Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverin kyläily ottaa päähän

Vierailija
10.04.2017 |

Ei siinä mitään, ihan mukava ihminen, mutta kyläilyetiketiltään ärsyttävä. Käy todella, siis TODELLA usein kylässä, mikä on minusta pienten lasten kanssa uuvuttavaa.

On jotenkin bakteeri/pölykammoinen, joten häntä varten joutuu siivoamaan extrahyvin jos ei halua katsella ahdistunutta ja stressaantunutta vierasta.

Tänäänkin heräsin lasten kanssa erityisen aikaisin, että ehdin siivota ja käydä omillakin asioilla. Kaverin piti tulla 15:30, hirveällä härdellillä putsasin joka nurkan että ehdin.

Ei ole vieläkään tullut! Joka kerta joku mättää näissä saapumisajoissa, joskus tulee tunnin myöhässä ja joskus tunnin etuajassa.

Meidän pitäisi päästä tänään vielä ennen kello kahdeksaa noutamaan eräs tilaus.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lakkaa siivoamasta, niin lakkaa kyläilemästä, kun muutaman kerran ahdistuu.

Vierailija
2/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä? Miehesi sopii kaverinsa kanssa kyläilystä, sinä siivoat? Miksi?

Ongelma tuntuu olevan täysin omassa päässäsi. Ei sinun tarvitse miehen kaverin vuoksi siivota etkä ole vastuussa hänen bakteerikammostaan. Mies siivotkoon, tai kaveri tulkoon kotiin joka on sellainen kuin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa outo.

Se on sinun kotisi. Siivoat, jos/kun haluat ja ehdit. Lähdet asioille silloin kun pitää/haluat. Varsinkin, kun on kyseessä vieras, joka käy usein. Ymmärtäisin, että olisi "kerran vuodessa" -vieras tulossa, silloin voisi jo muuttaa omia aikatauluja ja hoitaa erikoisvalmisteluja.

Vierailija
4/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde miehesi kanssa?

Vierailija
5/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin muut: älä stressaa, älä siivoa. Ihan tyhmähän sinä ole. Jos se istuu sohvalla ja huokailee, niin oma vikansa. Saattaa jopa tulevaisuudessa käydä harvemmin.

* En hävitä kissaani jonkun vieraan takia, joka on allerginen (aikuinen ihminen)* Tämä on minun kotini.

Vierailija
6/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää että käy harvemmin.

Pistä mies siivoamaan, jos kerta on hänen kaverinsa, ja haluaa hänen käyvän usein.

Sano että mies voisi välillä vierailla itse kaverillaan.

Tehkää kuten joku aiempi ehdotti, jättäkää siivoamatta niin eiköhän vierailut vähene.

Tuossa nyt muutama vaihtoehto. Ensisijaisesti ota nyt asia puheeksi miehesi kanssa, ja tämän jälkeen mies puhuu kaverin kanssa. Eihän tuo nyt käy että tuhlaat päiväsi puunaamiseen, ja uuvut sen takia.

Vierailija
7/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikein on ihmisessä vikana, että nousee kesken unien tekemään tehosiivouksen kun PUOLISON kaveri tulee kylään? Miten ihmisestä tulee noin alistuva?

Vierailija
8/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma siis menee niin, että mies käy töissä ja minä olen kotona lasten kanssa. Pyytää ennen töihinlähtemistään siivoamaan koska tämä kaveri on tulossa kylään. Tulee aina yleensä samaa matkaa mieheni kanssa tänne, sitten viipyy tuntitolkulla. Minulla ei ole ajokorttia, joten en pysty hoitamaan autolla hoidettavia asioita ilman miestä, enkä kyllä muutenkaan lähtisi hakemaan isoa hyllyä yksin kahden pienen lapsen kanssa.

AP

Vierailija
9/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aika jännä elämä ap:lla. Herätään lasten kanssa erityisen aikaisin, että ap ehtii siivota miehensä kaveria varten, kaveri on luulotautinen. Päivä on siivousta ja lastenhoitoa, omilla asioilla pitää päästä käymään. Kaupassa ja kirpparilla vissiin. Sitten olis tärkeää et se vaikea vieras tulisi ajoissa kun eräs tilaus pitäis hakea, varmaan joku Hobby Hallin juttu postista. On tosi jännä elämä. Kyllä alko muakin ahdistaan, se oli tää juttu eikä bakteerit.

Vierailija
10/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein se sitten käy teillä?

Vierailija
11/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta mä teen juuri noin kuin ap mieheni ÄIDIN takia :(

Vierailija
12/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käskee sinun siivota, kun lähtee töihin. Kiva parisuhde teillä.

Koska siivota kaiken aikaa, kuvittelisin, että teillä ylipäätään on jo aika pölytöntä ja siistiä.

Vierailija
13/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän käy teillä usein?  Käykö mies kaverin luona?  Onko hän työkaveri?  Onko pomo vai miksi pitää niuhottaa?

Vierailija
14/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vieraille riittää ihan perussiisti koti. Jos vieraalla on jotain fobioita, vieras voi pysyä kotonaan.

Jos vieras myöhästyy tunnin sovitusta ajasta, vieras voi varautua siihen ettei kukaan ole kotona

Vierailija
15/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ajokorttia.. no jos ihminen on tosi nuori niin jotkut ajaa kortin myöhemmin mut kuitenkin on jo kaksi lasta.. ai tämmöisiä ihmisiä vielä on nykyään. Ajattelin et ei enää Pohjoismaissa et enempi Pakistanin tai uskonnollisen askeettisen yhteisön meininkiä. Mutta, ihan jännää kuulla et amisheja on Suomessa. Uskonto kai rajoittaa itsenäistä elämää lahkon naisilla?

Vierailija
16/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia neuvoja täällä ja erittäin omanapaisia ja minäminäminä-keskeisiä, niin kuin arvata saattaa. Itse kyllä siivoan ja leivon, jos on vieras tulossa.  Suursiivousta ei tietysti usein vierailevan takia tarvi tehdä.

Vierailija
17/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aika jännä elämä ap:lla. Herätään lasten kanssa erityisen aikaisin, että ap ehtii siivota miehensä kaveria varten, kaveri on luulotautinen. Päivä on siivousta ja lastenhoitoa, omilla asioilla pitää päästä käymään. Kaupassa ja kirpparilla vissiin. Sitten olis tärkeää et se vaikea vieras tulisi ajoissa kun eräs tilaus pitäis hakea, varmaan joku Hobby Hallin juttu postista. On tosi jännä elämä. Kyllä alko muakin ahdistaan, se oli tää juttu eikä bakteerit.

Oletko noin tyhmä? Tuo on ihan normaalia kotiäidin elämää. Millaista se elämä sitten pitäisi lasten kanssa olla, ettei olis "jännä elämä"? Eikös jännä elämä ole kivaa?

ps. ja mitä pilkkaamista hobbyhall-paketeissa on?  Taidat olla aika pissis.

Vierailija
18/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, miehen kaveri, joka käy usein pikkulapsiperheessä ja jolla on fobioita..? Et hän on vieras, jolle leivotaan ja siivotaan.

Yhtä tyhmä kommentti sulla et ITSE (minäminäminä) siivoan ja leivon jos on vieras tulossa. Eihän nyt toki suursiivousta, mutta mutta..

Mies lähtee töihin ja vaimon pitäis siivota kun hysteerikko-Jaska tulee taas kylään koko illaksi. Eiks ne miehet vois olla kunnon miehiä ja mennä vaan autotalliin puhuun paskaa pariksi tunniksi. Ehtis äijä hakeen ja kasaan hyllyn vielä samana iltana. Ruokaa saa sitten kun on älynnyt häätää vieraan kotiin ja hylly on valmis. Miten uusavuttomia nuoret naiset on nykyään? Kato joku Pekka Puupää leffa ja revi siitä.

Vierailija
19/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututti, kun miesystävän kavereita lappasi meillä aina, silloinkin, kun halusin vain maata väsyneenä sängyssä alasti reporankana.

Huomautettuani asiasta, mies suuttui ja sanoi, että tämä on hänen kotinsa. (Matkustin toisesta kaupungista aina viikonlopuiksi/lomiksi sinne) Vastasin, että niin minunkin, silloin, kun olen täällä enkä aio kyllä pukea päälleni keidenkään kavereidesi takia.

Mies vain hymähti välinpitämättömänä, että älä sitten pue (ei selvästikään mennyt perille)

No, mies käy avaamassa alaoven kaverille ja ovat jo rapistelemassa ovea auki. Minulla on jalassa pitkät saapasvillasukat, eikä sitten yhtään mitään muuta - ja menin eteiseen muka siivoamaan kenkähyllyä ja moikkasin samalla mieheni kaverille.

Voitte uskoa, että kaveri lähti ovelta kotiinsa n 5 sekunnissa :DD Sen jälkeen ei oo meillä rampannut väkeä kuin torilla. Ilmeisesti sana on kiirinyt!

Vierailija
20/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi siivota edellisenä iltana.Ei kotiäiti ole sama kuin kotipalvelija....Jätä siivoamatta,sanot vaan ettet ehtinyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi