Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 40+ mies menee nuortenravintolaan, joutuuko hän itse tekemään kaikki aloitteet?

mryouth75
11.04.2017 |

Nuortenravintolalla tarkoitan sellaista, joissa käy parikymppistä ja sitä vähän vanhempaa porukkaa. Tekeekö naiset noissa paikoissa ylipäätään aloitteita miehille ja onko vanhemman *class1* -miehen mahdollisuudet kuinka hyvät? Jos joku miettii, että miksi et tee itse aloitteita, niin eikö ole hyvä että valinta jätetään naiselle. Palstan mukaan kun kaikki naiset eivät pidä vanhemmista miehistä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 24-vuotias ja olen nyt vasta alkanut katselemaan kolmikymppisiä "sillä silmällä", 40-vuotias olisi kyllä jo ihan liian vanha. Sori. :D

Aina tulee näitä yksittäisiä "nuoria" naisia (todellisuudessa 45v mamma) selittämään, että hyiii. Nyt ei kaivata mitään anekdootteja ja mielikuvaharjoitteita, vaan raakaa tilastofaktaa varhaiskeski-ikäisen laatumiehen vetovoimasta 20 vuotta nuorempien naisten silmissä.

Jos sitä olisi vähääkään, et ruikuttaisi täällä vaan panisit niitä parikymppisiä. Totuus on se että tätä lähemmäs et panemista pääse joten nauti kaikin mokomin fantasioittesi kirjoittelusta.

Tälläkin hetkellä kieltäydyn panemasta erästä 23-vuotiasta, koska hänellä on tunteita minua kohtaan. Tietysti hän rukoilee munaa, mutta laatumiehen täytyy pysyä vahvana kiusauksessakin. En ole muuten ap, vaan eräs 39-vuotias.

Vierailija
22/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitsi kuuntelee räppiä, just vast pääsin niinkö vauhtiin, täältä tullaan viiskybäset, word

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 24-vuotias ja olen nyt vasta alkanut katselemaan kolmikymppisiä "sillä silmällä", 40-vuotias olisi kyllä jo ihan liian vanha. Sori. :D

Aina tulee näitä yksittäisiä "nuoria" naisia (todellisuudessa 45v mamma) selittämään, että hyiii. Nyt ei kaivata mitään anekdootteja ja mielikuvaharjoitteita, vaan raakaa tilastofaktaa varhaiskeski-ikäisen laatumiehen vetovoimasta 20 vuotta nuorempien naisten silmissä.

Jos sitä olisi vähääkään, et ruikuttaisi täällä vaan panisit niitä parikymppisiä. Totuus on se että tätä lähemmäs et panemista pääse joten nauti kaikin mokomin fantasioittesi kirjoittelusta.

Tälläkin hetkellä kieltäydyn panemasta erästä 23-vuotiasta, koska hänellä on tunteita minua kohtaan. Tietysti hän rukoilee munaa, mutta laatumiehen täytyy pysyä vahvana kiusauksessakin. En ole muuten ap, vaan eräs 39-vuotias.

kuulostat todelliselta saaliilta, pus pus

Vierailija
24/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap tarkoitat *class1* - miehellä? Toivottavasti et itseäsi. Ei muuten mutta kun sinä olet viimeiset kaksi vuotta valittanut täällä siitä, että nuoret naiset eivät osoita kiinnostusta sinua kohtaan ja taannoin tulit maininneeksi myös, etteivät edes itsesi ikäiset naiset kovin kiinnostuneilta sinusta vaikuta. Siitä voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että ehket naisten silmissä ykkösluokan uros ole, vaikka itse itseäsi sellaisena pitäisitkin.

Vierailija
25/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap tarkoitat *class1* - miehellä? Toivottavasti et itseäsi. Ei muuten mutta kun sinä olet viimeiset kaksi vuotta valittanut täällä siitä, että nuoret naiset eivät osoita kiinnostusta sinua kohtaan ja taannoin tulit maininneeksi myös, etteivät edes itsesi ikäiset naiset kovin kiinnostuneilta sinusta vaikuta. Siitä voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että ehket naisten silmissä ykkösluokan uros ole, vaikka itse itseäsi sellaisena pitäisitkin.

No tuo oli sinun tulkintasi. Mitä tulee tuohon että paljastaa ikänsä, niin sitä ei kannata tehdä. Itselläni on nuorekas persoonallinen tyyli ja näytän eturivin suomiräppäriltä. Tällainen nuorentaa. Miehellä on etuna myös sänki joka peittää hyvin kaikki juonteet.

-mryouth75

Vierailija
26/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisoravintola eli mäkkiin vai heseenkö olit menossa? Nuoret ajattelevat sinun olevan siellä isäviikolla lasta ruokkimassa. 

Vierailija
27/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo oli sinun tulkintasi. Mitä tulee tuohon että paljastaa ikänsä, niin sitä ei kannata tehdä. Itselläni on nuorekas persoonallinen tyyli ja näytän eturivin suomiräppäriltä. Tällainen nuorentaa. Miehellä on etuna myös sänki joka peittää hyvin kaikki juonteet.

-mryouth75

No onko sinulla käynyt parempi flaksi nuorten naisten suhteen nykyisin kuin mitä pari vuotta sitten?

