Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** ELOKUISET viikolla 28 ja 29**

07.07.2008 |

Viime viikon turinat: http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&_forum_WAR_perhe…

Viime vuonna tähän aikaa oli jo aika kookas olo.. Ja muutama eka elokuinen jo syntynyt. Aika on mennyt hurjaa vauhtia. Hassulta tuntuu kohta jo juhlia 1 vuotiaita.

Nani, oletko testannut?? Täällä alkaa uteliaisuus vallata mieltä..

Laitoin muuten kahden viikon pinon, kun kesä taitaa olla muutenkin hiljaisempaa kirjoittelun suhteen. Lämpenisi ilmat edes, että tuntuisi kesältä. Sentään vettä ei ole satanut niin rankasti kuin viikko sitten. Jotain positiivista.

Västis

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täälläkään ihmeitä.

Viikonloppu oltiin tosiaan ukon kans kaksin reissussa ja muksut oli mummulla. Hyvin oli jälleen kaikki menny!

Itsellä kyllä oli sunnuntaina jotain käsittämätöntä päänsärkyä ;) ilmassa... Liekö syy illalla nautittujen siidereiden???????

Jok. tap. kivaa oli!

Mä huomasin just kun kuvia tossa laittelin, kuinka paljon meidän esikoinen on muuttunut kaksi vuotiaasta tuohon 3 vuotiaana otettuun kerhokuvaan verrattuna!! ISO ISO tyttö....

Puhuimme mieheni veljen vaimon kanssa just tänään lasten hoidosta yms, hän kun on tarhassa töissä. Ihmeteltiin vaan kuinka jotkut raaskivat viedä muksunsa kaikiksi päiviksi klo7-17 tarhaan vaikka itse köllivät kotona?!

Meitähän on niin moneen junaan, mutta kyllä minä olisin lasten kanssa enemmin kotona jos rahatilanne antaisi myöden!

Tietysti hehän yleensä ovat näitä jotka saavat ilmaisen hoitopaikan......

Ja enkä minä kyllä keksisi kaikiksi päiviksi yksin kotona tekemistäkään.. Muksut sitä aina järjetää! Vaikkei toisinaan aina tarviskaan :D !

Joopa, enköhän lähde puuron keittoon.

Kauankos muuten olette antaneet iltapuuroa??

Koska pärjää yön esim jogurtilla??

Ei yhtään muista esikoisesta...

T:Mona ja Saana 11kk+1vko

Vierailija
22/28 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, vauva rapsutti vähän läppärin näppäimistöä ja nyt shift näppäintä pitäisi viritellä takaisin.Jatkaa samaa, minkä esikoinen vauvana aloitti..

Monalle tuosta iltapuurojutusta. Meillä esikoinen ei syönyt vauvanakaan kuin kerran päivässä puuron, kun muuten ei maistunut. Iltapala on kuitenkin ollut aina tuhti ja tälläkin hetkellä syö iltapalalla hurjasti eri sortteja ellei juuri ole tehty herkkuriisipuuroa ( kun ei noita muita viljapuuroja suostu syömään). varmaan ihan lapsikohtaista, mutta meillä ei kukaan pärjäisi yötä pelkällä jugurtilla. (paitsi itse pärjään, jos olen syönyt tuhdin päivällisen..) Itsekään en kunnolla muista noita siirtymävaiheita esikoisen ajoilta.

huomenna lähdetään taas pariksi päiväksi sukuloimaan. onneksi sitten ollaan vähän aikaa taas kotona.En yhtään tykkää tuosta pakkaamistouhusta.

västis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt "ruokkiksella" tulen pikaisesti pinoutumaan...

No pitihän se testata ku niin kovasti "painostitte"...nooohh ette varmaan arvaa että on polla hiukka sekasin....koska testi näyttää....HAALEETA PLUSSAA!!!!!!! Nyt olen pari testiä jo tehny ja ei ole väri siitä yhtään tummentunu...eli en tiedä sitte oonko satavarmasti raskaana vai en ku tätä tuhrua siis on tullu aikas kauan (ja kuinka kauan km:n jälkeen testi voi näyttää plussaa jos se 25.5 alkanu raju vuoto oli sitte km)...täytynee varmaan soittaa neuvolaan josko verikokeessa tmv kävis...hitsilän hitsi, eihän mulla ole hajuakaan millon se la:kaan olis :DD

Miehelle eilen testitikkua näytin ja kysyin mitä mieltä se siitä on...eipä tuo ollu yhtään edes yllättyny ja sitä ku kysyin niin se meinas ettei oikein vielä mitään osaa sanoa ku niin haaleeta näytti (mutta kuitenki ihan selvä viiva siinä on)...noh ilmeisesti taisi odotella tuollasta :)

Jooel opettelee koko ajan pitempiä matkoja käveleen, ihan selvästi hakee vaan harjotusta, että pääsenkö nyt tuonne asti-tyyliin ;) Ihanaa! On niin onnessaan itekki että ei voi olla riemuitsematta toisen onnea.. Aamulla oli taas ilmestyny punaset posket, tuon kahen viikon munattomalla iho on parantunu paljon! Pohkeetki alkaa olemaan ihan siistit. Mutta ei oikein yöt ole vielä parantuneet, edelleen herätään noin neljä kertaa tissille...ja muutenkaan ei ruoka oikein maistu...höh

Vielä kolme päivää töitä ja sitte alkaa LOMA! Vitsit että on ootettu...alkaa olemaan yhtä tuskaa ku ei motivaatiota ole yhtään...

Västikselle hyvää matkaa! Täälläki inhotaan pakkaamista...hirvee homma...

Ja pikkumiehelle myöhästyneet 11kk onnittelut!

Korvatulehduksista kärsiville pikaista paranemista!

Hameihmisiä täälläki ja miehen mukaan ne sais olla vielä piirua verran lyhkäsempiä mutta ehei näillä säihkysäärillä hohohhoo :DD

Täytynee ruveta kokkaamaan noille lomalaisille.. Kesäisiä ilmoja edelleen odottaen...

Onnellinen ja mutta puulla päähän lyöty nani kera Jooelin huomenna 11kk

Vierailija
24/28 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on mökkeilemässä miehen kanssa, minä pienimpien kera kotona. Ajattelin just oikaista sofalle lukemaan, mutta sitten olikin pakko avata kone, kun tuli esllainen ajatus päähän, että eiköhän se Nani täällä nyt kerro plussastaan - ja pertsana, kerroithan sä!!!! ONNEA!!!! Kyllä tuo nyt kovasti vaikuttaa ihan siltä itteltänsä! Mulla on aina kaikki plussaviivat olleet haaleita. Hienoa, että Jooel on saamassa leikki (ja tappelu-!) kaverin niin pienellä ikäerolla! Kaikkea hyvää! JA hattua nostan sulle, että jaksat taas saman rullaatin kaiken muun ohessa, kun nuo allergiajututkin lisäävät hössäkkäänne. Itse olen jotenkin tällä hetkellä ekaa kertaa elämässäni niin täydellisen tyydyttynyt tähän tilaani, että näitä on nyt nämä kolme ja että työelämäkin alkaa välähdellä taas jossain päin tulevaa. Ja tämän kropan on pakko saada levätä, palautua edes jotenkin ja kerätä voimaa itseensä, nyt se on sellainen arpinen riekalesäkki koko tomumaja! Ja nuo suonikohjut... Lyhyitä hamosia pitelisin juu, jos ei olisi tällaisia herkkupaloja tuossa reidellä, polvitaipeessa ja hiukan pohkeessakin. Kelpo kuhmurat ja mustelmat.

Nyt pakko mennä lukemaan, jos aion ehtiä.

Terkkuja kaikille!

Vitanova

Vierailija
25/28 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ei ole haisuakaan asiasta,miten pitkään tuon tod.näk.keskenmenon jälkeen voi se plussa vilahdella.kuitenkin varovaisesti varpaillaan ehkä itse vielä olisin,ennen "plussajuhlia".

iltapuuro: meillä syödään riisihiutalepuuroa n.1dl kera puolen banaanin,ja sängyssä juo 1,5dl maitoa ennenkuin nukahtaa.

tällä satsilla mennään klo 22.30-10 välinen aika.

meillä ei oo syöty reiluun viikkoon yöllä,kun aloinkin tunkea tuttia yöllä,se alkoi kelvata.

me oltiin tänään lääkärissä korvia näyttämässä.eilen oli ihan kamala kiukku päivä ja veteli korviaan tuon tuosta.mutta korvat olivat siis paranemaan päin,oikeinkin hyvin.

puolitoista viikkoa sitten kun se tulehdus huomattiin,ja lauantaina loppui kuuri.hyvä siis että näytti hyvältä.

toki siellä korvissa voi vielä olla ikäviä tuntemuksia.

tai sitten eilen oli vaan joku ihme kiukkupäivä,eihän noista tiedä.

olin itse eilen aika rikki kyllä,mutta tänään on ollut mukava päivä sadesäästä huolimatta =)

mies kolhi autoa tänään,peruutti kyljen jotain päin.mä olen oikeesti salaa,tai ihan julkisestikin toivonut että mättää sen johonkin (tietty ilman ihmishenkiä tai muuta haaveria) ja nythän se tapahtui =)

puhuu kännykkään kun ajelee,kyselee multa tuleeko ketään kun hän ei aina näe,ja "toivottavasti siellä ei nyt takana ole ketään" jne...joten jee,nyt toivottavasti oppi jotain =) =) =) varmaan raivostuttavaa kun sanoin sille suoraan että tätä olen odottanutkin.hih!

neitiniiskunen

Vierailija
26/28 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti vain poikkesin lukaisemaan ja mitä täältä sitten löytyikään!! Nanille tulossa vaava!!!

Me ollaan koko viikko mökkeilty ja nyt sitten tänään korkeasaareen!!!!! Joten eipä tässä enempiä tällä kertaa.

pönttö-örvelö

Vierailija
27/28 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki ok!!!!!!! Olethan tätä niin toivonut ja odottanut!!!!

TSEMPPIÄ!!!!!

Ehkä meilläkin vielä joskus?!?!

Ollaan oltu asuntoautoilemassa keksiviikosta asti ja torstaina käytiin Muumimaassa. Oli tosi kiva reissu ja esikko varsinkin oli ihan innoissaan ja halasikin reippaasti muumimammaa ja niiskuneitiä, vaikka olin ihan varma ettei sitä uskalla tehdä!

Iltapuurosta; Saana kyllä syö sen tosi reippaasti, etten sillai ole sitä lopettamassa. Kunhan noin yleisesti mietin. Meilläkään ei syödä, kun riisi/mannapuuroa ja joitain tetra puuroja. Kaurapuuro menee aamulla lisukkeiden (kuten sokerin) kanssa....

Nää sivut on taas jotenkin uudistunu. On niin pieni tää kirjotus ruutu, etten nää mitään.

Ehkä silmälasit tars hommata?!

Ollaan huomenna lähdössä muksujen ja kahden veljeni kanssa mökille tätini 50-vuotis juhliin. Mies menee sunnuntaina töihin, eikä siis lähde mukaan, kun tullaan vasta sunnuntain takasin. Sinne on niin pitkä matka ettei viitsi lasten kanssa ajaa aamulla sinne ja illasta takas.

Nyt tarvii mennä TAAS pakkaan!!!

Hauskaa viikonlopun alkua!

T:Mona ja Saana

PS:Nanille vielä kerran onnea... Oon ihan täpinöissäni.....

Vierailija
28/28 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nämä sivut näkyvät taas ihan uudenlaisina. Ja hankala oli päästä tänne kirjoittamaan. KAtsoo, miten nyt käy.

Onnea Nanille!! Ja tarrasukkia ja liimaa mukaan pikkuiselle! Vau.

Me sukuloitiin taas tällä viikolla ja käytiin myös Tykkimäen reissu. Itse pääsin lähinnä vihdyttämään junioria, joka olisi halunnut mennä vähän joka paikkaan mukaan. Kovasti kaikki kiinnosti.Onneksi matkatkin sjuivuivat kohtuullisesti, vaikka jossain vaiheessa matkaa päätin jo, ettei enää lähdetä minnekään ennen kuin pieninkin kasvaa vähintään puoli vuotta.

Itseä hämmästyttää jatkuvasti, kuinka paljon "vauvamme" ymmärtää puhetta. Ja osaa välillä syödäkin jopa itse lusikalla ja yrittää opetella noita tasapainotaitoja ja vaikka mitä.

Pitää tarkastaa, onko esikoinen jo unten mailla.

Västis