Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuvat virtsatieinfektiot: Oletko saanut avun jostain?

Vierailija
10.04.2017 |

Olen 28-vuotias nainen ja minulla on vähintäänkin joka 2. kuukausi virtsatieinfektio. Olen saanut ab-kuureina mm. Selexidiä, sulfa-tripetopriimia ja Trimopania. Edelliset eivät tehoa. Pari vuotta olen onnistuneesti käyttänyt estona yhdyntöjen Nitrofur-Ctä, kunnes lääkkeen aiheuttama pahoinvointi sai minut oksentelemaan runsaasti (olen herkistynyt lääkkeellä? )

Onko joku saanut vaivoihinsa apua? Taas on tulehdus ja näyte annettu, ihmettelen mitä lääkäri keksii. Osaako joku kokemuksesta sanoa otetaanko mahdollisesti fluorokinolonit käyttöön?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi jälkeen AINA pesulle. Siihen loppuivat virtsatieinfektiot kuin seinään.

Vierailija
2/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehduskierre loppui, kun söin puolen vuoden kuurin estolääkitystä ja lopetin hormonaalisen ehkäisyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi kaikki kirjoitusvirheet puhelimesta johtuen..

Piti vielä sanoa että kaikki poppaskonstit liukuvoiteista, paikallisestrogeeneistä, karpalo/maitohappokapseleista, asennoista, pesuista ja vessatuksista käytössä. Atopiakohtaus ja e-pillerit on.

Ap

Vierailija
4/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku seksin jälkeen aina ensin pisulle ja sitten pesulle. Pesukaan ei välttämättä puhdista bakteereja virtsaputken suulta, mutta pissiminen heti yhdynnän jälkeen puhdistaa. Ei ole ollut pissatulehduksia sen jälkeen kun näin aloin tehdä.

Vierailija
5/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaihto oli ainut mikä mulla auttoi :D eksän kanssa oli joka seksikerran jälkeen tulehdus vaikka kuinka kävi pesulla ja pissalla ennen/jälkeen seksin ja veti karpalokapseleita. Nykyisen kanssa ei kertaakaan vaik miten vehtailis... En tosiaan tiedä mistä johtuu, kahden ihmisen epäsopivista bakteerikannoista?

Vierailija
6/6 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdukset loppuivat vasta sillä, että lakkasin harrastamasta seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän