Iholla Laura Friman
Mitä mieltä henkilöstä? Minusta aika mielenkiintoinen, ehkä vähän pintaliitäjä. Mietin myös miten on varaa noin isoihin asuntoihin.
Kommentit (49)
Laura on suosikkini tämän kauden Iholla-naisista.
Joo munkin suosikki tältä kaudelta.
Ap
Lapset ovat selvästi oppineet päiväkodista törkysanat :D
Haluaisin yhtä ison kämpän kun heillä on Turussa
Iso kämppä?
Eilistä jaksoa katsoessani, olin kauhuissanni. En tiedä onko kyse vain huonosta leikkauksesta, mutta ohjelmasta saa sellaisen kuvan, että lapset ovat huonokäytöksisiä ja vanhemmilla ei ole heihin mitään otetta. Toisaalta..onko ihme, jos huonoa käytöstä ei seuraa minkäänlaista rangaistusta? Olin myös hyvin hämilläni lopun kommentista sen suhteen, että arjesta väännetään väkisin ikävää jne. Ohjelman perusteella kun en olisi ihan heti arvannut heitä kovin onnelliseksi ja seesteiseksi perheeksi. Enpä tiedä..hyvin ristiriitaiset tunteet Iholla-ohjelman myötä.
Kyllä Turun kämppä on iso. Ei kaupungissa ole selvää että saa ison asunnon paremmalta alueelta.
Mä olen Lauran kehonkielestä ja puheista saanut nimenomaan sen kuvan että lapsiarki on tylsää ja karseaa. Oli aika ristiriitainen sen eiliset sanomiset sen kanssa.
Lauralla ei myöskään itsellään ole juuri käytöstapoja, puhuu ruoka suussa ja pyörittelee silmiään muiden puheille, ei ole vaikea arvata mistä lapset ne huonot tavat oppii.
Toi silmien pyörittely on niin raskasta!!
Lauran käytös on ylimielistä ja tympeää. Lapset kurittomia ja mies lassukka. Ei jatkoon.
Minä olen katsonut ohjelmaa silloin tällöin, enemmän taitaa olla katsomatta jääneitä kuin katsottuja jaksoja. Kuitenkin tähän mennessä Laurasta on jäänyt vähän ristiriitaiset fiilikset. Ensin pidin häntä mukavana ja mielenkiintoisena eikä se joidenkin (toisessa keskustelussa) moittima sarkastisuuskaan häirinnyt yhtään. Mielipiteeni muuttui vähän, kun näin jakson, jossa lapset kysyivät, miksi Laura halusi naimisiin heidän isänsä kanssa. Hän sanoi, että mies (Aleksiko se on?) on maailman rakkain mutta myös typerin. Lisäksi toivoi, että tällä olisi vähemmän partaa. Täyttä huumoriahan nuo kommentit Lauralle olivat, mutta jotenkin jäi fiilis, että mies olisi saattanut kuitenkin ärsyyntyä tai jopa loukkaantua. Ja niissä uudenvuodenjuhlissa kertoi ystävilleen jotain sen suuntaista, että on vaikea kuvitella ikävöivänsä miestään, kun asuu Helsingissä. Ilmeisesti heillä ei mene kovin hyvin? Onko Laura liian vahva ja mies kaikessa hiljaisuudessaan liian "heikko"?
Ohjelma antaa sellaisen kuvan että Lauralla on tylsää perheensä kanssa.
En tiedä mutta sekaista siellä on, huhuhuh!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta sekaista siellä on, huhuhuh!
Heillä käy siivooja, kun Lauraa ei kiinnosta siivoaminen. (No eipä minuakaan, mutta en silti asuisi törkyläjässä.)
Lauran ruoka suussa puhuminen häiritsee kyllä. Samaa Kristiina K tekee.
Muuten normiperhe-elämää, saa lapsillekin vitsailla, ei kukaan varmaan aina puhu kauniisti ja korrektisti.
Mua häiritsee sen puhetyyli niin paljon että nyt viimeiset jaksot olen hyppinyt sen kohtien yli. Eikä se ruuan mussuttaminen sängyllä maatessakaan mitään mielenkiintoista katsottavaa ole. Lapset vaikuttavat aika kuritta kasvaneilta. Jossain alkupään jaksossa Laura selitti miten monogamia ei sovi 50 % ihmisistä ja mulle tuli tunne että hän taisi puhua itsestään siinä.
Paino-analyysi oli mielenkiintoista. Ilmeisesti pitää itseään aika paljon hotimpana kuin ehkä todellisuudessa on.
Lasten kasvatuksessa sanoi "keinojen loppuvan kesken"..samalla makasi sängyssä ja huuteli lapsilleen turhia käskyjä tekemättä mitään. Ei tehnyt mitään silloinkaan, kun ensin tomerasti kertoi, mitkä sanat keittiössä ja ruokapöydässä on kielletty, ja lapset sen jälkeen hokivat niitä tauotta..tai no näytti se lasten selän takan niille keskisormea. Enpä oo pitkään aikaan nähnyt yhtä huonosti kasvatettuja lapsia :D Vaikka vakavasti sanottuna...äiti taitaa olla vähän väsynyt?
Laura sanoi viime jaksossa, että hänellä on hoikan ihmisen kuva itse itsestään tai jotain sellaista. Onko hän ollut joskus tosi hoikka ja lihonut nopeasti?
Lapset kyllä vaikuttaa aikalailla vapaan kasvatuksen hedelmiltä.
Olen seurannut Lauran blogeja 2000-luvun alusta asti ja on aina tehnyt paljon (hyvä?)palkkaisia töitä. Opiskeluaikanakin jo tienasi ilmeisen hyvin. Miehen raha-asioista ja duuneista en tiedä juuri mitään, kun niistä ei ole blogannut.