Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, joita ei isketä koskaan?

Vierailija
10.04.2017 |

Joku sitten meni poistamaan keskustelun. No tästä jatkuu. Viestejä on tallessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa viestissä on sanottu, että naisen pitää "antaa miesten ymmärtää että lähestyminen on toivottua", ja näitä on paljon yläpeukutettu. Voisiko joku vielä kertoa, mitä ihmettä tuo "antaa ymmärtää" tarkoittaa ihan käytännössä! Minä(kin) ilmeisesti olen vaan niin sosiaalisesti kyvytön, että en aidosti ymmärrä mitä se tarkoittaa. Mieleen tulee vain joku kliseinen "pyörittele tukkaa sormen ympärillä ja keikuttele päätä" -typeryys, jota tässä tuskin tarkoitetaan.

Ja jos sillä tarkoitetaan vain sitä perus "katso silmiin ja hymyile", niin ei se vaan toimi. Ne silmiin katsomiset päättyy 90% siihen että mies kääntää päänsä pois, ja jatkossa välttelee katsetta, tai katsoo takaisin hetken ja se siitä. Ei todellakaan toimi siis niin, että silmiin katsominen + hymyily = mies tulee juttelemaan! Tätä olen nimittäin kokeillut niiiiin monta kertaa niin monissa eri yhteyksissä, että en mä ainakaan enää viitsi kiusata niitä miesraukkoja. Se naisen katse+hymy kun tuntuu olevan vain tukalaa. Esim. lähiviikkoina olen salilla katsellut yhden miehen perään, ja kerran tavoitin hänen katseensa ja hymyilin. Sen jälkeen tyyppi on pitänyt tarkkaan huolta, että ei katsokaan suuntaani. Raukka varmaan luuli, että katseeni tarkoitti samaa kuin "mennään huomenna naimisiin ja tehdään kymmenen lasta, jos katsot minuun niin se on kosinta ja varaan kirkon x___X" tai jotain vastaavaa...

Minä olen aika ujo mies ja saatan kääntää katseeni aika helposti pois jos nainen katsoo. Tietenkin käännän katseeni pois jos en ole kiinnostunut, mutta toisinaan myös silloin jos saattaisin olla kiinnostunut. Riippuu aina vähän siitä millaisessa henkisessä tilassa olen silloin. Joskus uskallan olla rohkempi ja toisinaan taas en. Silti pidän tuota silmiin katsomista ja hymyilyä parhaana tapana tunnustella onko toinen kiinnostunut. Se on sitten miehen vika jos hän on kiinnostunut, eikä uskalla hymyillä takaisin.

Jos kuitenkin mies hymyilee takaisin, niin katso häntä hetki ja katso sitten muualle. Katso häntä uudestaan ja jos sama toistuu, niin voit mennä ihan itse juttelemaan hänelle. Ei tarvitse odottaa, että hän tulee juttelemaan sinulle, koska itse en ainakaan näin tee yleensä. Tämä johtuu siitä, että nainen yleensä on jossain porukassa, johon en välitä tunkea. Yleensä hänen ympärillään tai porukassaankin on miehiä. Vaihtoehtoisesti hän on muiden naisten kanssa tanssimassa ja tuollaiseen joukkoon on aika vaivaannuttava tunkea. Vaikka se yksi nainen on kiinnostunut, niin voi olla, että joku toinen nainen porukassa ei suhtaudu minun porukkaan tulemiseen yhtä lempeästi. Typeräähän sitä on tuollaisista asioista välittää, mutta kuitenkin nämä ajatukset estävät minua aika usein lähestymästä naista. Ei onneksi aina.

Eli joko olet katsonut ujoja miehiä tai miehiä, jotka eivät ole olleet sinusta kiinnostuneita. En usko, että itse tavassa on mitään vikaa. 

Annoit ohjeen kuinka iskeä ITSE miehiä. Puhe oli siitä, miksi miehet eivät tule iskemään, ja kuinka sitä voisi itse edesauttaa. Hymyily ja silmiin katsominen oli monien mielestä varma keino, mutta niinkuin totesit, ei se sitä todellakaan ole.

Ei mikään ole varma keino, koska kaikki miehet eivät mietenkään voi olla sinusta kiinnostuneita tai vaikka olisivatkin, niin eivät välttämättä ole halukkaita lähestymään esimerkiksi siksi, että ovat varattuja.

Hymyily ja silmiin katsominen on kuitenkin erittäin hyvä keino ja aivan varmasti monet miehet lähestyvät sinua jos noin toimit.

En tosin ymmärrä mitä väliä sillä on, että kumpi lähestyy, kunhan vain jompi kumpi sen tekee.

Minähän kerroin, että kokeiltu on kymmeniä kymmeniä kertoja, ei toimi. Eli ei todellakaan "aivan varmasti monet miehet lähesty"!

Keskustelun aiheen kannalta on tottakai väliä, että pysytään aiheessa. Kun puhutaan miksi miehet ei joitakin naisia iske, niin "iske itse" on ihan yhtä fiksu kommentti kuin jos joku kyselisi mikä todennäköisesti on autossa vialla kun siinä on vikaoireet xyz, niin joku vastaisi "mene bussilla".  Je, toki sillä saattaa päästä jonnekin, mutta ei se alkuperäiseen ongelmaan tarjonnut ollenkaan ratkaisua!

Ratkaisuja täällä on kuitenkin tarjottu. On helppo vastata kysymykseen, että miksi joitain naisia ei isketä. No siksi, että he eivät ole yhtä kiinnostavia kuin ne joita isketään. Se on sama kuin jos mies ruikuttaa, että miksi en saa naisia. Asioille pitää alkaa tekemään jotain. Emme ole kaikki luonnostaan yhtä kiinnostavia muiden silmissä. Kun alkaa itse toimimaan, voi päästä tavoitteeseensa. Jos jää passiivisena odottelemaan, niin se jää sitten herran haltuun.

Eli voidaanko tästä päätellä, että se mitä kysyin ("naisen pitää "antaa miesten ymmärtää että lähestyminen on toivottua", ja näitä on paljon yläpeukutettu. Voisiko joku vielä kertoa, mitä ihmettä tuo "antaa ymmärtää" tarkoittaa ihan käytännössä! ") onkin jotain ihan abstraktia höpinää, sillä tähän mennessä kukaan ei ole osannut antaa tuohon yhtään mitään käytännön vinkkiä kuin "katso silmiin ja hymyile" joka selkeästi ei meille ei-iskettäville riitä. Epäilen siis, että tuokin neuvo itsensä tekemisestä "lähestymistä kaipaavaksi" on ihan humpuukia, kun sitä ei kukaan osaa määritellä yhtään sen paremmin. Sinäkin olisit voinut yrittää neuvoa kuinka se "itsensä kiinnostavaksi tekeminen" sitten onnistuu, sillä muuten kommenttisi on yhä sillä "mene bussilla jos et tiedä kuinka autosi korjataan" -tasolla.

Oletko edes lukenut näitä vastauksia vai haluatko vain vängätä vastaan? Joku kertoi katsekontaktin ja hymyn lisäksi nyökkäävän miehille ja seuraa on riittänyt. Neuvottiin myös lisäksi poistumaan sieltä kaverien joukosta pois ja siirtymään lähelle miestä "tyrkylle". Tanssimaan lähellä katsekontaktin kera. Kokeile nyt noita aluks. Jos ei toimi, niin seuraavaksi otat kädestä kiinni ja viet tanssilattialle.

Voi hyvän tähden. Ihan oikeasti ehdotat jotain kädestä tanssilattialle vetämistä, kun täällä on kerrottu että se pelkkä katsekontaktikin saa miehen pelästymään ja kääntymään kannoillaan? Naurettavaa, johan tuo menisi seksuaalisen ahdistelun puolelle, jos sellainen miesrukka, joka selkeästi ei halua edes katsekontaktia, vielä väkivalloin vedettäisiin tanssimaan. Vastenmielinen vinkki. Ja ei sillä nyökkäykselläkään mitään saavuta, kun ne katseella ahdistellut miesrukat kääntävät sen katseensa välittömästi pois! Aika nopea pään reaktio saa olla, jos siinä sekunnissa ehtii vielä päätäänkin ravistella...

Ja noihin muihin, niin kyllä nekin on kuule kokeiltu. Olen käynyt paljon yksinkin yökerhoissa tanssimassa, kun on ollut hyviä dj-keikkoja. En siis todellakaan ole ollut missään kaverilaumojen keskellä. Ihan rauhassa saa illan tanssia ja istua välillä pöydässä, kun on täysin näkymätön niille äijille.

Tiedätkö miksi ehdotan? Siksi, että olen itse melko saamaton iskijämies, ja kerran kävin jonkin aikaa silmäpeliä erään naisen kanssa yökerhossa, mutta tapani mukaan en saanut aloitetta tehdyksi. No, nainen tuli lopulta, otti kädestä kiinni, kysyi tanssilattialle ja sinne mentiin. Siitä seurasi erittäin mukava ilta yhdessä.

Jos mies on sillä pelon asteella, ettei pysty minkäänlaiseen katsekontaktiin, niin joko unohdat hänet tai jos hän kuitenkin vaikuttaa kiinnostuneelta, niin menet rohkeasti sanomaan hänelle jotain. Olisin itse otettu.

Vierailija
2/3 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vetänyt miehen kädestä tanssilattialle...mutta se tuli ensin norkoilemaan siihen laidalle vähän ujon näköisenä hymyillen. Suosittelen tuota menetelmää miehille. Vähän lähemmäs seisoskelemaan ja rintamasuunta naiseen joka kiinnostaa. Ei saa olla liian itsevarman näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä miehille, että menkää välittömästi niin lähelle naista että hän on varma mielenkiinnostanne. Ketään ei vahdita siellä baarissa tai muussa rientopaikassa salin toiselta puolelta tuijottaen ikuisuuksia vaan kun olette huomanneet kiinnostavan naisen, niin menette vähintään parin metrin päähän ja synnytätte hymyilevän katsekontaktin. Jos ei eukko rohkaise siinä vaiheessa millään lailla niin häivytte ja unohdatte koko jutun, se voi vielä tulla nykimään hihasta myöhemmin tai narikkajonossa huomata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme