Mitä laitonta olet viimeksi tehnyt?
Kommentit (52)
Viimeisin rikos on huumausaineiden käyttörikos. 😐
Olen tehnyt pimeitä töitä. Neulon paljon ja joskus teen kavereille tilauksesta ja otan vähän vaivanpalkkaa. Kai niitä kymppejä varten pitäisi jonkinlainen yritys olla ja verot maksaa ja hoitaa joku hemmetin yritysbyrokratia (tilitoimistosta varmaan ostaa, kun en oikein itse osaa?). Tuntuu liian hankalalta olla tässä asiassa lainkuuliainen. Ja loppuisi varmaan kavereiden "tilauksetkin", kun menisi niin kalliiksi. Tähän asti omaksi ilokseni tehnyt, tuskin euroa tunnilta on se palkka.
Pimeitä töitä. Ukko.fi tms laskutuspalvelua olen harkinnut, mutta joutuisin veloittamaan kaveriltani triplahinnan jotta saisin käteen edes vähäsen. Yritystä en tätä varten halua perustaa
Tuonut Virosta 2 kartonkia tupakkaa, vaikka sallittu maksimimäärä on vain 1 kartonki.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin ylinopeutta kameraan... tuli huomautus kotiin KOLMEN kilometrin ylinopeudesta....
Minulla sama.
Viimeisin on varmasti ylinopeutta ajaminen.
Ylinopeus mulla myös. Muita rikkeitä en oikein taida olla koskaan harrastanutkaan
Mä en jotenkin ikinä uskalla vastata tällaisiin kyselyihin :D
Tein puoli tuntia liian pitkän työpäivän ja ajoin ilman turvavyötä.
kasvattanut ja hallussapitänyt huumausaineiksi luokiteltavia kasveja sekä sieniä
Vierailija kirjoitti:
Tein puoli tuntia liian pitkän työpäivän ja ajoin ilman turvavyötä.
Plus ylinopeutta koko ajan myös. Normipäivä...
Tapoin kyykäärmeen, koska se ei hätistelyistä huolimatta lähtenyt pihamaalta.
Tänään päivällä join lounaan kanssa 2 lasia valkoviinä ja sen jälkeen menin rattiin. Eipä kai tuo laitonta ole, mutta kuitenkin.
Menin viime viikolla Tallinnaan ilman voimassa olevaa passia. Onneksi en jäänyt kiinni. :D
Vaaransin liikenneturvallisuutta tärskäyttämällä parkkeerattuun auton.
Otin kyllä yhteyttä auton omistajaan ja vakuutusytiöön, vaikka ilmeisesti lain mukaan ei tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
kasvattanut ja hallussapitänyt huumausaineiksi luokiteltavia kasveja sekä sieniä
Arvostan työtäsi, jatka samaan malliin!
Ajanut ylinopeutta. En mitään silmitöntä rallia, vaan ihan "maltillista" ylinopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vedin laittomia huumeita.
Mitä, jos saa kysyä tarkemmin?
Eilen tuli polteltua pilveä. Pari viikkoa sitten otin reiveissä mdma:ta. Ai niin ja oikeestaan just tunti sit latasin pari elokuvaa torrentsivuilta.
Mistä lähtien lataaminen on ollut laitonta?