Onko 41v naisen enää mahdollista
saada miestä ja lasta? Vai parempi odotella vain vanhuutta?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mielummin sukupuolitauti, kun yli 40 vuotias nainen joka haluaa lapsia.
Sinulla taitaa tuo ensimmäinen jo olla.
Parempi että jatkat aivan samanlailla kuin tähänkin asti.. eli ilmeisesti ilman kumpaakaan.
Jos haluat lapsen, ei muuta kuin yksityiselle hedelmöityshoitoklinikalle. Ensimmäinen käynti on ilmainen. Käy keskustelemassa siellä, saat asiantuntijan näkemyksen siihen, oletko liian vanha saamaan lasta.
Miehellähän ei ole yhtä kiire. Sen ehtii löytää myöhemminkin.
Syö rullakebabia ja juo energiajuomia.
Hyvä ruoka parempi mieli :D
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat lapsen, ei muuta kuin yksityiselle hedelmöityshoitoklinikalle. Ensimmäinen käynti on ilmainen. Käy keskustelemassa siellä, saat asiantuntijan näkemyksen siihen, oletko liian vanha saamaan lasta.
Noin epätoivoista ei kukaan halua, ja jos on vielä lapsella saastuttanut niin peli on hävitty totaalisesti.
Vanhin tuntemani täysin luomusti vahingossa raskautunut nainen oli 48-vuotias lapsen saadessaan. Tervekin on.
Jos haluat lapsen, suosittelen hankinnan aloitusta mahdollisimman pian. Jos miestä ei ole vielä kiikarissa, kannattaa varmaan pakastaa munasoluja, jotta lapsen hankinta olisi vielä mahdollista. Toki se on yksilöllistä, mutta kyllä mahdollisuutesi saada lasta hupenevat aika nopeasti 40 vuoden jälkeen.
älä lannistu näistä negatiivi niiloista/niinoista.
kyllä vieläkin ehtii saamaan lapsenkin ja miehiä nyt on joka nurkat väärällään:)
T: mr 44v. lapseton vielä ainakin ;)
Varmasti on miehiä joilla alkaa kans oleen viime hetkiä, jos aikoo omia lapsia saada mutta ei vain ole kumppania. Alkaa aika loppua löytää kumppani.
Niin miksi ette hae vain lapselle hyvää vanhempaa. Ja sitten teette yhdessä lapsen.
Hei ap!
Täytän parin viikon kuluttua 41 ja synnytän esikoiseni heinäkuussa, mikäli kaikki menee hyvin loppuun asti. Saan lapsen sinkkuna, mutta lapsella on isä ja hän tulee olemaan mukana lapsen elämässä. Olemme hyvissä väleissä.
Tämä ei ole ideaalein ratkaisu, mutta kaikkea ei voi näköjään saada. Niiden on niin helppo kommentoida, joilla asiat ovat menneet perinteisen mukavasti.
Voit ehkä vielä saada molemmat, muttet välttämättä yhtä aikaa. Jos haluat lapsen, älä enää odota miestä kohdalle vaan mieti hedelmöityshoitoja ja toimi. Muutoin asia menee varsin suurella todennäköisyydellä ohi. Miehen voit tavata myöhemminkin.
Miehen löydät helposti ja voit jopa löytää sellaisen, joka haluaa lapsen. Mulla on liuta tuttavia, jotka ovat saaneet lapsia reilusti yli 40-vuotiaana. Vastahan oli tutkimus, jonka mukaan naisen hedelmällisyys ei alenekaan niinkuin aiemmin on luultu, vaan esim. 42-vuotiaan hedelmällisyys on samalla tasolla kuin 3-kymppisen. Tiedän myös monia, jotka ovat saaneet esikoisensa yli 40-vuotiaana. N. 45-v raskautuminen alkaa vaikeutua, mutta yksilöllistä sekin on. Mun siskolle oli lääkäri sanonut, että kaikki pelaa kuin nuorella naisella, vaikka lapsen tekis ja sisko on 53-v. Tiedän naisen, joka sai ainokaisensa 49-vuotiaana ja hyvin meni kaikki ja siis ihan luomusti. Ja kun nykynaisen elinikäennuste on jotain 86 v, niin lapsi ehtii keski-ikään siinä ajassa.
Mutta älä tee lasta kovin vanhan miehen kanssa, mies kun alkaa sairastella jo niin nuorena ja kuoleekin paljon nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Täh, siis vauvan jälkeen vai? Eli nelikymppinen nainen jolla on pikkuvauva? Mahtaa olla aika kapea kohderyhmä semmoiselle.
No minä sain miehen 42-vuotiaana ja lapsen 43-vuotiaana.
Eli omasta kokemuksesta sanoisin, että kyllä.
Olen huomannut, että ihmiset solmivat parisuhteita kaikenikäisinä. Ei siihen varmaankaan ole mitään rajaa tai lakia. Lapsensaantimahdollisuudet ovat niin yksilöllisiä, että se täytyy vain kokeilla. Tilastot eivät kerro mitään yksilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen voi saada, mutta lasta ei kannata edes yrittää.
Hyvinkin vielä pari lasta ehtii tehdä, jos luonto on suosiollinen, ja jos se mies löytyy.
Minun kaksi ystvääni ovat tulleet tahoillaan raskaaksi 41-vuotiaina.
Lapset ovat ihania, raskausajat menivät hyvin.
Mutta hopihopi!! jos samaan aiot..
Sana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua ns. valmiita lapsia van oman. Eli parempi jättää koko juttu. Ap
Onhan niitä tuon ikäisenä lapsia saaneita naisia. Itsehän sen tiedät, oletko hormonaalisesti vielä ok (ainakin jonkin verran pystyy päättelemään), onko voimavaroja, mikä on fyysinen kunto jne.
Voimavarat ja fyysinen kunto?!? Mitä mä luen. Ei se nelikymppinen mikään tutiseva vanhus ole. On tää maailma hulluksi mennyt, ihmisten elinikä pitenee, mutta samaan aikaan kolmekymppiset kun alkavat joidenkin mielestä olla vanhoja. Lopettavani nämä ihmiset itse elämisen kun esim. 40 tärähtää mittariin?
Kyllä voi saada kaiken. .. perheen miehen lapsen, kaiken.
40v nainen on parhaimmillaan, yleesä jopa kauniimpi kuin nuorena. Kokemus antaa itsevarmuutta jne.
Onnea yritykseen. Jos löytäisin sinut ottaisin käsivarsilleni ja veisin taivaanrantaan. Oikeesti.
Muutamia vuosia sitten uutisoitiin 55-vuotiaasta sterilisoidusta naisesta, joka oli raskaana.
https://hymy.fi/uutiset/55-vuotias-liisa-on-raskaana-laakari-piti-luulo…
Jos olet lihava vanha pullukka niin aika huonot mahdollisuudet kumpaankaan.