Katsokaa nyt tuota Kiira Korpea TTK:ssa: ylähuuli puuttuu kokonaan ja puhuessa hampaat irvistelevät.
Miten tuota naista jatkuvasti kehutaan jumalaisen kauniiksi? Ylähuuleton irvistely ei minusta ole mitenkään kaunista.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo minusta aika paljon Kiiran älykkyydestä, ettei ole mennyt idiotismia edustavien aikuispissisten ankkahuulibuumiin mukaan.
En tiedä kertooko se erityisestä älykkyydestä ettei ole ankkahuulia ottanut. Itse en ole erityisen älykäs, ihan perusmamma, ja minusta ne turbohuulet on aina olleet hirveät!
Vierailija kirjoitti:
Kiira ei ole mikään missi, vaan päässyt omin ansioin julkisuuteen.
Sinkkumies
Itse asiassa Kiira on päässyt vain ja ainoastaan elovenamaisen ja naapurintyttömäisen kauneutensa vuoksi julkisuuteen, ei suinkaan vähäisten luistelulahjojensa tähden, ja tämän sinäkin tietäisit mikäli yhtään ymmärtäisit tai välittäisit taitoluistelusta urheilulajina eikä minään missikilpailuna. Esim. paljon vähemmän kohkattu ja toki vaatimattomamman näköinen Laura Lepistö on suorittanut teknisesti ottaen paljon parempia näytöksiä koko uransa ajan. Kiira Korpi ei ole KOSKAAN yltänyt Lepistön tasolle eikä tule yltämään, Korvella ei yksinkertaisesti ole riittävää teknistä tai ilmaisullistakaan lahjakuutta. En muista nyt vuotta tai kisoja, mutta mieleeni jäi, kun kaikkialla oli mainoksia vain ihqdaa Kiirasta ja häntä hehkutettiin jokaisessa aikakauslehdessä ja haastattelussa, vaikka Lepistö oli ollut se, joka todellisuudessa menestyi ja teki Suomelle kunniaa jäällä. Lepistöä harvoin kehuttiin missään ja silloinkin korkeintaan sivulauseessa Kiira Korven ylistämisen yhteydessä. Todellinen sankarimme Laura Lepistö on oikeastaan vaiettu pois, vaikka hän se sentään on se Suomen kaikkien aikojen menestyneinen taitoluistelija. :)
Olen ihmetellyt Kiiran samaa "jähmettynyttä" ilmettä. Siis ilme on jähmettyneen pysähtynyt ikään kuin ei kasvojen lihaksista ole käytössä kuin pieni osa. Verratkaa seuraavan kerran vaikka Helena Ahti- H kasvojen ilmeisiin, jotka luonnollisesti vaihtelevat kun hän puhuu. Kiiralla on "sama" ikään kuin "naamio " päällä kun puhuu. Suu liikkuu juuri ja juuri mut ei muut kasvojen lihakset. Kireä hymy päällä.
Ap, sinut on sokaissut tämä klovni-ankkahuuli-trendi.
Kiira on ajattomalla tavalla luonnonkaunis.
Se Voice of Finlandin some-pullero on kans kammottava. Kaamea röökin kuluttama ääni ja ui koko ajan kilpailijoiden liiveihin. Just saying.
Niinpä. Miten joku kykeneekin puhumaan ilman, että huulet liikkuu.
Minusta Kiira on kaunis, raikas ja luonnollinen. Verrattuna muihin ankkahuuli bimboihin.
Ulkomailla Kiirasta ainakin tykätään kovasti ja arvostellaan aina kauneimpien taitoluistelijoiden joukkoon. Ainut joukko joka Kiirasta ei pidä, on suomalaiset naiset.
Ai Kiira ei ole päässyt pinnalle luistelutaitojen perusteella? Olis kiva nähdä millaisia kolmoishyppyjä sä vedät! Menneiden vuosien juhlitut tintti wegeliukset ja Mila Kajakset ei ole mitään Kiiraan verrattuna. Sitäpaitsi luistelussa on tärkeää myös tulkinta ja esittäminen. Kiiraa ei voi verrata mihinkään ankkahuulisiin bikinifitnesstyrkkyihin. Koettakaa luistella 30h viikossa 20 vuoden ajan ja näyttää yhtä freesiltä kun Kiira niin nostan teille hattua. Ihan oikeesti.
