Suomalaiset naiset ovat kaameita tyrkkyjä!!
Olen ulkomaalaisen kanssa naimisissa, ja Suomessa käydessämme on usein baareissa tai tanssipaikoissa käynyt niin, että vieraat naiset tulevat kähmimään, hakevat tanssiin ja yrittävät sitten iskeä tai tulevat muuten vaan kyhnäämään mieheni kylkeen, vaikka ihkaselvästi olemme pari! Aluksi se huvitti miestäni, mutta nykyään se on pelkästään kiusallista. Varsinkin kun suurin osa (ellei sitten kaikki) näistä naisista on ällöttävästi kännissä.
kerran meillä oli mukana yksi mieheni tuttu, joka suoraan sanoen on ulkonäöltään vähän surkimus, pieni ja hintelä.... mutta häntäkin vietiin kuin parastakin Brad Pittiä, pääasia näytti olevan, että hän on ulkomaalainen! ei kukaan sitä tahtonut uskoa kun kotona kertoi, mutta totta se oli.
en missään muualla ole nähnyt tuollaista räävitöntä lihatarjontaa. ihan hävettää suomalaisten naisten puolesta.
Kommentit (9)
Ja kyllä on perää tuossa ap:n tekstissä, valitettavasti. Hävettänyt on suomalaisten naisten puolesta monesti, kun ollaan Suomessa käyty. Monet ulkomaalaiset miehet eivät pidä tuosta tyrkyttämisestä - ei täällä kukaan nainen niin käyttäydy (paitsi maksulliset)... Ja on aika noloa, kun pitää sitten miehelle selitellä, ettei se ollut maksullinen, vaan ihan tavallinen nainen :(
Mieheni on ranskalainen ja hänen kanssaan liikkuessani olen huomannut saman ilmiön kuin ap! Usein pistän sen kyllä humalan piikkiin, mutta silti..... Ranskassa jos nainen käyttäytyisi noin, häntä pidettäisiin joko pahemman luokan hutsuna tai hulluna.
suomessa käyttäytyy ihan vastaavasti naisia kohtaan. Ainakin mua aina kaikista eniten lähentelee ulkomaalaistaustaiset miehet.
enkä edes seurustele.... ei vaan jaksa kiinnostaa nuo miehet tällä hetkellä ja ikinä en mikään tyrkky muutenkaan ole
Ja näyttävätkin vielä Mauno Ahoselta.
kähmiväthän miehet varmaan kansallisuudesta riippumatta, mutta tuskin tulevat kähmimään selvästi miesseurassa olevaa naista! Pointti oli juuri siinä, että naiset tulevat tyrkylle vaikka mies on selvästi VARATTU!
Eteen ja taakese tunkee munankeikuttajaa tanssilattialla ja kadulla ei saa olla rauhassa. Ällöttävää.
Mä luulen että suomalaiset naiset on vaan oppineet, että latinotyyppiset miehet on nk. helppoja nakkeja, ne saa petiinsä kun vähän vinkkaa, oli niillä vaimoja tai ei. Niistä tietää, että ne katoaa omille teilleen, eikä jää ikkunan alle itkemään.
Suomalaiselta naiselta odottaisi jonkinlaista ARVOKKUUTTA!
mutta faktoja ei voi kieltää. olen kuullut saman stoorin monilta vastaavilta pareilta.
ap