Minä en mikään tyyliguru ole, mutta eikö räppärityyli ole aika teinimäinen? Oletko varma että se pukee keski-ikäistä miestä toivomallasi tavalla?

Vierailija
28/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mryouth75[/quote]

No yöks, 42 v. ja räppärityyli.. Ketä muuta kuin itseäsi sä luulet pettäväsi. Kuullostaa jotenkin tosi säälittävältä, kai sulla roikkuu jotkut pelle ketjut kaulassa ja on jotain mauttomia ketjuja keno kaula vääränä? Kun sä tosta koko ajan vanhenet, niin yhä koomisemmaksi muutut. Kavereilla perheet, työt ja harrastukset ja sä hiot räppärityyliä ja juokset puolta nuorempien perässä.

Vierailija
29/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun mrgeriatric75 valitti täällä kuinka parikymppiset kassatytöt ei enää flirttaile hänelle toisin kuin parikymmentä vuotta sitten? :'D mistäköhän sekin johtuu? :'D

Vierailija
30/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille sovi pukumies- tai slipoverityyli.Mutta en myöskään suosittele tuota räppärityyliä keskiverto nelikymppiselle.

-mryouth75

Vierailija
31/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille sovi pukumies- tai slipoverityyli.Mutta en myöskään suosittele tuota räppärityyliä keskiverto nelikymppiselle.

-mryouth75

No minkä helvetin takia sä sit pukeudut räppärityyliin? Sul on siihen tyyliin 20 vuotta liikaa ikää. Edelleenkin sun paikka on humpparavintolassa muiden eläkeläisten seurassa.

N26

Vierailija
32/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisella tyylillä saa naisten huomion. Itse olin viikonloppuna nuorisoravintolassa ja kävin myös heittämässä tanssilattialla muutamat "muuvit". Aika moni nuori nainen katsoi erikoisenkin kiinnostuneesti.Kukaan ei kuitenkaan tullut juttelemaan enkä itsekään viitsinyt joten lähdin kotiin.

-mryouth75

Vierailija
33/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisella tyylillä saa naisten huomion. Itse olin viikonloppuna nuorisoravintolassa ja kävin myös heittämässä tanssilattialla muutamat "muuvit". Aika moni nuori nainen katsoi erikoisenkin kiinnostuneesti.Kukaan ei kuitenkaan tullut juttelemaan enkä itsekään viitsinyt joten lähdin kotiin.

-mryouth75

Kuinka moni parikymppinen nainen on lähestynyt sinua kuluneen kahden vuoden aikana?

Kuinka monta intiimiä suhdetta sinulla on ollut parikymppisten naisten kanssa kuluneen kahden vuoden aikana?

Vierailija
34/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Kuinka moni parikymppinen nainen on lähestynyt sinua kuluneen kahden vuoden aikana?

Kuinka monta intiimiä suhdetta sinulla on ollut parikymppisten naisten kanssa kuluneen kahden vuoden aikana?

En nyt aivan tarkkaan muista lähestymisiä. Olisiko niitäkin nolla?

-mryouth75

Vierailija
35/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin nähdä sut. Katottiin mikä pappa siel vatkaa ja meinattiin soittaa poliisi, kun epäiltiin et oot joku eksynyt dementiapappa.

Vierailija
36/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

En nyt aivan tarkkaan muista lähestymisiä. Olisiko niitäkin nolla?

-mryouth75

Persoonallinen ja nuorekas räppärityylisi ei siis ole herättänyt yhdenkään parikymppisen naisen kiinnostusta ja silti sinä uskot sitkeästi olevasi ykkösluokan uros heidän silmissään?

Mutta ihmetellä täytyy, mikä pointti koko tällä aloituksellasi on. Kun kerran omasta kokemuksestasi olet saanut huomata, että nuoret naiset eivät juuri aloitteita kaltaisesi vanhemman class1 miehen suuntaan tee, niin miksi sellaista pitää tällä palstalla vielä erikseen kysyä?

Vierailija
37/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei voi oikeasti elää noin kauan ja tietää noin vähän ellei ole elänyt elämäänsä syrjäseudun syrjäisimmässä mökissä.

Vierailija
38/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei voi oikeasti elää noin kauan ja tietää noin vähän ellei ole elänyt elämäänsä syrjäseudun syrjäisimmässä mökissä.

Joillekin miehille ikä aiheuttaa harhoja.

Vierailija
39/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies ja käyn paljon nuorten jytäpaikoissa. Neidit tekevät suoria aloitteita aika vähän, mutta epäsuoria paljon, eli tulevat lähelle, pummaamaan tulta tai tupakkaa, hinkkaavat hanuriaan tanssilattialla etumukseen, jne.

Itse teen aika vähän alotteita kuten joku yllä jo kirjoittikin, koska ymmärrän että se voi olla monille creepyä. Vänhän lähempänä kolmekymppisille olen usein niitä baarin harvoja sopivan oloisia, mutta kyllä niitä 18+ on kotiin päätynyt lukemattomia viimevuosina, enkä ota mitään humalaisia enkä tarjoa yhtään mitään.

Monesti on kyllä ollut sellaisia tilanteita että on mennyt tosi hyvin ja vastapuoli ihan mukana, mutta kun ikä selviää niin se on adios.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme