Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helkatun ulkomaalainen perhe!!!

Vierailija
23.03.2006 |

Lastemme tarha sijaitsee aivan kotimme parkkipaikan vieressä ja meidän autopaikkamme on tarhan portin edessä. Tarhassa jokaiselle autolla hakevalle vanhemmalle sanotaan jo ensimmäisenä hoitopäivänä että varatuille paikoille ei saa missään nimessä jättää autoaan siksi aikaa kun hakee lapsensa tarhasta. Ihan on sakko uhkakin siinä. Asia on mennyt perille kaikille muille paitsi eräälle irakilaiselle perheelle. Olemme jo monta kertaa, en edes enään muista kuinka monta, joutuneet odottamaan itse omassa autossa että ulkomaalainen isä tulee lastensa kanssa takaisin autolle ja että saisimme parkkeerata omalle maksetulle paikalle. Olemme yrittäneet olla mahdollisimman ystävällisiä ilmoittaessamme ettei siihen saa parkkeerata koska paikka on meidän ja me maksamme siitä. Joka kerta mies vastaa" ei, ei, ei. Anteeksi anteeksi"

Mutta nyt tänään mulla palo käämit totaallisesti. Mies oli taas jälleen kerran meidän paikallamme auton romunsa kanssa. Minä ajoin oman autoni aivan hänen autonsa taakse poikittain, niin ettei hän päässyt peruuttamaan pois. Edessä on iso lumipenkka joten sekin suunta oli tukossa. Nousin autosta ulos ja lähdin hakemaan omia lapsiani siitä samasta tarhasta. Tervehdin irakilaista miestä ihan pokkana, niin kuin aina kun hän tapaamme. Viivyttelin aivan tahallani tarhassa. Kun palasin takaisin autolleni niin mies oli ja varmaan ihan syystäkin kiukkunen. Sitten se alkoi Se huuto ja mekastus että olin rasisti, ja vainonut häntä jo puoli vuotta, tekee tästä poliisi asian, vie oikeuteen minut ja jne. Minä tyynesti sanoin että siitä vaan, Saanhan ainakin sulta sitten ne rahat mitkä olet velkaa auto paikan " lainaamisesta" . Ja voi herran isä ku se hermostu siitä. Tuli kyllä niin vierasta kieltä sen miehen suusta etten mitään tajunnut. Onneks!

Tarhatädit tuli sitten mulle sanomaan että tein ihan oikein. He ovat yrittäneet sanoa miehelle jo monet kerrat näistä varatuista autopaikoista mutta ei kuulemma edes kuuntele. Sanoivat tulevansa vielä todistajiksi jos se jotain laki juttuja yrittää!

Että mä oon vieläkin kiukkunen tosta! Onnek ei tullut mitään tappo uhkauksia tai mitään muuta. Tai mistä mä tiädän mitä se sillä kotimaan kielellään mulle huuteli.

Mä ihan tärisen vieläkin. Toivottavasti lapseni ei järkyttyneet yhtä paljon ku minä. Taidan pitää tänään pienen keskustelu tuokion heidän kanssaan....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi kun noista hulluista ei tiedä, seuraavan kerran on teidän auto narmutettu tai jotain vastaavaa, kun noi irakilaiset on aika kuumaverisiä kiihkoilijoita.

Varmaan ärsyttää sua ihan hirveesti, ehkä se ukko ei nyt enää jätä autoansa teidän paikalla (tai sitten jättää kiusallaan, kun heillehän ei NAINEN tule mitään sanomaan...)

Vierailija
2/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että karkuun vaan ja antaa hullujen tehdä mitä lystää? Eikös se pitäis mennä toisinpäin, että tavalliset ihmiset saa jöödöä ja rikolliset ja vastaavat muuttaa vaikka kuuseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin " hyvä lapseni tarhakaverin isä, ole hyvä ja käytä muuta parkkitilaa, me maksamme tästä vuokraa" .

nimim. kohteliaisuus aina voittaa

Vierailija
4/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kenenkään täyis kärvistellä jonkun pölvästin ymmärtämättömyyden takia. Oli kyseessä sitten suomalaissyntyinen tai ulkomaalaissyntyinen pölvästelijä.

Kai sitä nyt jumalauta saa tehdä jonkun ratkaisevan siirron, jos toiselle ei kerta kaikkiaan mene jakeluun, että se paikka on jonkun OMA AUTOPAIKKA! On varmaan 3:lla kivaa tulla tänne toisia ärsyttään.

Vierailija
5/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sita tempperamenttia ja saannoista viis veisaamista.

Teit ihan oikein vaikka se suuttukin. Turhaa pelkaat etta se sulle mitaan tekee. Tee sama juttu ensi kerralla mutta ala viivyttele tahallasi.

Kylla se lopulta uskoo ja parkkaa muualle jos ei halua odotella.

Vierailija
6/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille että valitettavasti sun täytyy taas odottaa kun parkkasit mun VARATULLE paikalle.

Vierailija
7/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun ajoivat pois niin kaikki 3 lasta näittivät nyrkkiä meille!! Olin ihan öönä, että näinkähän varmasti oikein. Pahinta on että yksi näistä lapsista on lapseni tosi hyvä ystävä.... Mutta eipä taida olla enään.

Niin tuli vasta jälkeenpäin mieleen juuri tuo auton naarmuttaminen sun muut jutut, että mahdoinkohan kuitenkin suututtaa aivan liikaa.... Toivottavasti en.

AP

Vierailija
8/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuimme ennen kerrostalossa, jonka alakerrassa oli Alko ja Siwa ja voi jeesus sitä varattujen autopaikkojen käyttöä! Alkon ja Siwan paikat usein ihan tyhjinä, mutta sitä parkkeerataan just siihen paikkaan mikä ensimmäiseksi silmiin sattuu, vaikka lukee kissankokoisin kirjaimin, että paikat ovat talon asukkaiden maksullisia tolppapaikkoja ja niille pysäköinti on sakon uhalla kielletty. Mutta ei - joka ikuinen päivä löytyi ainakin pari pölvästiä joiden kauppa- tai alkokäyntiä saivat asukkaat odotella (!!).

Huippua tässä myös oli se, että Alkon ja Siwan paikoilla sai auto seistä vain 30 minuuttia, joten jos talon asukas sitten päättikin parkkeerata oman paikkansa sijaan niille paikoille, oli hän itse sakkouhan alla! Talo oli ihana, mutta tuon takia muutettiin pois - ei yksinkertaisesti jaksettu sitä joka iltapäiväistä venkslailua autopaikkojen kanssa. Väsyneenä tulossa töistä ja odotella sitten siinä pihalla jotain taukkeja...

Mieheni teki muutamaan kertaan myös tuon, että parkkeerasi tyynesti autonsa meidän paikalle parkkeeranneen taakse ja meni vähän kaemmas tupakalle seuraamaan tilannetta. Eihän siitä mitään hyötyä ollut, koska yleensä paikoille parkkeeranneet ihmiset olivat eri ihmisiä, mutta jos nyt edes yksi tajusi yskän niin olihan sekin parempi kuin ei mitään. ;o) Ja kiusaa se on pienikin kiusa. ;o)

Vierailija
9/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mikään ihme jos vetoavat rasismiin. Tämänkin, ap jutun pääasia oli etta on ULKOMAALAINEN/Irakilainen teki tällaistä.

Suomalainen kun ei ikinä käyttäytyisi noin?????

Vierailija
10/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla soita poliisit paikalle ja kerro, että sama ihminen käyttää JATKUVASTI teidän maksettua paikkaa, vaikka asiasta jo ilmoitettu hänelle jo monta kertaa. Poliisi tulee hinaamaan heidän autonsa pois heidän laskuunsa.

Vierailija
11/11 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua ottaa vastuuta teoistaan. Huomautin eräänä päivänä ystävällisesti afrikkalaiselle naapurilleni, että voisiko lopettaa natsojen heittelyn pihalle. Ovat pihassa siinä kohtaa, että muita mahdollisuuksia kuin hän/hänen kaverinsa ei ole. Sitä paitsi eräs naapuri on nähnyt kun tumpit lentelee parvekkeelta pihalle. Äijä alkoi haukkua rasistiksi ja että, olen aina sanomassa hänelle kaikesta (oli eka kerta). Että sellasta. Natsoista meni ilmotus sitten isännöitsijälle.