Minua on myös nuoresta asti oikeen tultu ihmettelemään, kuinka kaunis olen heidän mielestään. Sama jatkuu nyt nelikymppisenä. Ei tk.ssa saa istua eikä junassa eikä missään, ilman että joku kuitenkin tulee ääneen ihmettelemään.
Minua yritettiin laittaa missikisoihin ja mallin töitä tarjottiin, mutta en halunnut.
Minä myös harrastin balettia ja vähän taitoluistelua. Telinevoikkaa ja urheilua. Jäin pois lapsena, koska minua pelotti ne kaikki liikkeet. En uskalla mennä puomille temppuilemaan enkä edes kunnolla käsillä seisoa. Minusta tulikin viulun ja pianon soittaja.
Ja nyt kun kerroin, miten minuakin on ihmetelty ja huudettu jokapaikassa niin kauniiksi, vaikka muutamat ovatkin ihan inhonneet kasvonpiirteitäni. Olen kaunis, koska isäni ja äitinikin on ja antoivat vielä nimeksinikin hienon Kristinan! Kiitos , että olen olemassa ihanine piirteineni ja te muutkin.
(Mistä vetoa, että nyt kaikki alapeukuttaa oikeen urakalla? Tällaisia nää suomalaiset on)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kirjoitin jotain rumaa ja olen aikuinen. Lähinnä tarkoitin sitä, että ottaa kupoliin kun käytetään virheellisiä ylisanoja jostain ihmisestä. Kiirasta ei voi sanoa jumalaisen kaunis. Hän on nuori ja raikas, omaa terveelliset elämäntavat jne, mutta ei ole julmetun kaunis. Kaunis on esim joku, kukakohan, en nyt just keksi.
Ehkä jotkut vain näkevät kauneutta, rakkautta ja hyvyyttä kaikkialla. Ja siihen on jokaiselle oikeus.
Mun mies sanoo minua hyvin usein jumalattoman kauniiksi ja täydelliseksi naiseksi, vaikka omasta mielestä olen vähän ylipainoinen lyhyenläntä nainen ja minunlaisia naisia tusinaan menee kolmetoista eli muistutan lähinnä harmaahiirulaista, mutta silti mieheni saa muistuttaa kokemastaan kauneudesta. Pitäisikö nyt tämä kieltää?
Minusta kauneus on paljon muuta kuin naamataulu - on ilmeet ja eleet, ääni, puhekieli, karisma, silmät, iloisuus, onnellisuus jne.
Kiira Korpi on ihminen, joka vaatii itseltään täydellisyyttä ja sairastunut (tai vähintään kärsinyt) sen vuoksi. Pidinkin Korpea virheettömänä ihmisenä, ennen kuin kertoi asiasta julkisuudessa, ja siksi etäisenä. Mutta kun virhe paljastui niin muuttui paljon inhimillisemmäksi silmissäni. Virheetön ihminen on yksinkertaisesti tylsä ja sellaiseen ei voi samaistua.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla Kiirasta ainakin tykätään kovasti ja arvostellaan aina kauneimpien taitoluistelijoiden joukkoon. Ainut joukko joka Kiirasta ei pidä, on suomalaiset naiset.
Tajuatko sä edes mitä juuri sanoit? Ai että arvostellaan ihan KAUNEIMPIEN taitoluistelijoiden joukkoon? Tiesitkö että taitoluistelussa pointti on se luisteleminen eikä mikään ulkonäkö? Sun kaltaisia idiootteja on 90 % ja teidän vuoksi niillä oikeasti taidokkailla naisurheilijoilla ei ole mitään mahdollisuuksia menestyä tai tulla vakavasti otettaviksi, kun kilpailuista tehdään jotain helvetin missikisoja.
