Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi poistitte koira keskustelun...

tiukkis
11.04.2017 |

Niin..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko, että jos kaksi ihmistä käy töissä se arjen yhteinen aika on mielettömän kortilla.

Koira vie vähintään 1h joka päivä aikaa pois.

Se 1h saattaa olla juuri sitä yhteistä aikaa minkä käyttäisin mielelläni naisen huomioon.

Entä kun haluaisin viedä naisen viikonloppureissulla Espanjaan?

Jumalauta sitä järjestämisen määrää että saadaan hauveli hoitoon.

Uskokaa tai älkää mutta eksälläni oli koira.

Koiraan meni parin vuoden aikana 1300e rahaa (hoito,lääkäri yms). Minä maksoin puolet.

Eli toisin sanoen kun väitätte että "PELKÄÄTTEKÖ ETTÄ KOIRA VIE MIEHEN HUOMION" niin kyllä...

Aika surullista olla toisen mies ja hän panostaa rahallisesti enemmän koiraansa. Siinä menee ihmisen ja eläimen arvostus tänä päivänä.

Sad but true.

Vierailija
2/2 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko, että jos kaksi ihmistä käy töissä se arjen yhteinen aika on mielettömän kortilla.

Koira vie vähintään 1h joka päivä aikaa pois.

Se 1h saattaa olla juuri sitä yhteistä aikaa minkä käyttäisin mielelläni naisen huomioon.

Entä kun haluaisin viedä naisen viikonloppureissulla Espanjaan?

Jumalauta sitä järjestämisen määrää että saadaan hauveli hoitoon.

Uskokaa tai älkää mutta eksälläni oli koira.

Koiraan meni parin vuoden aikana 1300e rahaa (hoito,lääkäri yms). Minä maksoin puolet.

Eli toisin sanoen kun väitätte että "PELKÄÄTTEKÖ ETTÄ KOIRA VIE MIEHEN HUOMION" niin kyllä...

Aika surullista olla toisen mies ja hän panostaa rahallisesti enemmän koiraansa. Siinä menee ihmisen ja eläimen arvostus tänä päivänä.

Sad but true.

Jopas. Olen kuullut miehistä, jotka ovat katkeria naisensa exille tai ystäville tai jopa paljon aikaa vievälle työlle, mutta että KOIRALLE. Nyt olen kuullut kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla