Auttakaa, voiko toisten ajatuksia lukea?
Saan siis päähäni ihan yhtäkkisiä randomeita sanoja ja lauseita ja olen päätellyt, että ne on osia tai sinne suuntaan jonkun ajatuksista minusta. Voiko tuo olla mahdollista? Toivottavasti olen vain hullu, koska ne ajatukset on yleensä negatiivisia ja ilkeitä, enkä haluaisi tietää jos joku ajattelisi minusta niin.
Kommentit (10)
Mitään tieteellisiä todisteita minkään sortin ajatustenluvusta ei ole koko ihmiskunnan historian ajalta.
Noi kuulostaa pakkoajatuksilta. Oletko ahdistunut/masentunut? Jos ne aidosti haittaa puhu lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitään tieteellisiä todisteita minkään sortin ajatustenluvusta ei ole koko ihmiskunnan historian ajalta.
Noi kuulostaa pakkoajatuksilta. Oletko ahdistunut/masentunut? Jos ne aidosti haittaa puhu lääkärin kanssa.
Olen ahdistunut ja masentunut ja toinen järkevämpi selitys mitä olen miettinyt niille onkin se, että ne on vaan sellasia ajatuksia mitä itse kuvittelen joidenkin ajattelevan minusta tai mitä itse ajattelen itsestäni jossain alitajunnassa. Mutta siksi tuota ajatustenlukua mietin puolitosissani koska ne ajatukset tulee niin randomisti päähäni. Ap
Ei ole mahdollista. Älä lähde ruokkimaan tuollaisia kuvitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ahdistunut ja masentunut ja toinen järkevämpi selitys mitä olen miettinyt niille onkin se, että ne on vaan sellasia ajatuksia mitä itse kuvittelen joidenkin ajattelevan minusta tai mitä itse ajattelen itsestäni jossain alitajunnassa. Mutta siksi tuota ajatustenlukua mietin puolitosissani koska ne ajatukset tulee niin randomisti päähäni. Ap
Esimerkiksi vaikeampaan masennukseen saattaa kuulua näitä "Me vihataan sua. Kumpa olisit kuollut!" tyyppisiä "ulkopuolelta" tulevan tuntuisia ajatuksia.
Et ole psykoottinen koska selkeästi osaat analysoida tilannettasi. Suosittelisin ihan oikeasti lääkärille puhumista. Masennus ja ahdistuneisuus ovat vakavia juttuja. Jos sulla olisi jalasta luu poikki, niin et silloinkaan vaan ihmettelisi hassua särkyä vaan menisit terveyskeskukseen saamaan apua.
Sana kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Älä lähde ruokkimaan tuollaisia kuvitelmia.
No joo, ei tietenkään. En lähde, etten sekoa.
Vian ei tarvitse olla suuri jos se on korvien välissä.
Ei vittu voiko mun Volvo muuttua Transformeriksi kun siitä välillä kuuluu kolinaa ja rekisterikilpi alkoi repsottaa
Älä välitä ilkeistä kommenteista, ne osoittavat vaan kommentoijien ymmärtämättömyyttä. Hae apua masennukseen ja ahdistukseen, niistä nuo ajatukset kumpuavat. Masentuneen negatiiviset päähänpinttymät ja uskomukset/harhaluulot itsestään voivat olla hyvinkin tiukassa, siksi asia täytyy käsitellä perin pohjin ja keskittyä nimenomaan siihen perimmäiseen syyhyn. Jos puhut itse itsestäsi ilkeästi, se alkaa vaikuttamaan ihan kaikkeen; siihen miten koet ympäristön ja miten koet ympäristön kokevan sinut. Voimia ja iso hali, tuohon on todellakin järkevä selitys ja apua saatavilla!
Ja ei ole provo!!!