Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 40+ mies menee nuortenravintolaan, joutuuko hän itse tekemään kaikki aloitteet?

mryouth75
11.04.2017 |

Nuortenravintolalla tarkoitan sellaista, joissa käy parikymppistä ja sitä vähän vanhempaa porukkaa. Tekeekö naiset noissa paikoissa ylipäätään aloitteita miehille ja onko vanhemman *class1* -miehen mahdollisuudet kuinka hyvät? Jos joku miettii, että miksi et tee itse aloitteita, niin eikö ole hyvä että valinta jätetään naiselle. Palstan mukaan kun kaikki naiset eivät pidä vanhemmista miehistä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä täällä kyselen? Eihän täällä palstalla käy kun lösähtäneitä vanhoja mammoja. Käy kysymässä jossain nuorten naisten palstalla (Demi lienee sopiva) mielipidettä.

Vierailija
2/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäiset miehet joutuu tekemään aloitteet. Naisia passiivisempia olentoja saa hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aloite miehelle tuossa tilanteessa on poistua tulosuuntaan, siis ulos.

Vierailija
4/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy vaari vaan niissä humpparavintoloissa minne kuulutkin.

N26

Vierailija
5/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Ikikselle' voisi suositella ihan sitä  samaa liikettä-tältä palstalta...

Vierailija
6/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Ikikselle' voisi suositella ihan sitä  samaa liikettä-tältä palstalta...

Ikis ja mryouth pitäisi laittaa yhteen tappelemaan niin pitkään että ne rakastuvat toisiinsa.

Vierailija
7/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ kaverillani alkoi käydä flaksi kunnolla vasta kolmekymppisenä, on niin nuorekas että hyvin pystyisi huijaamaan parikymppisille naisille ikänsä jos kantti kestäisi.

Vierailija
8/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

40+ kaverillani alkoi käydä flaksi kunnolla vasta kolmekymppisenä, on niin nuorekas että hyvin pystyisi huijaamaan parikymppisille naisille ikänsä jos kantti kestäisi.

Haluaisin nähdä sellaisen ihmeen. Yleensä miehet ovat jo 30-vuotiaana niin kulahtaneen näköisiä, että pahaa tekee.

N26

Vierailija
9/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on jo sen verran että oikeasti en kehtaa tuollaisissa nuorisopaikoissa olla kovin aloitteellinen.

Ymmärrän, että sen oman isukin ikäisen papparaisen lähestymisyritykset ovat useimmille enemmän kuin kiusallisia. Mutta jos olen "nuorekas" ja siisti niin ei onneksi ole touhut minun aloitteiteni varassa, vaan seuraa on löytynyt. Oudoksi on touhu mennyt, kerran kaksi tyttöä heitti minusta kolikolla, että kumpi saa mut kotiinsa.

Kun minä olin parikymppinen touhu oli hieman toisenlaista.

Vierailija
10/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 24-vuotias ja olen nyt vasta alkanut katselemaan kolmikymppisiä "sillä silmällä", 40-vuotias olisi kyllä jo ihan liian vanha. Sori. :D

Vierailija
11/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu miehestä. jos on valioyksilö, niin nuoret naiset hakeutuvat hänen luokseen. vähemmän laatukkaan miehen pitää olla omaaloitteine.

Vierailija
12/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen tätä samaa....

Kirjoittaja on edelleen nainen.

Haukkukaa miehiä jos tuntuu hyvältä.

Siis minä olen kohta 42-vuotias mies.

-mryouth75

Vierailija
13/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tytöt katsoo että jonkun isä tuli baariin.

Vierailija
14/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minä olen kohta 42-vuotias mies.

-mryouth75

Ehkä se on yksi sivupersoonistasi.

Nainen olet silti.

Vierailija
15/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 24-vuotias ja olen nyt vasta alkanut katselemaan kolmikymppisiä "sillä silmällä", 40-vuotias olisi kyllä jo ihan liian vanha. Sori. :D

Sama toisinpäin. Ei jaksais mitään 25 kakrua. M40

Vierailija
16/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä on niin mahdotonta uskoa että tällaisia mryoutheja on oikeasti olemassa. Jokainen nuori nainen on nöihin törmännyt ihan irl. Oisko aika miehet käydä olet urpo -keskustelu ihan keskenänne ja mies miehelle eikä niin että miesten typeryyksistä yritetään syyttää naisia.

Vierailija
17/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mistähän juuri  näitä tällaisia täysin urbaaneja legendoja oikein sikiää ?

Itse tunnen hyvin vaikka kuinka monta yli 40-vuotiasta miestä,eikä heistä ketään kukaan  taatusti saisi edes kirveellä uhaten mihinkään nuorisodiskoon.

Yhden myös joka oli 'järkkärinä' eräässä paikkakunnan nuorten tapahtumassa kesällä ja sanoo,että toista kertaa ei sinne tapahtumaan  aio enää erehtyä lupautumaan järjestysmieheksi.

Vierailija
18/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi et välttämättä edes erota 40 vuotiasta miestä 30 vuotiaasta. Itsellä kävi kerran että terdeltä löytyi tyttö ja olimme jo hänen asuntonsa luona, kun sanoin ikäni. Tuli tytylle vissiin pikku paniikki ja avaimet oli hävinneet. Hän joutui menemään kaverin luo.

En ole yhtään katkera, jos teki tuon esityksen kun kuuli ikäni, ja saattoihan ne avaimet olla oikeastikin hukassa.

Itse yritän aina olla rehellinen säästyy monelta ikävyydeltä.

Vierailija
19/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä vakiruikuttaja, joka luulee löytävänsä täältä panoseuraa. Mene nyt sinne Tinderiin tai jonnekin ulos, missä on ihmisiä irl.

Vierailija
20/39 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tulee näitä yksittäisiä "nuoria" naisia (todellisuudessa 45v mamma) selittämään, että hyiii. Nyt ei kaivata mitään anekdootteja ja mielikuvaharjoitteita, vaan raakaa tilastofaktaa varhaiskeski-ikäisen laatumiehen vetovoimasta 20 vuotta nuorempien naisten silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän