Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko postinkantajalla oikeus syödä purkkaa kesken työvuoron?

Vierailija
11.04.2017 |

Toimiihan hän sentään palveluammatissa, jossa pitää tarvittaessa pystyä kommunikoimaan selkeästi ja ymmärrettävästi. Purukumi suussa se tuskin onnistuu? Sekä purukumista aiheutuva hajuhaitta varsinkin kerrostalon porraskäytävissä ja suljetussa hississä on varsin häiritsevä. Lisäksi purukumia jauhava suu antaa laiskan ja ynseän vaikutelman kyseisestä henkilöstä/työnantajasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon postissa saa syödä purkkaa .

Vierailija
2/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä vittua?! Kielsikö inhottava työnantajasi purukumin mätkyttämisen lähisiwan kassalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, vaikka söisikin purkkaa kesken työvuoron.

Mutta kertokaas mulle, miksi posti jaetaan nykyisin öisin? Viime yönäkin oli tullut klo 23-06 välisenä aikan posti..

Vierailija
4/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kertokaas mulle, miksi posti jaetaan nykyisin öisin? Viime yönäkin oli tullut klo 23-06 välisenä aikan posti..

Postin jakelu on osittain avattu kilpailuille. Isoimissa kaupungeissa sanomalehtien jakelufirmat ovat tehneet sopimuksia joidenkin mm. laksuttajien kanssa ja jakavat postia yöllä samalla kuin sanomalehtiäkin.

Vierailija
5/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus vähän koominen onkin, kyllä monessa asiakaspalveluammatissa purkan syönti työaikana on kielletty. Juurikin ed.mainituista syistä, näyttää laiskalta ja ei pysty artikuloimaan selkeästi. Näin meille työnantaja ilmaisi.

Vierailija
6/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postin jakelu on osittain avattu kilpailuille. Isoimissa kaupungeissa sanomalehtien jakelufirmat ovat tehneet sopimuksia joidenkin mm. laksuttajien kanssa ja jakavat postia yöllä samalla kuin sanomalehtiäkin.

Pakko kai se on avata, kun Posti ei kerran itse pysty hoitamaan niiden palvelun ydinaluetta, eli postitoimintaa. Ihmehän se olisi, jos ehtisivät kaiken sen ruohonleikkaamisen, ruuanjakelun ja mummojen taluttamisen lisäksi hoitaa postinjakelun.

Vierailija
7/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haistelen mieluummin spurkun kusen ja oksennuksen hajua hississä kuin raikasta minttua

Vierailija
8/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei. Siitä joutuu Suomessa  pakkotyöleirille kymmeneksi vuodeksi, jos joku ilmiantaa sinut siitä. Varo siis !

Vierailija
9/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, ota ne mielenterveyslääkkeesi ennen kuin menet vahingossa jonkun mustalaisen tai helvetinenkelin oven taakse urpottamaan ja päädyt betonipainojen kanssa merenpohjaan.

Vierailija
10/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskan vaikutelman? Päinvastoin leuat tekevät kovastikin töitä.

Vierailija
11/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
12/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskan vaikutelman? Päinvastoin leuat tekevät kovastikin töitä.

Eikös se naama kulu ja vanhene ennenaikaisesti moisesta mäyhystämisestä?

Vierailija
13/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja. Lääkkeet.

Vierailija
14/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa jos postinkantaja on mies. Niiltä kun ei onnistu kahden asian tekeminen yhtä aikaa.

Vierailija
15/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassana minä olin pahis. Söin karkkia kesken työvuoron ja asiakkaan tullessa kassalle jemmasin karkin poskeen tai kielen alle eikä kukaan huomannut mitään X-D Minä olin ylpeä itsestäni. Jos olisin postinjakaja, söisin ainakin kaksi pussillista karkkia työaikana. Tai ihan piruuttani vaikka kolme. Purkkaa en enää syö, hammaslääkäri suositteli leukojen vuoksi luopumaan siitä ilosta. Ennen olin purkkanarkki. Jatkuvasti purkka suussa.

Vierailija
16/16 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkaa ei ole tarkoitettu syötäväksi.