KYSY "henkiseltä mummolta"!! :)
Olen 27 vuotias nainen, ja harrastanut mummoilua jo kauan. Haluatko kysyä jotain?:)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neulotko sukkia ja lapasia, virkkaatko, onko sulla pelargoneja, pidätkö essua keittiöhommissa? Keräätkö sienet ja marjat talteen, keitätkö mehua ja hilloa? Ootko kutonut räsymattoja? Teetkö perinneruokia? t. toinen henkinen mummo, vaikka voisin toki olla jo oikeastikin mummo, 48 v
Tykkään virkkailuista ja olen neulaillut itselleni ja parille sukulaiselle sukkia. Ikkunalaudala on pari pelargoniaa ja essukin löytyy. Kävin viimesyksynä neljä kertaa sienessä, ja sain elämäni parhaan suppilivohvelisadon! Hilloja en ole opetellut (vielä) tekemään. Omistan kutomapuut mutta mattoja en ole tehnyt. Perinneruokia joo, kummityttöni lempiherkkua on kun keitän pannukakkusia :)
-ap
Mitä ne keitetyt pannukakkuset on? Minä oon vaan paistanu joko uunissa tai pannulla.
Sielunsisko! :) Mut suppiksii en voi syödä kun niissä on sitä jotakin juttua mikä herkille voi aiheuttaa pahan olon. Hyviä ovat kyllä. Pidetään kiikkustuolit vauhdissa :D
Hei minäkin oon aika mummo! En tosin erityisesti valiten, näitä juttuja on vaan kertynyt niin että kun yhteen ynnää niin aika mummolta tuntuu.
Täytän sanaristikoita, käyn bingossa, neulon joka päivä. Juon paljon kahvia, käytän sisätossuja ja lukulaseja ja keeppiä. Lämmitän puuhellaa. Keittiöpyyhkeille on teline, jossa on joka vuodenajalle oma kirjottu liina. Pöydillä on pitsiliinoja, kasveille erityiset kukkapöydät. Keinutuoli on kissojen takia viety ulkorakennukseen...
Kangaspuita on kahdet, mattoja ja poppanaliinoja olen kutonut itselleni ja muille teinistä asti.
Kysyn, että tuntuuko aloittajasta tällainen mummomainen oleminen välillä omituiselta. Nuoren ihmisen pitäisi ilmeisesti asua keskustassa ja tehdä nuoren ihmisen juttuja, haluta esim. matkustella. Joskus tuntuu vähän kiusalliselta vastailla kysymyksiin siitä, mitä harrastan.
minulla on rottinkinen keinutuoli
-ap