Lindex - H&M, kummasta parempia lastenvaatteita?
Kommentit (18)
H&M on varsinkin pojalle löytynyt hyviä housuja (kuminauhavyötärö, perusvärit, hyvät mallit) ja kivoja neuleita.
Lindexiltä löydän tosi harvoin mitään pojalle. Joskus bamse vaatteita, mutta muuten on synkkiä ja nappi-vetoketju-vyötäröillä.
Kappahlin lastenvaatteet taas ei ole yhtään mun makuun. En koskaan löydä sieltä mitään lapsille.
Meillä tulee ostettua molemmista.
Ehkä enemmän on Lindexin vaatteita kun niillä on niin hyvät alennusmyynnit aina!:)
Mutta H&M:n vaatteet on kans laadultaan/norm.hinnaltaan/söpöydeltään ihan samaa tasoa.
KappAhlista en minäkään ole montaa vaatekappaletta ostanut...
Lindexkin on nostanut profiilia hienoilla tv-kampanjoilla ja kai ne vaatteetkin on vähän kivemmannäköisiä kuin vielä muutama vuosi sitten. Silti aika harvoin löydän sieltä mitään ihanaa. Riippuu kyllä myymälästäkin. Aleksin Lindex on jotenkin sotkunen lumppukauppa, mutta Sellossa Lindexilla hienot tilat, mikä saa vaatteetkin näyttämään paremmilta. =)
ja meidän neidillä on varmasti aika samanverran vaatteita hm:stä ja lindexiltä. tarttuipa äsken mukaan ostosreissulla lindexiltä bamse-setti. joku jo mainitsikin että lindexillä on tosi hyvät alet. en minäkään oikeastaan lindexiltä osta kuin alesta. hm:stä tulee ostettua sitten normaalihintaisina, kun ale on vauvan vaatteissa vaan sen -30%.
Lindexiltä ei löydy niin hyvin isommille pojille vaatetta, laatu on yleensä kyllä parempaa kuin H&M:llä. Meillä ehkä niin, että isommille tulee ostettua enemmän H&M:ltä, pienemmälle Lindexiltä. KappAhlia käytän harvoin, en oikeen tykkää sen vaatteista.
Mun mielestä samaa laatu-/hintaluokkaa. Molemmissa ihania vaatteita! Ehkä Lindexin vaatteita meillä kuitenkin enemmän kuin alennusmyynneissä paremmat alet =) Suurin osa, 90%, tytön vaatekaapin sisällöstä on näistä kahdesta liikkeestä.
En ole koskaan löytänyt pojalle mitään kivaa lindexiltä, enkä kappahlista, jotain olen joskus saanut lahjaksi, mutta en tykännyt oikein. H&M:n vaatteet ainakin kaikki saa pestä 60 asteessa, ja niitä muutamia lindexin vaatteita mitä meillä on, pesulämpötila on 30 astetta. Ja h&m:n vaatteissa hyvä hinta-laatusuhde. Enkä voi sietää niitä Bamse-asuja, joita lindexillä myydään -hyh-hyi!
H&M:n vaatteissa vaan se huono puoli, että sieltä ei enää oikein löydy sieviä vähän yli 1-vuotiaan vaatteita pojalle, isompien vaatteet on usein jotain hämähäkkimiespaitoja ym, ja taas pienten vaatteissa ei koot riitä :(
Lindexin housut ovat olleet parempia meidän kapeille pojille.
Tytölle ehkä H&M löytyy kivampia tyttömäisiä vaatteita
Laatu ainakin perus trikoo vaatteissa samaa luokkaa ellei sitten osta Lindexistä niitä FIX vaatteita joissa laatu on parempaa kuin myös hinta.
Kappahlin hoikkien farkut yli 128 ovat hyviä kapeille pojille muuta en juuri sieltä osta
Eniten ostan just Lindexin aleista lisäksi täällä periferiassa ei ole H&M liikettä joten ostokset täytyy tehdä netissä tai sukulaisilta tilaamalla.
nuorempi, sain kivoja vaatteita.
Lindexiltä ostan FIXIÄ: farkuissa löytyy kuminauhavyötärö. Laadukkaita ja reippaita vaatteita.
Kummassakin on mun mielestä tosi nättejä. Mä tykkään Lindexin perus-raita ym. jutuista. H&M:llä alkaa erityisesti isompien poikien vaatteet olla aika Spiderman tyyppisiä ja eivät ole meidän juttu ne.
Tuosta pesusta sen verran, että kaikki puuvilla kestää pesun 60 asteessa, sanoi pesuohje mitä vaan :)
HM:ltä ehdottomasti perusbodyt (ne jotka on usein osta 3 maksa 2) Ne pysyvät pesusta toiseen nypyttömänä ja hyvässä kuosissa. Lindexin bodyt on usein ihan väärän mallisia, ohuita ja lörvähtävät parissa pesussa.
Mutta sellaisia perusmallisia college-/trikoohousuja en ole tytölle HM:ltä löytänyt. Lindexiltä sitten taas basic ja fix -housut on ollu kivoja ja sopivia. HM:n farkut sen sijaan ollu hyviä.
Jotenkin niiden vaatteet istuu meidän lapsille paremmin. Ja usein tulee hyödynnettyä Lindexin alet, joista perus trikoovaatteita saa tosi halvalla.
Kapphall:sta en oikein löydä varsinkaan tytölle mitään kivaa.
Minulla on 3-vuotias poika, ja ihmettelen varmasti jokaisen muun äidin tavoin tuota poikien vaatevalikoimaa. En tykkäisi mistään örkeistä ja pääkallon kuvista, mutta niin niitä tungetaan jo 98- ja 104-senttisiin vaatteisiin, jopa pienempiin!
Tosiaan pojan ollessa vauva ostimme paljon H&M:ltä. Nyt lapsen kasvettua H&M on jostain syystä jäänyt. En osta juurikaan talviaikoina käyttövaatteita, vaan lähinnä syksyllä ja keväällä, kun toivoa löytää jotain vaaleampia ja raikkaampia sävyjä. Kuulun niihin, jotka inhoavat sitä viininpunainen-myrkynvihreä-tummansininen -linjaa.
Esimerkiksi viime syksynä löysin pojalle Lindexistä paljon kivoja raikkaan värisiä paitoja (keltaisia, punaisia). Muutama viikko sitten oli kiva ostaa jo valmiiksi KappAhlin alesta pitkähihaisia paitoja, joissa oli oranssia, vaaleansinistä ja beigeä. Äskettäin tein kivoja löytöjä Adams Kids -liikeestä Helsingistä Sanomatalosta.
Ennen pienten poikien vaatteet loppui kokoon 116cm.Ostin pojalle nätin turkoosin kevättakin,raidallisia paitoja,kangashousuja jne.Minusta sieltä löytyi paljon nättejä vaatteita pojille! Perusvaatteita edullisesti ;).
KappAhlista en ole koskaan löytänyt muuten mitään.Lindexillä on aika perusvaatetta,ei mitään sellaista mitä olisi pakko saada.Joskus olen tytölle jotain ostanut,pojille sieltä ei ole löytynyt mitään.
HM:ltä taas tyyliin Nalle Puh,Snoopy,Mikki Hiiri,Batman,Supermies.
Työpaikkani on ihan Aleksin lasten HM:n vieressä,joten siellä pistäydyn melko tiheeseen tahtiin.Perjantaina kävin,niin oli ihania kevät/kesä vaatteita tullut.Nyt on Mikki Hiirtä,Akua ja Ressua kesäksi jo hankittu!
Itse en myöskään ole pitänyt Kaphallin (miten lie kirjotetaan) vaatteista, mutta yllätyin positiivisesti kun ajankuluksi viime viikolla kyseisessä kaupassa pyörähdin. Oli pikkuisille aivan ihania Disney vaatteita. Siis aivan uskomattoman ihania...harmi kun koot loppuivat 80cm...olisin tarvinnut vähintään 86cm kokoa... :) Kannattaa siis poiketa jos jollain on vielä vauva ;)
mun mielestä h&m:lla kyllä kivemman näköisiä, mutta yksi kauppa minkä miellän näiden kanssa samaan " kategoriaan" on KappAhl, josta tykkään kyllä lastenvaatteiden osalta paljon enemmän kuin h&m:sta tai lindexistä.