Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle että hänestä on tullut läski, meni itkemään

Vierailija
10.04.2017 |

Mies on lihonut viimeisen vuoden aikana noin 20 kiloa. Vaatteet ei mahdu päälle ja hengitys raskaan kuuloista, puhumattakaan nyt edes siitä että mies ei todellakaan näytä enää samalta ihmiseltä johon rakastuin. Nyt lounasta valmistaessa hän käytti jauhelihan paistamiseen hirveän määrän voita, näytti siltä että olis lähemmäs 100 grammaa. Leuka loksahti auki ja kysyin mieheltä että miks käyttää niin paljon rasvaa. Mies sanoi että koska hän haluaa. Yritin siinä sitten sano että olis terveellisempää jos vähän rajottais rasvan määrää paistamisessa ja ruuassa ylipäätään ja mies kysyi miksi. Sanoin siihen että "no kun onhan susta tullu vähän läskimmän puoleinen". Mies käski mua haistaa paska ja nyt itkee makuuhuoneessa. Oliko toi oikeasti niin ilkeää? Mitä mä voin tässä tilanteessa tehdä kun en haluais ottaa sanoja takaisin koska se on totta että mies on lihonu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneeltahan tuo kuulostaa. Lihominen ei liene ainoa ongelma eikä varmaan myöskään se pahin.

Vierailija
2/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt todella tökerösti sanottu, vaikka olisikin totta. Onko näissä tilanteissa oikeasti niin vaikeaa keskustella asioista rauhallisesti, sen sijaan että on puhumatta ja antaa ongelmien paisua niin isoiksi että on pakko töksäytellä ikäviä kommentteja puolisolle? Miehesi lihomisella on varmasti jokin syy, joten mitä jos keskustelisitte aiheesta vähän hienotunteisemmin esim. "Mä olen huomannut että sun paino on noussut. Onko sulla kaikki hyvin?". Toki joku voi tuostakin loukkaantua, mutta henkilökohtaisesti pidän tota parempana vaihotehtona. Ihmeellistä ettei parisuhteessa osata hoitaa ongelmia keskenään, vaan pitää av:lta tulla pyytämään apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, ettei mies ole itse huomannut lihomistaan? Löit häntä todellakin vyön alle. Ei kukaan halua kuulla omalta rakkaaltaan tuollaista halveksuvaa pilkkaa.

Vierailija
4/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ryhdistäytyy ja alkaa tehdä asialle jotain. Jos oma mies lihoaisi vuodessa 20kg sanoisin samalla tavalla. Älä anna periksi. Jos sä pidät huolen itsestäsi ja kumppanillasi on hyväkuntoinen puoliso, on sulla oikeus samaan.

Vierailija
5/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille kangasmitta kouraan. Jos vyötärömitta ylittää 105, on alitettava toimet, jotta se saadaan putoamaan alle 100. Vyötärölihavuus on tappavaa miehillä. Rasvaa kertyy sisäelimiin, joka on erittäin vaarallista.

Mieluummin valistusta kuin puuttumista ulkonäköön. Etsi muutama verkkosivu vyötärölihavuudesta ja pyydä lukemaan, jotta vakuuttuu itse asian tärkeydestä. Toisesta huolehtiminen on rakkautta. Pyydät anteeksi ensin, sitten sanot, että välität hänen terveydestään ja haluat elää hänen kanssaan vielä pitkään.

Vierailija
6/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pyytämään anteeksi.

Sanoja ei tarvitse ottaa takaisin, sanot suoraan että olet huolissasi hänen terveydestään - ja omastasi, jos syötte samaa ruokaa.

Mä sain oman ukon kiinni tuosta ylettömästä voin käytöstä mikä selvitti tiettyjä asioita, ihan kaikesta ei tarvitsekaan syyttää hidastunutta aineenvaihduntaa.

Vierailija
7/7 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on monenlaisia. Mun mies lähti salille kun tuli puhetta terveellisistä vyötärönympärysmitoista (pitkä ja roteva, ei sentään lihava). Nyt on 15kg kevyempi ja entistä lihaksikkaampi:D Taitaa olla 50v villitys!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän