LA Joulukuu 2017
Kommentit (36)
Jee, odottelinkin tätä! Täällä on menossa 5+5 ja laskettu aika ois hauskasti itsenäisyyspäivänä 6.12. Tää on meidän ensimmäinen, joten vähän on vielä epätodellinen olo vielä tästä kaikesta ja voi apua, jännittää :D Ikää mulla on 23 ja avopuolisolla 24 vuotta. Kovasti nyt vaan toivoo, että kaikki menis hyvin, tsemppiä kaikille muillekin ja jarrusukkia pikkusille! <3
i took the batteries out my mysticism and put 'em in my thinking cap.
Hei loin FB-ryhmän ja sisään pääsee heittämällä sähköpostia osoitteeseen yllapito.vauvaryhma@gmail.com
Laittelen sit infoa! ✌🏼
Hyvä kysymys Kaino ;) sitten mäkin liittyisin vasta myöhemmin. Greta mä laitoin heti testistä kuvaa jo mun parhaille kolmelle kaverille, joiden kanssa on yhteinen Whatapp ryhmä. He ovat siis sellaisia kenelle kertoisin joka tapauksessa, jos kävisi jotenkin huonosti ja menisi vaikka kesken. Varmaan sitten viikolla 12 ultran jälkeen kerrotaan suvulle ja töissä.
Meillä ei tiedä muut kun me itte vielä ja neuvola tietty :) Yritän kyllä pitää salassa sinne viikolle 12, mutta vähän veikkaan että lähimmät kaverit arvaa jo ennemmin.
i took the batteries out my mysticism and put 'em in my thinking cap.
Hei toi ryhmä ei näy kenellekään ja laitan teille infot e-mailin kautta 😌
Jos linkki Mailissa ei toimi niin tässä linkki suoraan ryhmään https://m.facebook.com/groups/1165603336895485
Korostan vielä ettei ryhmä tai sen jäsenet näy ulkopuolisille.
käyttäjä-6538 kirjoitti:
Jos linkki Mailissa ei toimi niin tässä linkki suoraan ryhmään https://m.facebook.com/groups/1165603336895485
Korostan vielä ettei ryhmä tai sen jäsenet näy ulkopuolisille.
Laitoin eilen sähköpostia slnulle. Eikä tuo linkki toimi ainakaan minulla. Haluaisin liittyä fb-ryhmään.
Eilen siis tein kaksi plussatestiä. Laskettu aika luultavasti osuu välille 19.-27.12.
Hei jäsenpyynnöt ei tule näköjään perille niin laita mulle sähköpostia niin laittelen ohjeita ☺️ Tervetuloa mukaan 😍
Täältä liittyisi keskusteluun yksi kolmekymppinen esikoisen odottaja. Tänään olisi omien laskujen mukaan 5+1. Takana 2 x km, joten vielä aika varovaisin mielin...
Eli siis heipähei mä aloittelen ja odottelen koska muita joulukuisia ilmaantuu 🙈❤ meillä plussattiin tänään 4+2 eli 15.12 olisi laskettu! 😇