Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheenjäsentenne rasittavat tavat?

Vierailija
10.04.2017 |

Voisin mainita vatsakkaan ja karvaisen isäni tavan kuljeskella pelkissä kalsareissa kotona, kun minulla oli kavereita kylässä. Tämä silloin kun olin teini, nyt ei enää haittaa kun asun jo yksin :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tapa käydä vessassa ovi auki kotona ja kyläillessä ja kun mainitsen asiasta "naisiahan me kaikki ollaan!" Tai jos veljenikin on huoneistossa "perhettähän me kaikki ollaan!"

Ja sitten jos minä olen vessassa ja lukitsee oven ja hän yrittää päästä katsomaan peilistä/pesemään käsiä/sanomaan jotain ja se ovi ei avaudu niin sama virsi ja muistutus että vaihtoihan hän minun vaipatkin. Hänelle ei vain yksinkertaisesti mene päähän että vessa asiat ois ihan hyvä pitää omana ja vaikka ei ovea lukkoon laita niin sen voisi laittaa kiinni haju haittojen takia.

Vierailija
2/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kihlattu rakastaa järjestellä ja siivota toisten kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivaa persettään aina öisin unissaan niin, että koko sänky heiluu.

Vierailija
4/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni ja veljilläni on aina kisa siitä, kuka pieree ja röyhtäilee omien sanojensa mukaan "komeimmin". Me perheen naiset jos röyhtäisemme hillitystikin tai päästämme pienen töötin, alkaa armoton arvostelu ja yököttely.

Vierailija
5/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuus -_-

Kysyn / sanon jotain joka kaipaa vastausta, kukaan ei reagoi mitenkään. Jos sanon uudestaan, hermostutaan että jankutan. Jos en sano eivätkä olekaan kuulleet, hermostutaan kun en ole sanonut uudestaan.

Vierailija
6/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitillä oli tapana herätä viikonloppuina aikasin livertelemään muka niin hilpeenä 'ylös ulos ja lenkille' ja muuta. Vitutti.

Vierailija
7/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kusetus ja patologinen valehtelu. Siihen päälle loiseläminen...

Vierailija
8/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan vetämättä jättäminen lapsuudenkodissa. Tai siis vedettiin vasta kun useampi oli pissannut. Ilmeisesti säästösyistä näin. Paha haju pinttyy äkkiä vessaan.

Vierailija
9/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyykkiä pestessään aina onnistuu kaatamaan pulveria lattialle ja ei koskaan siivoa sitä pois ilman huomautusta