Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti, mitä teen tän naisen kanssa?

Vierailija
10.04.2017 |

Välillä on kiinnostunut ja vie itse aina vähän pidemmälle suhdetta, sitten taas en kelpaa, kaikki muut on mukavampaa seuraa ja mietin mitä tein väärin. En nyt selosta yksityiskohtia, ehkä tajusitte...Olenko liian takertuvainen, tyhmä niin etten tajua jotain vai häh? Ainoa vaan että hän on ihanin ihminen jonka tiedän ja olen oikeasti yrittänyt parhaani, mutta ehkä en vain ole hänen tyylisensä tai jotain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö keskenänne selvittämään asiat? Juttele hänen kanssaan suoraan.

Vierailija
2/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko minkä ikäisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pari askelta taaksepäin ja katso mitä tapahtuu. En kylläkään usko, että on rakastunut suhun. Oli mies tai nainen niin rakastuneena ei anna aihetta tuollaiseen äimistelyyn.

Vierailija
4/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota pari askelta taaksepäin ja katso mitä tapahtuu. En kylläkään usko, että on rakastunut suhun. Oli mies tai nainen niin rakastuneena ei anna aihetta tuollaiseen äimistelyyn.

Tavallaan totta, mutta poikkeuksia on.

Itse esim. olen niin nössö, etten uskalla paljastaa rehellisesti tunteitani, vaan saatan paniikissa vaihdella mitä tahansa hötkyilijän, etäisen, normaalin tai aggressiivisen väliltä.

Joskus satutin yhtä miestä ihan kunnolla heti sen jälkeen, kun olin vähän avannut itseäni ja ns. edennyt.

Menin niin paniikkiin jotenkin siitä, että piti äkkiä vetää takaisin ja tehdä selväksi miehelle, ettei hän merkitse oikeasti mulle muka mitään (eikä hänellä täten ole avaimia satuttaa).

Mitä suuremmat tunteet, sitä omituisemmin ja epäloogisemmin käyttäydyn.

Muuten elämässä olen ihan tasapainoinen ja lämmin ihminen, ei muut ihmiset varmaan edes tunnistaisi sitä ihmistä, mikä olen ihastuneena.

Vierailija
5/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan totta, mutta poikkeuksia on.

Itse esim. olen niin nössö, etten uskalla paljastaa rehellisesti tunteitani, vaan saatan paniikissa vaihdella mitä tahansa hötkyilijän, etäisen, normaalin tai aggressiivisen väliltä.

Joskus satutin yhtä miestä ihan kunnolla heti sen jälkeen, kun olin vähän avannut itseäni ja ns. edennyt.

Menin niin paniikkiin jotenkin siitä, että piti äkkiä vetää takaisin ja tehdä selväksi miehelle, ettei hän merkitse oikeasti mulle muka mitään (eikä hänellä täten ole avaimia satuttaa).

Mitä suuremmat tunteet, sitä omituisemmin ja epäloogisemmin käyttäydyn.

Muuten elämässä olen ihan tasapainoinen ja lämmin ihminen, ei muut ihmiset varmaan edes tunnistaisi sitä ihmistä, mikä olen ihastuneena.

Ihastuksesi luulee ihan varmasti että oletkin juuri tuollainen. Ja kyllähän sinä oletkin, koska sinähän se olet joka siinä noin käyttäytyy.

Vierailija
6/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot päivänsä kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi