Mies, millainen on mielenkiintoinen nainen ?
Kun naiset kummastelevat kun he eivät kiinnosta miehiä, niin nyt voisi antaa vinkkiä.
Tai mikä aiheuttaa hylkimisreaktion, tai ihan kiva fiiliksen.
Oma preferenssit:
- ei kumitissejä
- hyvä peppu
- ei bimbo, tai mt-häiriöinen
- nätti, ahkera ja tunnollinen
- ei alkoholisoitunut bile-possu
- muulla ei väliä, kun suurin osa on kuitenkin samaa mielenkiinnotonta laumaa
Kommentit (44)
Ulkonäkö saisi olla mukiinmenevä, paino kohtuullinen. Luonne mukava ja positiivinen. Jos nuo kriteerit ei täyty olen mielummin yksin.
En varsinaisesti osaa luettella mitään geneeristä, koska sellainen nainen jotain yllätävää. Tiedän kun tapaan sellaisen, ja yhden sellaisen olen henkilökohtaisessa elämässäni tavannutkin. Täydellinen hän ei missään nimessä ole, mutta mielenkiintoinen ja omalaatuinen, hyvässä ja pahassa.
Sellainen joka tekee itse aloitteen. Siitä kiinnostuu paljon enemmän kuin vaikkapa näyttävästä pukeutumisesta tai meikatuista kasvoista, tai mistään muustakaan vastaavasta, jonka naiset luulevat riittävän.
Sellainen joka haastaa minua, kannustaa minua, suostuu astumaan epämukavuusalueelleen minun vuokseni.
Nsinen itse tietää, mikä on hyvä. Jos ei kelpaa, kannattaa vaihtaa miestä. Naisen vaisto on se tärkein naiselle, ei miehen miellyttäminen
Ympäröivästä joukosta positiivisesti erottuva. Ulkonäöllä tai persoonalla, molemmat herättävät mielenkiinnon.
Kikattavassa kanalaumassa sarkastisia kommentteja pokerinaamalla heittävä, jurossa porukassa iloinen, roskasakin joukossa elegantisti laittautunut... Mikä nyt ketäkin sattuu kiinnostamaan niin sen mukaan kukin kiinnittää huomiota tiettyihin ominaisuuksiin.
helposti lähestyttävä, vastaanottavainen, ystävällinen, hymyilevä ja avoin ihminen kiinnostaa aina enemmän kuin tympeä ja luotaantyöntävä, mököttävä nirppanokka
Tämä onkin tosi paha kysymys. Hetki piti pinnistellä, mutta löytyiväthän ne vastaukset.
Pientä neuroottisuutta pitää olla, arvostaa reilusti suomalaisuutta ja isänmaallisuutta. Pitää arvostaa suomalaisia perusarvoja koti-uskonto-isänmaa.
Kiinnostunut filosofian peruskysymyksistä ja mielellään rennosti uskonnollinen (ei lahkolainen, korkeintaan eronnut)
Empaattinen. Tätä on vaikea mitata, mutta teot puhuvat puolestaan - eivät ko henkilön omat kertomukset.
Ratkaisukeskeinen, eli tulee puoliväliin ja on valmis tinkimään omista vaatimuksista mutta tekee sen myös selvästi selväksi.
Oikeudenmukaisuus ja varovaisuus. Tietää että maailma on täynnä huijareita ja kusipäitä, joiden seurassa ei kannata aikaa tuhlata. Ymmärtää ettei ihminen muutu.
Tekee vapaaehtoistyötä tai jotain muuta pyyteetöntä ilman itsensä korostusta.
Nämä jos naisesta löytyy niin aika moni muu kriteeri jää toisarvoiseksi ja I am in Love.
Tekee aloitteen ja omaa mielipiteitä.
Vie miehen treffeille leffaan missä sitten hiplailee kikatellen.
Pussailee.
Vierailija kirjoitti:
helposti lähestyttävä, vastaanottavainen, ystävällinen, hymyilevä ja avoin ihminen kiinnostaa aina enemmän kuin tympeä ja luotaantyöntävä, mököttävä nirppanokka
Yleensä juuri mököttäjillä ja kiukuttelijoilla on eniten miehiä perässä juoksemassa.
Älykäs, tutkinto oikeista tieteistä ja hyvä yleissivistys
Sellainen joka tietää että Tinder on pjaskaa ja ei käytä muitakaan netti-treffi-palveluja. Tietää myös että on laadukas ja että kun sopiva mies tulee kohdalle niin se on menoa.
Ei niitä toiveita kukaan mies suureen ääneen julista, reaktio kun on monilla kuka sä oikein luulet olevasi. Tuosta ilmeisesti syntyy harhaluulo joillekin ettei niitä toiveita ole edes olemassa.
Tottakai miehilläkin on toiveita, vakaviin suhteisiin kriteerit on huomattavasti kovemmat kuin yhdenillanjuttuihin.
Tuossahan oli juuri ketju, ei siinäkään saanut toiveita ilmaista ilman että joku alkoi vänkäämään ja sättimään. Näyttäis olevan vieläkin elossa, 24 sivua pitkä.
Sellainen jolla on aivot. Ulkonäkö on katoavaista joten en jaksa sitä kamalasti painottaa. Tärkeintä on että olis perusjutut kunnossa kuten normaali hygienia, syö, nukkuu ja liikkuu tarpeeksi että pysyy terveenä.
M29
Kunha ois about omaa ikäluokkaa, mukava ja tykkäis musta.
Kauniita kommentteja, kiitos miehet!
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan oli juuri ketju, ei siinäkään saanut toiveita ilmaista ilman että joku alkoi vänkäämään ja sättimään. Näyttäis olevan vieläkin elossa, 24 sivua pitkä.
Eniten naurattaa ketjut jossa erikseen kysytään miehiltä mitä he haluaa, kun joku mies vastaa alkaa raivoaminen ja alapeukutus.
Luuleeko nuo naiset, että miehille kelpaa joka ainut kadulla vastaan tuleva nainen, ei todellakaan.
Naiset sekoaa jos mies kertoo toiveistaan, miesten pitäisi huolia kuka hyvänsä nainen eikä saisi olla toiveita. Ikävä puhkaista kuplanne, myös miehillä on toiveita eikä joka ainut teistä kelpaa, vakaviin suhteisiin varsinkaan.