onko normaalia että kohdunsuu on pehmeä ja reikä on noin kolmenlyijykynän lyijyn kokoinen
olen synyttänyt 2 lasta ja muistan että ennen lapsia kohdun suun aukko oli tuskin sormin tunnettavissa ja nykyisin siihen menee melkein pikkurillinpää
synnytyksestä jo 2vuotta
Kommentit (7)
ei tuosta mitään haittaakaan ole ollut
minulla sattuu olemaan kohdun nipukka aika alhaalla synnytyksen jälkeen. ei tarvitse kun sormi puoliksi sisään niin tuntee nipukan.
mitä tarkoitat iso?
ehkä kohtuni on tavanomaista matalammalla mutta väkisinkin sen tuntee viimeistään kun nuvoringiä asettaa paikalleen
hausin tietää että kuuluisiko kohdun suun palautua yhtä pikkuiseksi kuin se olikin, ja kuuluuku sen myös mennä kiinteäksi sen kohdun nipukan. minulla nimittäin on pehmeä
Sorry en osaa sanoa (kysy gynelta).
Tuli vaan otsikosta mielikuva, etta olet saanut kolme lyijya tyonnettya kohdunkaulaan. Vasyneena nauratti ihan kamalasti, kun kuvitteli tilannetta.
vaikken ollut synnyttänytkään.
Lääketieteellistä tietoa mulla ei ole, mutta kuulostaa musta ihan normaalilta ettei palaudu ihan ennalleen.
Kun kerran se toissynnyttäjillä (taitaa olla ihan oma termini...) saa olla jo raskauden keskivaiheilla useemmankin sentin auki...
Mulla on niin ylhäällä kohdunsuu ettei gynekään meinaa ylttää tutkimaan sitä=/