Muita naisia, joita ei isketä koskaan?
Joku sitten meni poistamaan keskustelun. No tästä jatkuu. Viestejä on tallessa.
Kommentit (3)
Minä olen vetänyt miehen kädestä tanssilattialle...mutta se tuli ensin norkoilemaan siihen laidalle vähän ujon näköisenä hymyillen. Suosittelen tuota menetelmää miehille. Vähän lähemmäs seisoskelemaan ja rintamasuunta naiseen joka kiinnostaa. Ei saa olla liian itsevarman näköinen.
Ja se vielä miehille, että menkää välittömästi niin lähelle naista että hän on varma mielenkiinnostanne. Ketään ei vahdita siellä baarissa tai muussa rientopaikassa salin toiselta puolelta tuijottaen ikuisuuksia vaan kun olette huomanneet kiinnostavan naisen, niin menette vähintään parin metrin päähän ja synnytätte hymyilevän katsekontaktin. Jos ei eukko rohkaise siinä vaiheessa millään lailla niin häivytte ja unohdatte koko jutun, se voi vielä tulla nykimään hihasta myöhemmin tai narikkajonossa huomata.
Tiedätkö miksi ehdotan? Siksi, että olen itse melko saamaton iskijämies, ja kerran kävin jonkin aikaa silmäpeliä erään naisen kanssa yökerhossa, mutta tapani mukaan en saanut aloitetta tehdyksi. No, nainen tuli lopulta, otti kädestä kiinni, kysyi tanssilattialle ja sinne mentiin. Siitä seurasi erittäin mukava ilta yhdessä.
Jos mies on sillä pelon asteella, ettei pysty minkäänlaiseen katsekontaktiin, niin joko unohdat hänet tai jos hän kuitenkin vaikuttaa kiinnostuneelta, niin menet rohkeasti sanomaan hänelle jotain. Olisin itse otettu.