V*tuttaa kun taas jouduin ostamaan liian ison takin tissien takia
Koko pienempi olisi ollut täydellinen, ihan kuin räätälissä mua varten tehty, mutta kun laitoin sen kiinni, niin piukotti edestä niin, että näytti kuin mulla olis ollu joku iso tyyny rinnan kohtaa takin alla.
Tää on sama juttu paidoissa ja takeissa. Aina liian pitkät hihat tai muuten roikkuva. Onko muilla isorintaisilla samaa ongelmaa?
Kommentit (39)
Isot rinnat ovat ärsyttävän näköiset. Omani ovat vuosien saatossa kasvaneet, eivätkä ole edes ISOT, vaan käteen sopivat. Mutta kyllä näidenkin kanssa saa etsiä hyvää nukkuma-asentoa ja takit kiristävät helposti. Tietenkin minulla on enemmän painoakin kuin vuosia sitten, mutta en ole mikään lyllertävä ihratankki.
Isotissiset ovat etuoikeutettu ryhmä. Ei teillä ole oikeutta valittaa.
Oiskopa kuvia, kun eihän sitä uskois iliman näkemättä, jotta.
t. EI tyäukkelimiekkonen
Vierailija kirjoitti:
On. Kun on vielä leveät hartiat, takki on kuin teltta, kun helma heiluu tyhjänä.
Oletko katsellut takkeja ja puseroita isorintaisille tarkoitetuilta nettisivuilta, joilla myydään muutakin kuin rintaliivejä, kuten bravissimo?
En muuten ole, kiitos vinkistä :)
Ap
Kyllä on. Sorruin ostamaan alesta ihanan villakangastakin ja nyt kun sitä olen pitänyt, niin voi jessus mikä näky peilissä! Takki soi tissien kohdalta ja helma lepattaa tyhjänä. Koko on 40, mun koko olis 38, mutta tisseille pitäis olla 42-44. Ja helvetti kun ei tiedä mitä päälleen laittais, ku aina miehet töllöttää ja mä olen sentän kohta 50 v ja EI, en ole ylpeä tisseistäni. En niitä inhoa, mutta olis kiva kun olis sopivia vaatteita, eikä kukaan tölläis.
Vierailija kirjoitti:
Aha. No miksi meille ei sitten tehdä hirveesti ihania ja sopivia vaatteita???
Jos sul on ylimääräiset 8000 e niin helpota elämääsi.
https://www.eiransairaala.fi/fi/Palvelut/Plastiikkakirurgia/Rinnat/Rint…
Eikös sitä takkia voi tuunata? Ostat sen pienemmän koon ja leikkaat tisseille omat hengitysaukot, jolloin ne voivat paistatella päivää takin ulkopuolella? Joo, ei tarvitse kiittää. Ihan ilmainen vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Jos sul on ylimääräiset 8000 e niin helpota elämääsi.
https://www.eiransairaala.fi/fi/Palvelut/Plastiikkakirurgia/Rinnat/Rint…
No en mä ainakaan ala ulkonäön takia leikkelemään, hyi olkoon! Ymmärrän, jos on kipuja ja vaivoja, se on eri juttu. Teen aika paljon itse vaatteita ja koetan muutella kaavoja, ei vaan ole helppoa sekään ja takkia en sentään osaa tehdä. Kaipa senkin oppisi.
Vierailija kirjoitti:
Helpoin ratkaisu on laihduttaminen.
On äärimmäisen harvinaista että laihalla olisi suuret rinnat ja jos on, niin ne ovat silikonia.
En laihduta, oon normaalipainoinen, en laiha ja ei kuule kaikilla tissit pienene juurikaan, vaikka laihtuiskin. Oon 170 cm ja 63 kg, vyötärö 70 cm ja oon tosiaan kohta 50 v ja lapsiakin on tehty. Iän myötä tissit tuntuu vaan kasvavan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en todellakaan haluaisi isoja rintoja. On kivaa, kun saa huomiota naaman avulla, eikä rintojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoin ratkaisu on laihduttaminen.
On äärimmäisen harvinaista että laihalla olisi suuret rinnat ja jos on, niin ne ovat silikonia.
En laihduta, oon normaalipainoinen, en laiha ja ei kuule kaikilla tissit pienene juurikaan, vaikka laihtuiskin. Oon 170 cm ja 63 kg, vyötärö 70 cm ja oon tosiaan kohta 50 v ja lapsiakin on tehty. Iän myötä tissit tuntuu vaan kasvavan.
Joo, ei kannata laihduttaa, jos on sitä tyyppiä, että kaikki kerääntyy rintoihin. Laihdutin alipainoiseksi, 166/49, mutta tissit eivät juurikaan pienentyneet. Vihasin vain itseäni enemmän, kun koko 65G näytti luonnottoman isoilta laihassa rungossa. Pienennysleikkaukseen on kyllä pakko mennä joku päivä. Olen aina kadehtinut pienirintaisia. :/
Kävin pienennyttämässä rinnat. Oli hieno hetki ostaa kevättakki kokoa 38 entisen 46 sijaan.
Kyllä niitä takkejakin löytyy, kun vain jaksaa kokeilla, vaikka vähän lottovoitolta tuntuu, kun voi ostaa vaikka 36-38 -numeroisen takin, jossa vyötärö ja taskut ovat oikealla kohdalla ja sopivan pituiset hihat ja tissien kohdalta menee takki kiinni. Joskus olen ostanut 2 samanlaista takkia, kun se aarre osuus kohdalle. Joskus onnistuu korjata nappien siirrolla takki sopivaksi. Kannattaa katsella sellaisia, jotka ovat vyötäröltä vähän kapeampia, niin ei näytä tankilta, vaikka joutuisikin vähän isomman koon ostamaan.
Ja ei ne tissien pienennysleikkaukset ole mitään napsauksia, vaan oikeasti isoja leikkauksia, joissa on riskinsä.
Vierailija kirjoitti:
Saako näitä jotenkin muuten kuin puolaksi?
Rinnat on 65J/K ja ihan helposti löydän takkeja, käytän kokoja 36-38. Miten isot rinnat pitää olla, että niiden takia pitää ostaa monta numeroa isompia yläosia? Ihan siis vilpittömästi kysyn.
Mulla koko 75G enkä mahdu normaalimitoituksella 38:n takkeihin vaikka ne ovat muualta sopivat. 40-42 menee ja on muualta teltta. Rinnanympärys 98.
Luulen, että itsellä on myös selässä tavaraa sen verran, että vaikka housut on kokoa 29 tuumaa, niin paidat pitää olla 42:sia. Tietäähän tuon, että jos ostat pitkän takin, joka istuu yläosasta niin sitten se lepattaa alempaa. Sama koskee mekkoja ja tunikoita. Niitä tosin on helpompi tuunata kuin villakangastakkia.
On. Kun on vielä leveät hartiat, takki on kuin teltta, kun helma heiluu tyhjänä.
Oletko katsellut takkeja ja puseroita isorintaisille tarkoitetuilta nettisivuilta, joilla myydään muutakin kuin rintaliivejä, kuten bravissimo?