Olenko ainoa ketä ärsyttää kun lihavat luulevat olevansa painavia
siksi koska "Minäh harrastan liikuntaa kaksi kertaa viikossa!!1!!!1". Lihas ei saa kenellekään paitsi ehkä kilpapainonnostajille +30 kiloa.
Sai kans ehkä vähän säälimään kun äsken luin keskustelua jossa yks ihminen kerto tajuavansa olevansa lihava, kun xl farkut ei enää mahdu jalkaan. Heti tuli ketju näyteen puolustelijoita että "Nuo kirjaimet eivät kerro mitään painostasi. Jokaisella on erilainen keho <33 Voit oikeasti olla todella laiha ja olet juuri sopiva tuollaisena!" ja "Jos olet terve niin ei kannata huolestua painosta! <3". Luin myös keskustelua jossa joku kertoi haluavansa 60cm vyötärön ja kysyi vinkkejä kuinka sen voi saavuttaa, niin taas oli kommentti osio täynnä "Sairasta" "Anorektikko" "Et kuulosta kovin terveeltä". Kannattaisko joidenki herätä todellisuuteen. Ärsyttää ihan suunnattomasti tämä lihavuuden normalisointi ja laihuuden pitämistä epänormaalina ja sairaana
Kommentit (4)
Hm? Kyllähän 120kg ihminen on painava? Ei ne kevyitä ainakaan ole.
Olen hoikistunut ja kiinteytynyt ihan älyttömästi viimeisen vuoden aikana. Kaikki vaatteeni roikkuvat päälläni. Näkyykö muutos puntarissa? EI.
Ei tuollaista vuodatusta jaksa lukea.
Mä ainakin olen vain läski.
0/5.
Poistoon. Kirjoitustaidoton aloitus joten kukaan ei jaksa lukea.