Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dokumenttiprojekti: Lasten suojelijat

Vierailija
10.04.2017 |

Mitä ajatuksia uusintana ykköseltä tullut dokumentti lastensuojelusta teissä herätti? Itse olisin halunnut tietää enemmän perheiden taustoja vaikka ymmärränkin tietosuoja syiden tämän osittain estävän. Jenni oli rohkea esiintyessään omilla kasvoillaan dokumentissa, vaikutti kuitenkin ettei hän saanut asioitaan kuntoon. Työntekijöistä jäi positiivinen kuva.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aihetta täytyy tästä tehä tänne.

Vierailija
2/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetytti se nainen jonka kämppä oli kaaoksessa ja joka pelkäsi jotain eikä meinannut uskaltaa käydä edes kaupassa. Ilmeisesti oli muuttamassa just? Mikäköhän tarina siinä oli taustalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkumetreillä on menossa jokin yhteispalaveri. Hieman kyllä tulee outo olo. Nuori mies on omalla naamallaan, ruoditaan hänen ongelmiaan. Ilmeisesti perheen isä, mahdollisesti äitikin kuuluvat nauhalla. Vanhempia suojellaan mutta poikaa ei tarvitse näköjään? Ironiaa jo alkumetreillä. Btw. paskat nakkaan jos toi kaveri on kuvaamiselle antanut luvan. Voi olla että mieli muuttuu matkan varrella ja joskus myöhemmin toivoo, ettei olisi ollut dokkarin "tähti".

Tummahiuksinen sossu on oikein päällepäsmän oloinen. Jonkinlainen kunnioitus nuortakin kohtaan ei olisi yhtään pahitteeksi.

Vierailija
4/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuu taas ihmetytti et miksi kukaan niist vanhemmist ei ollu surullisen näköinen? Mie oisin jo ihan maassa ja itkisin maailman tappiin saakka jos mulle noin kävis!

Vierailija
5/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessellä ei tilaa isän eikä äidin kotona. Surullista.

Vierailija
6/7 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessellä ei tilaa isän eikä äidin kotona. Surullista.

Olipas kylmää kyytiä! Että tällaisiakin "vanhempia" löytyy: isä ilmeisesti ei oikein osaa huolehtia lapsesta ja äidillä uusi perhe, jonne OMA lapsi ei mahdu?! Molemmat ovat niin laitostuneet siihen, että sossut/sijaisperheet hoitavat heidän lapsensa, ettei enää kiinnosta.

Mitenköhän se äiti selittelee tilannetta itselleen? Dokkari löytyy yle areenasta.

Vierailija
7/7 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetytti se nainen jonka kämppä oli kaaoksessa ja joka pelkäsi jotain eikä meinannut uskaltaa käydä edes kaupassa. Ilmeisesti oli muuttamassa just? Mikäköhän tarina siinä oli taustalla?

Mielenterveysongelmat. Tilanteesta kävi hyvin ilmi, mitä on asiakkaan itsemäärämisoikeus käytännössä. Ilmeisen tilava asunto, useampi huone, mutta nainen oli kasanut kaikki huonekalut epämääräisiksi röykkiöiksi. Mutta jos asiakas sanoo, että mihinkään ei saa koskea, niin sossut eivät ala laittamaan huonekaluja paikoilleen asiakkaan kanssa tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä