Miten naiset valittavat, että 176cm mies on liian lyhyt? Onha se melkein 10cm yli 170cm.
Ymmärrän, että 180cm nainen haluaisi pidemmän miehen ja vielä senkin 175cm nainen huolisi pidemmän, mutta sitä en voi käsittää, kun sellaiset 155- 165cm naiset valittavat, että on liian lyhyt.
Onhan tuo nyt heitä paljon pidempi.
Siis miten miten 160cm pitkä nainen voi väittää, että tuo on liian lyhyt?
Onhan se 15 cm eli melkein päätä pidempi.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että 180cm nainen haluaisi pidemmän miehen ja vielä senkin 175cm nainen huolisi pidemmän, mutta sitä en voi käsittää, kun sellaiset 155- 165cm naiset valittavat, että on liian lyhyt.
Onhan tuo nyt heitä paljon pidempi.
Siis miten miten 160cm pitkä nainen voi väittää, että tuo on liian lyhyt?
Onhan se 15 cm eli melkein päätä pidempi.
"15 cm = melkein päätä pidempi"? Nyt sulla on käytössä melkoiset ykkösen likiarvot...
Klikkasin otsikkoa, koska miehen 6cm on melkein 10cm, sitten selvisikin, että 15cm pään ero. Ei ihme, että melkein kaikilla netin miehillä on sanojensa mukaan 17-22 cm pitkät pötköt, kun 1=0,6cm.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin netissä.
- ap
Ohis, mutta internet pitäisi räjäyttää.
'Naiset' on aikamoinen yleistys. Siksi toiseksi ihmisellä on ihan täysi oikeus haluta sitä mitä haluaa. Ei se muille kuulu.
Eihän se pituus ole rstkaisevaa vaan sen pituus ! Pienelläkin miehellä voi olla iso se. Muuten minun tyttöystäväni on minua 29 cm lyhyempi ja minä olen 173 cm. Ei kumpikaan ole tästä valittanut.
Tuli vähän sellainen lapsellinen isottelufiilis aloittajasta. Ihan kuin lapset ilmoittavat ikänsä "mä olen jo neljä ja puoli". "Mä olen melkein 180". Miksi miesten pitää vatvoa tätä asiaa? Ihan varmasti on naisia joille aloittaja on liian lyhyt. Eikä kukaan heistä muuta mieltään aloittajan selittelyn takia.
Et sinä aloittaja kyllä sanele minulle minkä pituinen mies on minulle tarpeeksi pitkä, vaikka oma pituuteni olisi mikä.
Makukysymys, johon yksilö valitettavasti voi itse vaikuttaa aika vähän.
Minulle 176cm ei ole liian lyhyt, vaan oikein sopiva.
-nainen 175cm
Joo ja miehet valittaa kun treffikumppani pettyy pituuteen, kun itse pyöristävät 176 cm 182 cm, koska 6 cm on melkein 10cm ja tasalukupituutta 180 cm voi nyt pidentää kahdella senttimetrillä näön vuoksi, kun muutkin niin tekee :D Kun vaikka 165 cmpitkä nainen sitten saapuu paikalle 8 cm koroissa ja ihmettelee vain kolmen senttimeteirin pituuseroa, voi mies mennä uhriulisemaan nettiin naisten törkeistä vaatimuslistoista, kun ilman korkoja pituuseroa on 11 cm, eli melkein pää!
Vierailija kirjoitti:
Joo ja miehet valittaa kun treffikumppani pettyy pituuteen, kun itse pyöristävät 176 cm 182 cm, koska 6 cm on melkein 10cm ja tasalukupituutta 180 cm voi nyt pidentää kahdella senttimetrillä näön vuoksi, kun muutkin niin tekee :D Kun vaikka 165 cmpitkä nainen sitten saapuu paikalle 8 cm koroissa ja ihmettelee vain kolmen senttimeteirin pituuseroa, voi mies mennä uhriulisemaan nettiin naisten törkeistä vaatimuslistoista, kun ilman korkoja pituuseroa on 11 cm, eli melkein pää!
Tiedä siitä ulinasta... Ei minulla ainakaan ollut pokkaa sanoa netissä tavatulle miehelle että ei nähdä uudestaan koska hän oli valehdellut pituutensa. Ihan varmasti hän selitti itselleen että ei hänen valehtelunsa ja lyhyytensä haitannut, vaan kiinnostuksen puute johtui ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä siitä ulinasta... Ei minulla ainakaan ollut pokkaa sanoa netissä tavatulle miehelle että ei nähdä uudestaan koska hän oli valehdellut pituutensa. Ihan varmasti hän selitti itselleen että ei hänen valehtelunsa ja lyhyytensä haitannut, vaan kiinnostuksen puute johtui ihan muusta.
Niin tai sitten päättelee kaikkien torjumisien johtuvan vain pituudestaan, vaikka olisi kauhudeitti neitsythuorasarasiepinnäköinenonkeskivertonainen -jutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin netissä.
- ap
Internet on oiva paikka vaihtaa hetkeksi roolia ja esiintyä minä tahansa. Internet on myös minulle väittänyt että outiepilluinen nainen, 170+cm nainen, lyhyttukkainen nainen, yli 60 kiloa painava nainen, alle 18cm pitkän peniksen omistava mies, alle 180 cm mies, yksinhuoltaja... ei voi IKINÄ löytää laadukasta kumppania, ainakaan sellaista joka voi valita jonkun muunkin. Ja jostain syystä näitä mainitsemiani esimerkkejä löytyy tosielämästä pilvin pimein, ovat onnellisessa parisuhteessa kanssa tai deittailevat säännöllisesti ja ovat onnellisia.
Pistä se netti kiinni ja mene tosielämään. Suomalaiset keskustelupalstat ovat todellisuudessa "mies vs. naiset" -taistelukenttiä, jossa ensiksi joku trollaa että yli 60kg naiset ovat kaikki läskejä, jonka jälkeen joku toinen provosoituu ja kostaa sanomalla että alle 180cm miehet ovat kääpiöitä.
Valittavatko? Missä?