Surettaa, kun ihmiset kuvittelevat olevansa porvareita ja äänestävät sen vuoksi oikeistoa
Vaikka kaikki omaisuus asuntoja, autoja ja sielua myöten on ostettu velkarahalla :(. Kuvittelette olevanne porvareita, vaikka olette valkokaulustyöläisiä!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaikki omaisuus asuntoja, autoja ja sielua myöten on ostettu velkarahalla :(. Kuvittelette olevanne porvareita, vaikka olette valkokaulustyöläisiä!
Mitäs pahaa velanotossa on, vain idiootti tai totaalisen persaukinen ei jätä velkavipua käyttämättä vaurastumisen apuna. Varsinkin nykyisellä korkotasolla josta on nautittu jo pitkään, ja nautitaan vielä tovi, täytyy olla todella saapas jos ei ilmaisen rahan hyötyjä käytä edukseen. Harkiten ja huolellisesti toki. Nettovelattomuus on tavoiteltavin tilanne minun mielestäni.
No sitten, arvot eivät ole tulosidonnainen vaan sydämen asia. Kuten toinen kirjoittaja edellä jo ansiokkaasti perkasi, kokoomus on ainoa täysjärkisen omillaan toimeentulevan ihmisen valinta.
Ei voi olla totta, ketjusta poistettiin todella naseva mutta asiallinen analyysi Suomen puoluekentästä. 😂 Se että demarit ovat ay-liikkeen käsikassara on nykyään joku valtionsalaisuus vai?!? Voi perseensuti tätä PUOLUEELLISTA sensuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä nyt vitun idiootti että varallisuudella ei ole mitään tekemistä äänestysratkaisujen kanssa. Tai ei ainakaan saisi olla, jos ei ole ihan vitunmoinen idiootti.
Eikö se ole kuitenkin aika järjetöntä äänestää omaa etuaan vastaan, vaikka on porvarin orjana suurpääoman palveluksessa? Toimiihan se tietysti niinkin, jos elää jossain haavemaailmassa kuvitellen, että kuuluu heidän kerhoonsa.
Miten voi "äänestää omaa etuaan vastaan?" Anna nyt joku konkreettinen esimerkki kun tuo väite on niin absurdi? Jos minä esim. haluan lisää kasvisruokaa kouluun ja olen sitä mieltä että yksityistäminen pitää olla vaihtoehto tehottomille kunnallisille toiminnoille, niin millä tapaa se on minun etuani vastaan äänestää Kokoomuksen ehdokasta joka ajaa näitä asioita?
Onneksi puoluekanta ei kulje enää nykyisin vapaussodan kaunojen verenperintönä vaan myös vassariperheiden jälkeläiset ovat koulutuksen myötä oppineet ymmärtämään talouden lainalaisuuksia. Ymmärretään, että raha ei tule luukusta eniten vonkuvalle, vaan se pitää tienata. Siitähän tässä on kyse. Ja tosiaan siitä, että kansalaissodasta on niin pitkä aika, että kukaan nykyaikuisista ei ole enää punainen siksi, että sukulainen X.X. joutui vankileirille. Tällaista oli vielä 70-80-luvuilla. Tosin ap:n viha porvareita kohtaan kuulostaa juuri tältä, ulkoaopitulta mantralta jolle ei ole järkiperusteita.
Samaistumalla voittajiin rakennetaan omaa sosiaalista identiteettiä
Hassua. Minä olen ostanut asutoni ja sijoitukseni lainalla, jonka olen maksanut pois palkkatuloillani ja sijoitusten tuotoilla. 20 vuodessa on opintolaina muuttunut puolenmiljoonan euron omaisuudeksi.
Minusta porvari ei ole perijän tai lottovoittajan synonyymi.
Kyllä täällä nyt jotain tosiaan surettaa ja pahasti, kun muut ei ole samaa mieltä. Byhyy, get over it!!!!!
Samaistuminen on huono peruste, jos sille ei ole aitoa pohjaa.
Eikö se ole kuitenkin aika järjetöntä äänestää omaa etuaan vastaan, vaikka on porvarin orjana suurpääoman palveluksessa? Toimiihan se tietysti niinkin, jos elää jossain haavemaailmassa kuvitellen, että kuuluu heidän kerhoonsa.