Itken jos suomalaiset äänestävät väärin.
Viha ja phobia eivät saa vaikuttaa äänestämiseen.
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Kommentit (23)
Eivät ihmiset äänestä väärin, sitä sanotaan demokratiaksi, että jokainen saa äänestää, ketä haluaa.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä,joten äänestin persuja
Valitettavaasti ahneus voittaa nämäkin vaalit vihan jäädessä kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ihmiset äänestä väärin, sitä sanotaan demokratiaksi, että jokainen saa äänestää, ketä haluaa.
Rasismi, ennakkoluulot, viha ja phobia ei kuulu demokratiaan. Yök.
Toivottavasti Ruosin terrori-isku sai äänestäjät järkiinsä ainakin Helsingissä ja Vihreät eivät nouse suurimmaksi puolueeksi.
Vierailija kirjoitti:
Anna-Marjaana kirjoitti:
Sinä olet se asia, joka on väärin tässä maailmassa... Tämä ei ole minun Suomeni.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ruosin terrori-isku sai äänestäjät järkiinsä ainakin Helsingissä ja Vihreät eivät nouse suurimmaksi puolueeksi.
Ja sinä olet ilmeisesti käynyt äänet jo laskemassa? Kun äänestysaikaakin on vielä jäljellä. Tirkskkk.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Marjaana kirjoitti:
Sinä olet se asia, joka on väärin tässä maailmassa... Tämä ei ole minun Suomeni.
Muuta pois.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt selvää, että se terrori-isku oli pelkästään Persujen juoni, jolla nostavat kannatustaan.
Ei ole mitään vääriä vaihtoehtoja vaaleissa, niin se demokratia toimii. Kokeile muuttaa vaikka Saksaan jos rakastat hallitsematonta maahanmuuttoa :)
Eikä terrori-iskut kuuluneet Ruotsiin eikä Eurooppaan kunnes unelmaihmiset avasivat rajat ja poistivat passintarkastukset
Äänestin samalla globalisaatiota eli rajatonta maailmaa vastaan
Vierailija kirjoitti:
Eikä terrori-iskut kuuluneet Ruotsiin eikä Eurooppaan kunnes unelmaihmiset avasivat rajat ja poistivat passintarkastukset
Minun maailmassani muita ihmisiä ei rajata ulos.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna-Marjaana kirjoitti:
Ei se tosiaan ole. Se on suomalaisen kansan Suomi.
Mahtaa vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet ilmeisesti käynyt äänet jo laskemassa? Kun äänestysaikaakin on vielä jäljellä. Tirkskkk.
Voi sinua lukutaidotonta hölmöä. Kirjoitin: "toivottavasti".
Anna-Marjaana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun maailmassani muita ihmisiä ei rajata ulos.
Missä asut, tulisin nukkumaan sinne ja syömään jääkaapin tyhjäksi
Mitä jos alkuun menisit asumaan Nigeriaan tms. Itkisit ensin siellä vaaleja
Perus.. rasismia, fasismia ja vihaa on kaikki, mistä minä en tykkää.
Tämän takia Trump voitti ja Brexit meni läpi. Ihmiset ovat kyllästyneet tähän idiotismiin, etenkin vasemmistolta.
Varaa jo nessuja viereen.