Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siirryin uudelle tasolle töissä loisimisessa. Katsoin netflixiä

Vierailija
10.04.2017 |

Vähän mua jännitti ja mietin että olis ollut ehkä parempi katsoa kännykällä kuin työkoneella, mutta näin nyt tällä kertaa.

Jos tekis vähän töitä taas ja jatkais palstailua sen jälkeen :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutan työntekoni saamaani palkkaan. Helpompi niin kuin saada palkankorotus näinä aikoina :)

-ap

Vierailija
2/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Se julkinen sektori. Velkaantumisen syy selviää täällä av-palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi. Se julkinen sektori. Velkaantumisen syy selviää täällä av-palstalla.

Yksityinen firma. Hyvin menee, ehkä juuri siksi kukaan ei kiinnitäkään huomiota

-ap

Vierailija
4/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopeutan työntekoni saamaani palkkaan. Helpompi niin kuin saada palkankorotus näinä aikoina :)

-ap

Täällä toinen samanlainen. Koska palkkatasoni ei ole huomautuksistani huolimatta kehittynyt ja vain nettopalkkataso kiinnostaa minua, teen sen verran töitä kuin tällä nettopalkalla pystyy hyvällä omallatunnolla tekemään. Lopun ajan teen omia töitä ja opiskelen.

Käytännössä lasken, että tällä kompensaatiolla saa n. viikon työpanoksen kuukaudessa.

Vierailija
5/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen tehnyt tuota jo usein. Ja pienet päiväunetkin ovat joskus paikallaan. Yksityinen firma myös kyseessä.

Vierailija
6/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mun työkaveri kattoo myös joka päivä eikä tee töitä. Selaa koko päivän myös Faceaan (työkoneella). Ollaankohan työkavereita? :D

Vierailija
7/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai muutkin. Yksityisellä olen itsekin katsonut monet sarjat netflixiltä. Teen keikkatöitä yksityisille ja siellä ei kukaan seuraa työnteon tehokkuutta, joten kulutan aikaa katsomalla sarjoja. Kyllä siellä vakkaritkin istuu ja selaa puhelimella nettiä aika monta tuntia työajasta.

Työn laadun ei yksityisellä tarvitse olla niin hyvää. Kunhan vain rahaa tulee osakkeenomistajille.

Vierailija
8/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, mun työkaveri kattoo myös joka päivä eikä tee töitä. Selaa koko päivän myös Faceaan (työkoneella). Ollaankohan työkavereita? :D

Aamulla kun tuun töihin avaan ekaks gmailin, bloggerin, whatsapp webin ja facebookin. Sit haen kahvia ja lueskelen niitä. Kyllä mä jossain vaiheessa töitäkin vähän teen, mutta ärsyttää jos tulee joku kiiretyö semmoseen kohtaan kun ei jaksais ollenkaan. Myönnän että toimintani passivoi mua

-ap

Vierailija
9/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yksityiseen firmaan, ennen kuin pistätte nimen näkyviin. Ettehön te voi paljastua kun kukaan ei seuraa, mitä te teette.

Vierailija
10/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä loisimista se on jos suoriudut työtehtävistäsi? Niiden tehtävien suorittamisesta sinä palkkasi saat, et siitä että teet jotain "töitä" 8 tuntia päivässä oli siitä kenellekään mitään hyötyä tai ei.

Vierailija
11/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pystyy nukkumaan päikkäreitä? Mä kans haluaisin, mutta ei ole paikkaa missä heittäytyä pitkäkseen. Omassa huoneessa ei voi, kun joku voi pyyhkästä sisään, ainoa lukollinen ois vessa, mutta en mä pas*ahuusissa voi nukkua, yäk. Lusmuilen kuitenkin siten, että luen omia kirjoja ja lehtiä työaikana, selailen kännykällä nettiä, nypin kulmakarvat, leikkelen hiuksia ja kynsiä. Silti käy aika pitkäksi. Surkea kuukausipalkka, joten ei viitsi rehkiäkään ja töitä on niin vähän.

Vierailija
12/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä loisimista se on jos suoriudut työtehtävistäsi? Niiden tehtävien suorittamisesta sinä palkkasi saat, et siitä että teet jotain "töitä" 8 tuntia päivässä oli siitä kenellekään mitään hyötyä tai ei.

Vois tehdä enemmän ja paremmin ja kehittää systeemejä, mutta mulle riittää kun menen rimaa hipoen.

-ap

Vierailija
13/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katson. Mutta minulla ei olekaan siellä mitään tekemistä. Istun ja päivystän. Esim loma-aikoina siellä ei ole ketään töissä ja minullakaan silloin ei ole mitään muuta tekemistä kuin vain olla.

Vierailija
14/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä hallitukselle vaan kikyjä prkl :)

Vierailija
15/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin Areenalta kaikki vanhat kotikadut... Mitähän seuraavaksi..?

Kyllä mulla välillä omatunto soimaa. Ei mulle makseta tästä kuin vähän vajaat 2500 kuussa, mutta onhan sekin tavallaan paljon loisimisesta. Oon kysellyt lisää hommia, mutta niitä ei vain ole. No, minkäs teet.

Vierailija
16/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työhuone, niin voi ottaa päikkärit. Olen myös lukenut muutaman kirjan parin viime viikon aikana ja katsonut yhden kokonaisen 8 jakson sarjan. Netti on pullollaan pelejä, mitä voi joutessaan nakutella. Kaikki työni ovat kyllä aikataulun puitteissa tehty ja suoriudun töistäni oikein hyvin muutenkin. Työnantajan puolelta arvostus ei juuri palkassa näy, vaikka asiasta on keskusteltukin monesti. Miksi siis suorittaisin yhtään paremmin? Kuten nro 12, voisin minäkin kehittää kaikenlaista työssäni, mutta tämä riittää kyllä. T: #5

Vierailija
17/17 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan numeroa 17 ja 5. Samoissa aatteissa täälläkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi