firmana ja liittymät ovat Suomen kalliimpia. Elisan mielestä on reilua veloittaa 4,90€/kk liittymästä, jossa ei nettiä ja puhe/tekstarit käytön mukaan. Jo moraalisista syistä tulee stoppia. Tässä on hyvä tietää, että DNA:n perusliittymässä on 0,2Mbps rajaton netti, joka maksaa niin ikään 4,90€/kk.

Sonera/Telia - Muutoksen myötä hinnat nousivat huomattavasti ja aspa on ruuhkainen kuin mikä. Miksi olla liittymä Telialta ja kaikki roaming-edut, jotka lisäävät kuukausihintaa, jos viettää kaiken ajan kotimaassa? Matkaajille ko. liittymät voivat sopia.

DNA - Mites DNA:n nyt arvostelisi. Laskutus on ensinnäkin enemmän kuin pielessä. Piilokuluja on asiakkaana saanut runsaasti, joita sitten ruuhkaisessa asiakaspalvelussa koittaa selvitellä. DNA on poistanut suuren osan liittymävalikoimastaan, eikä minulle sopivaa pakettia löydy. Minun on pakko ottaa joko puhepaketti, vaikka en juurikaan soita tai sitten rajaton 3G (ei 4G). Järjetöntä. Miksi poistetaan vaihtoehdot?

Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Menee hermot suomalaisiin operaattoreihin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liittymä sinulla on nyt?

Vierailija
2/8 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä liittymä sinulla on nyt?

Ei mikään. Jotenkin tuntuu, että kaikki vaihtoehdot ovat suoraan sanottuna perseestä. Siihen kun lisää moraaliset syyt, on tosi vaikeaa olla asiakas.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin Soneralta (ennen uudistusta) liittymän, joka sisältää 2 gigaa 4g-dataa kuussa ja puhelut ja viestit veloitetaan erikseen. 5 euroa kuussa.

Vierailija
4/8 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo DNA:n 4,90 netti taitaa olla halvin. Telialla ja Elisalla noin 11e.

kovasti hinnat pompahti. Puolet lisää.

Vierailija
5/8 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin Soneralta (ennen uudistusta) liittymän, joka sisältää 2 gigaa 4g-dataa kuussa ja puhelut ja viestit veloitetaan erikseen. 5 euroa kuussa.

4G-dataa 5€/kk? Vau. Olisipa tuollaisia vaihtoehtoja nykyäänkin. Nykyään on pakko ottaa usein puhepaketteja. Ärsyttävää nämä valikoimat.

ap

Vierailija
6/8 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun minäkin olisin tiennyt ottaa. Olen vähän tyhmä kun en ottanut :(

Vierailija
7/8 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu on prepaid liittymä

Vierailija
8/8 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4G-dataa 5€/kk? Vau. Olisipa tuollaisia vaihtoehtoja nykyäänkin. Nykyään on pakko ottaa usein puhepaketteja. Ärsyttävää nämä valikoimat.

ap

Joo, se oli nimeltään Simppeli S, mutta ei näytä enää olevan myynnissä. Toivotavasti pysyy vanhoilla käyttäjille ennallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme