Mikä ihmeen aivohäiriö tämä oikein oli? :o Pelottavaa!
Olin päiväunilla ja "heräsin", olin siis aivan tietoinen heräämisestäni, mutta en jotenkin päässyt ylös enkä saanut silmiäni kunnolla auki. Sitten yhtäkkiä ympäristö vääristyi oudosti ja aloin kuulemaan sellaisia television/radion häiriöääniä. Sitten säpsähdin siihen kun koirastani lähti muka luonnottoman kova ääni, sellainen oikein vihainen ja raivokas haukku.
Tämän jälkeen heräsin ja eihän se koira mitään ollut haukkunut, pötkötti vieressäni ja katsoi että mitä ihmettä minä touhuan.
Ei tuntunut unihalvaukselta, tuntui enemmänkin joltain kohtaukselta. Muutama yö sitten kuulin että olematon lasi hajosi lattialle. (tein aiheesta ketjun tännekin)
Mitä ihmettä? Epilepsiako mulle on puhkeamassa?
Kommentit (6)
Väärä herääminen, todentuntuista unta heräämisestä. Mahdollisena aiheuttajana stressiä, katkonaista unta, liian vähäistä unta tai liian pitkät unet tai sitten oli ihan sattumaa. On kyllä jännän tuntuista, mulla usein saattaa olla kolme tai neljäkin heräämistä ennen sitä todellista heräämistä :)
Erittäinkin pitkälti unihalvaukselta kuulostaa. Ei tuo noilla oireilla oikein aivoverenkiertohäiriöksi sovi.
Ja siis tuon "Kohtauksen" aikana ympäristö vääristyi siis niin, kuin olisi katsellut huonosti toimivaa tv-kanavaa. Kaikki oli oudosti vihreän ja punaisen sävyissä, tuli vähän mieleen vanhat 3D-efektit.