Vierailija kirjoitti:
Ai Kiira ei ole päässyt pinnalle luistelutaitojen perusteella? Olis kiva nähdä millaisia kolmoishyppyjä sä vedät! Menneiden vuosien juhlitut tintti wegeliukset ja Mila Kajakset ei ole mitään Kiiraan verrattuna. Sitäpaitsi luistelussa on tärkeää myös tulkinta ja esittäminen. Kiiraa ei voi verrata mihinkään ankkahuulisiin bikinifitnesstyrkkyihin. Koettakaa luistella 30h viikossa 20 vuoden ajan ja näyttää yhtä freesiltä kun Kiira niin nostan teille hattua. Ihan oikeesti.
Taidot ovat varsin keskinkertaiset, ja naama on sitten auttanut uralla etenemisessä. Miksi hyökkäät sanansaattajaa vastaan? Ei minun tarvitse osata tehdä hypyn hyppyä, jotta voisin tietää KUKA on voittanut ja KUKA vetää parhaat showt. Millaisia nelosaxeleita itse vedät?
Vierailija kirjoitti:
Kateus on ikävä ominaisuus :(
Ja tämän ikuisen kateuskortin länkyttäminen (syyttä) on vielä ikävämpi ominaisuus.
Kiira on kireä ja kummallisen muovinen, ääntään myöten. Kohoaa melkein falsettiin ja tosiaan ylähuulta ei löydy. Kaunis iho ja silmät, hampaat, sekä vartalo tietenkin, mutta sellainen pikkusievä on, ei kaunotar. Eikä ole mitenkään seksikäskään. Jos olisin mies, tuskin hulluna olisin himosta.
Kuuntele ja katsele vaikka (jo ikääntynyttä) Janina Fry'tä noin vaikka aluksi ja aisti hieno kissamaisuus, upeus ja sensuaalisuus. Todella kaunis ja kypsä, oikea rotunainen. Ja olenko kade? Kyllä, mutta on selkärankaa rehdisti kehua. Ei tarvitse olla naama irvistyksellä kateellisena, koska en ole sen luontoinen lainkaan. Kaunista saa ilolla ihailla. Kateus ja ivallisuus ovat tehokkaimmat vanhentajat.
Kauneus on katsojan silmissä. Ei voi syyttää kateudesta, jos ei näe sitä mitä jotkut muut ja ihmettelee.
Inhottava keskustelu! Ei Kiira kulje ympäriinsä kehuskellen jumalaista kauneuttaan. Ihan lehdistö näitä termejä käyttää. Eli älkää Kiiraa haukkuko, vaan näitä meidän typeriä iltapäivälehtiä, jotka aina vetävät kaiken överiksi.
Mielestäni Kiira on hyvin kaunis ja raikkaan näköinen. Hän on myös hyvin suloinen ja tyttömäinen. Itse pidän tämän tyyppisestä kauneudesta. Ihailen myös hänen urheilullisuutta ja terveitä elämäntapoja.
Fry tä en näe kuniina ollenkaan liian leveä naama ja silmät syvällä päässä. Kauneus on sielullista ja Armi Kuusela ka Kiira ovat kauniita sieluja ja hyvin käyttäytyviä naisia olleet. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Inhottava keskustelu! Ei Kiira kulje ympäriinsä kehuskellen jumalaista kauneuttaan. Ihan lehdistö näitä termejä käyttää. Eli älkää Kiiraa haukkuko, vaan näitä meidän typeriä iltapäivälehtiä, jotka aina vetävät kaiken överiksi.
Mielestäni Kiira on hyvin kaunis ja raikkaan näköinen. Hän on myös hyvin suloinen ja tyttömäinen. Itse pidän tämän tyyppisestä kauneudesta. Ihailen myös hänen urheilullisuutta ja terveitä elämäntapoja.
Ai ei muka kehuskele kauneudella ympäriinsä??
http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/video-ulkonakopaineita-kok…
http://www.hs.fi/urheilu/art-2000002905341.html
http://www.demi.fi/keskustelut/ajankohtaista/kiira-korpi-kauniista-ulko…
Kiiralla ja Vappu Pimiällä on sama maneeri: ensin sanovat repliikkinsä, pieni pysähdys ja naamalle ylähampaat paljastava (teko)hymy. Aina.