No niin, naispuoliset Ismo Alanko-fanit, huomenna Anna-lehden ääreen. Ex- vaimo avautuu parin aukeaman verran avioliittonsa ja seksielämän ongelmista.
Mua kyllä muusikkona vituttas, kun yrittää kiteyttää elämän probleemat timantinkoviin sanoituksiin - ja sitten ex-muija loruilee naistenlehdessa parin aukeaman verran kaiken auki ja vannoo jonkun tantran ja yksisarvishoidon autuaaksitekevään vaikutukseen.
Kommentit (15)
Naisia tällaiset yksityiselämän revittelyt eivät näytä haittaavan.
Varmaan naisia ei sitten haittaa sekään että miehet lataa entisten muijien panovideot nettiin. Se on niinku vähän sama asia.
No kyllä miehetkin osaa ruikuttaa ja revitellä. Esimerkiksi Danny. Vieläkään päässy eroon Katri Helenasta.
Tämäkin vielä. Mä jo luulin, että Jari Tervon ällöttävä seksipläjäys ois riittänyt. Älkää nyt vaan ostako tuota lehteä :/ Ehkä älyävät siistiä juttujaan.
Miksi Ismo Alanko faneja kiinnostaisi mitä ex-vaimo kostona tarinoi?
Oon lukenu jo tuon Annan jutun jo kanssa. Ei siinä oo mitään seksirevittelyjä, pieni maininta vaan, että ruuhkavuosissa loppu seksi ja ex-vaimo löysi tantran kautta itsensä uudestaan, kun liitto oli jo loppunut.
Näin siinä helposti siis käy itse kullekin parille.
Mä jatkan tästäkin eteenpäin Ismo Alangon levyjen kuuntelua enkä sen ex-muijan jorinoiden. Ei mua kiinnosta mitä Alanko tekee, muuten kuin musiikin parissa.
Hassisen kone on yhä kova, vaikkei Ismo oliskaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassisen kone on yhä kova, vaikkei Ismo oliskaan.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Varmaan naisia ei sitten haittaa sekään että miehet lataa entisten muijien panovideot nettiin. Se on niinku vähän sama asia.
Onko Ismo nyt laittamassa jotain hoitojensa videoita nettiin lisäksi? En olisi kyllä uskonut: näköjään todella sotkuinen avioero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ismo nyt laittamassa jotain hoitojensa videoita nettiin lisäksi? En olisi kyllä uskonut: näköjään todella sotkuinen avioero.
Nyt taisit käsittää vähän väärin. Kirjoittajaa vaan ilmeisesti ketutti naisten taipumus ylipäätään avautua lehdissä kaikesta.
Ja heitti tuollaisen kyseenalaisen keinon ilmoille, millä olisi mahdollista loukata naista.
Erikoista varsinkin kun tähän saakka on ollut hiljaa yksityiselämästään.
Joku asiahan saa hakemaan julkisuutta nyt, keinolla millä hyvänsä. Mikäs sen parempi kuin ikoninen julkkis ex-mies.
En tosiaan tiedä tuosta naisesta mitään. Onko se perustamassa firmaa, kirjoittamassa kirjaa? Kun tarvii huomiota juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisit käsittää vähän väärin. Kirjoittajaa vaan ilmeisesti ketutti naisten taipumus ylipäätään avautua lehdissä kaikesta.
Ja heitti tuollaisen kyseenalaisen keinon ilmoille, millä olisi mahdollista loukata naista.
Ohis, eiköhän tuo kommentti ollut sarkasmia.
Markkinoi ilmeisesti jutun kautta uutta ammattiaan eli terapeutin palvelujaan.
Jotain taolaistantrahahmoterapia/ sisäisen balilaisjumalattaren voimaannuttamisterapiaa. En ottanut ihan täysin selvää jutusta, mutta jotain sinne päin.
.