Millainen on ruma mies?
Kertokaahan naiset, millainen on mielestänne ruma mies? Epäilen itse nimittäin olevani sellainen, ainakaan en näytä "tavalliselta". Minua kiinnostaisi tietää millaisista piirteistä olette ajatelleet miehen olevan ruma. Minkänäköisille miehille olette antaneet pakkeja ulkonäön takia?
Miehetkin saa vastata, mutta mulle on tullut mielikuva et naiset ja miehet näkee nää asiat vähän eri tavalla.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava, tai sitten piirteet on tyyliin Hjallis.
Hjallis on loistava esimerkki siitä, että miehen ei tarvitse olla vakiintuneen käsityksen mukaisen komea, kunhan on älykkyyttä, itsevarmuutta ja sanavalmiutta ynnä sitä selittämätöntä "sitä jotain". Nainen voi olla useinkin haluttava sievänä nukkena, mies ei koskaan.
Vanha ketju mutta pakko vastata. Väärin. Hjalliksen ainoa toimivat juttu on raha. Ja vain raha.
Jos korvat ei näy edestäpäin, posket on liian pyöreät. Tai jos posket näkyy takaapäin.
Ruma mies on jolla on pienet Munat, munat on miehen tärkein elin ilman sydän tai aivot mies pärjää muttei ilman Munat. Saunassa katson millaiset Munat miehelle on
Sellainen jolla naama muistuttaa sateen hakkaamaa lehmänpaskaa.
Joku nostanut todella vanhan ketjun.
Mutta kun niin kiinnostaa niin:
Ulkonainen on annettua. Jumala ei tee sarjatyötä. Enkä lähtisi sitä erittelemään. Luonnettaan voi kuitenkin kehittää, jos etsisin parisuhdetta (mitä en tee) en ottaisi
Kiroilijaa
Tupakoijaa
Päihteiden käyttäjää
Tapoihinsa piintynyttä vaimon hakkaajaa
Vankilakundia (rikoksensa sovittanut on asia erikseen, ellei taparikollinen)
Selän takana puhujaa
Pelkuria
Matalamielistä
Kontrollinhaluista
Määräävää
Besserwisseriä
Ääriliikkeiden edustajaa
Tapoihinsa piintynyttä kiusaajaa
Oman edun tavoittelijaa
Alas painajia, jotka painettuaan alas yrittää pelastaja -agendalla uida *liiveihin"
Lisääkin saattaa löytyä, mutta tässä rumimmat
Ryytimanne..olpo..ja pulla..hullu uho ..rostiwa epäonni..peltok..tynkkis..vigge..beripummi näitähän riittää..kulkevat lahkossa..
Kaikki ylilaudalla olijat, incelit ja peräkammarin mammanpojat.
Mies, joka ei arvosta itseään, ihmisiä, elämää, miehiä, lapsia eikä naisia. Joka puhuu rumasti kaikesta ja kaikista. Sellainen on ruma mies.
Naisellisia ulkonäköpiirteitä omaava mies, tai todella huomattavasti epäsymmetrinen.
eli kapeat hartiat, leveä lantio, rasvaa vyötäröllä, miestissit, pieni alaleuka, matala kulmaluu. Pelkkä yksi piirre ei vielä tee miehestä rumaa, mutta mitä useampi on niin sitä epäonnisempi.
huono ryhti, likaiset hampaat
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kuin ruma nainen eli kiroilee paljon, syljeskelee ja on ylimielinen.
Miten nuo liittyvät ulkonäköön? Huomaa taas tämän tippaleipäaivoisen pillueläimen logiikan.
Vierailija kirjoitti:
K-pää, macho, omaisuudella leveilijä, besserwisser, joka ei vaikuta pätkääkään lämpimältä tai lähestyttävältä.
Siinä toinen urpo joka alkaa luettelemaan luonteen piirteitä. AP kysyi, että minkälainen on ruma mies. Sillä viitataan ulkonäköön arvon idi-ootti.
Vierailija kirjoitti:
Ruma mies on jolla on pienet Munat, munat on miehen tärkein elin ilman sydän tai aivot mies pärjää muttei ilman Munat. Saunassa katson millaiset Munat miehelle on
Okei, Iigor.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla naama muistuttaa sateen hakkaamaa lehmänpaskaa.
Mitä vit-tua tää meinaa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä eli kirjoitti:
Sellainen mies jota ei KOSKAAN tulla iskemään baarissa, vaikka käyntikertoja takana useita satoja.
Eli n. 97% suomalaisista miehistä.
Kyllä ainakin minua on naisten puolesta lähestytty pubeissa, vaikka en olekaan pitkä, hoikka ja komia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava, tai sitten piirteet on tyyliin Hjallis.
Hjallis on loistava esimerkki siitä, että miehen ei tarvitse olla vakiintuneen käsityksen mukaisen komea, kunhan on älykkyyttä, itsevarmuutta ja sanavalmiutta ynnä sitä selittämätöntä "sitä jotain". Nainen voi olla useinkin haluttava sievänä nukkena, mies ei koskaan.
Vanha ketju mutta pakko vastata. Väärin. Hjalliksen ainoa toimivat juttu on raha. Ja vain raha.
Ja julkisuus. Raha yhdistettynä julkisuuteen vetää tietynlaisia naisia puoleensa.
No jos se oma ulkonäkö ja hygienia ei kiinnosta ollenkaan niin kyllä se on aika rumaa. Harvemmin olen nähnyt yhtään itsestään huolehtivaa miestä, joka olisi vastenmielisen ruma, vaikkei olisi geenilotossa voittanutkaan. Ehkä jos olis jotenkin epämuodostunut niin sitten ehkä. Minulle usein riittää, että on siisti niin en haukkuisi rumaksi.
Jos näkyy kilometrin päähän, ettei kiinnosta mitä suuhunsa laittaa ja liikunta on täysin vieras käsite, samoin suihku, niin se on rumaa.
Ps. En edes muista, koska olisin ajatellut jonkun ihmisen olevan ruma. Ehkä en sitten vaan huomaa heitä?
Lihava, isokokoinen norsu joka haki netissä seuraa. Kalju päälaelta, sivuilla rehottava tukka. Parta ajamatta ja hyvin pieni kikkeli. Turn off..