Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten pihtaamisen takia joutuu homoilemaan

Vierailija
09.04.2017 |

Naiset ei anna tarpeeksi ja tarpeeksi usein pillua niin miehet joutuu homoilemaan teidän takia ja se tuntuu pahalta. Kohta tänne tulee 18v fagotti poikapilluineen. Joutuu laittamaan päälleen hameen, peruukin ja huulipunaa, että menisi naisesta. Tämä on teidän vika naiset, kun ette oo antanu mulle pillua! Ja en oo homo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se poika pitää pukea naiseksi, eikä voi vain hyväksyä sitä omana itsenään? Pidin itseäni pitkään ihan pelkästään heteroseksuaalina, kunnes lopulta juovuspäissäni pääsyin sänkyyn erään miespuolisen kaverini kanssa. Hävetti toki alkuun, mutta kyllähän se hyvältä tuntui. Olen myöhemminkin ollut miesten kanssa ja siinä on omat hyvät puolensa. Jotenkin seksi tuntuu miesten kesken paljon intiimimmältä ja hellemmältä kuin naista pannessa. Suosittelen avartamaan näkökulmaasi ja suhtautumaan tuohon kokemukseen avoimin mielin, sen sijaan, että se olisi jonkinlaista pakkopullaa.

terveisin BI-Mies 36v

Vierailija
2/2 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se poika pitää pukea naiseksi, eikä voi vain hyväksyä sitä omana itsenään? Pidin itseäni pitkään ihan pelkästään heteroseksuaalina, kunnes lopulta juovuspäissäni pääsyin sänkyyn erään miespuolisen kaverini kanssa. Hävetti toki alkuun, mutta kyllähän se hyvältä tuntui. Olen myöhemminkin ollut miesten kanssa ja siinä on omat hyvät puolensa. Jotenkin seksi tuntuu miesten kesken paljon intiimimmältä ja hellemmältä kuin naista pannessa. Suosittelen avartamaan näkökulmaasi ja suhtautumaan tuohon kokemukseen avoimin mielin, sen sijaan, että se olisi jonkinlaista pakkopullaa.

terveisin BI-Mies 36v

No hyi helvata mitö puhetta. Tämä on samanlainen järjestely mitä linnassa on, hän on mun bitch. Minä vain nain persereikää enkä ota omaan peppuun mitään niin en ole hintti! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla