Onko Emma Karille myöhäistä laittaa raudat?
Kommentit (15)
Toivottavasti tässä puhutaan muusta kuin hampaista. Koskaan ei ole liian myöhäistä hänen suhteensa. Siis Emma Kari on Vapaa Katto -järjestöineen saanut aikaan Helsingissä enemmän kuin koko neuvostoliiton puna-armeija toisen maailmansodan aikana.
Pyrkiikö Gapin mainokseen vai mikä on?
Äänenmurroskin olisi alkamassa ...
Hampaiden raosta on näppärä syljeskellä pitkälle.
Miks pitäis laittaa? Jokaisella saa olla just sellaset hampaat mitkä on, tärkeintä että ITSE viihtyy. Muiden mielipiteet ei vois vähempää kiinnostaa!
Käsi- ja jalkaraudoilla sängyntolppiin voisi vielä toimia hyvin.
Mullakin oikominen tehtiin n. kolmekymppisenä että tuskin se on myöhästä.
Ranteisiin ehtii laittaa mainiosti ja vielä se päivä koittaa kun tietty sakki päätyy rautoihin.
En minäkään tuon ihmisen ajatusmaailmasta pidä, mutta tuo on jo ala-arvoista.
Kauheelta päällepäsmäriltä vaikuttaa.
Minulla on isot vinohkot hampaat, joita jostain syystä ei hammaslääkäri halunnut oikoa sillon kun olin pieni. Ei nämä haittaa mua yhtään, olen tyytyväinen ulkonäkööni eikä nämä hampaani ole häirinnyt minua missään asiassa, koskaan, ikinä. Hyvä elämä vinoilla hampailla :)
Yhdessä vaiheessa meinasin lähteä oikomaan yksityiselle maksaen maltaita, mutta sitten tajusin, että nämä EI häiritse minua, joten miksi hitossa menisin? Niinpä peruin koko ajan ja jatkoin elämääni itsevarmana, rahoille on käyttöä muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Ranteisiin ehtii laittaa mainiosti ja vielä se päivä koittaa kun tietty sakki päätyy rautoihin.
Ehkä sitä ennen eräs toinen sakki lautoihin.
Eihän se mitään oikomishoitoa tarvitse. Sillä on tosi suorat hampaat tuuletusaukoilla.
Muusa-rako etuhampaiden välissä on seksikäs.