Katsokaa nyt tuota Kiira Korpea TTK:ssa: ylähuuli puuttuu kokonaan ja puhuessa hampaat irvistelevät.
Miten tuota naista jatkuvasti kehutaan jumalaisen kauniiksi? Ylähuuleton irvistely ei minusta ole mitenkään kaunista.
Kommentit (62)
KIITOS! Mä olen jo VUOSIA miettinyt, että onko mun silmissä jotakin vikaa, kun en vaan jotenkin näe Kiiraa erityisen kauniina ja silti media hehkuttaa kuinka hän on suunnilleen Suomen kaunein nainen. Mun mielestäni korkeintaan keskiverto.
Se on nimenomaan tuo turpaosasto, joka muakin vaivaa. Jotenkin kireän näköinen ja olematon ylähuuli rullautuu hymyillessä niin ylös, että hampaiden lisäksi näkyy ikenet; http://down0.80157-down0.dna.qbrick.com/80157-down0/thumbs/29/622815_66…
Ja joo, siis mä olen itse ihan vitun ruma ja kaiken lisäksi tyhmä, mutta kateellinen en hänen ulkonäöstään ole. Urheilija urasta voisin jopa ollakin. Mielestäni olemattomat huulet ja ienhymy ovat epämiellyttäviä ominaisuuksia enkä kadehdi niitä.
Vierailija kirjoitti:
KIITOS! Mä olen jo VUOSIA miettinyt, että onko mun silmissä jotakin vikaa, kun en vaan jotenkin näe Kiiraa erityisen kauniina ja silti media hehkuttaa kuinka hän on suunnilleen Suomen kaunein nainen. Mun mielestäni korkeintaan keskiverto.
Se on nimenomaan tuo turpaosasto, joka muakin vaivaa. Jotenkin kireän näköinen ja olematon ylähuuli rullautuu hymyillessä niin ylös, että hampaiden lisäksi näkyy ikenet; http://down0.80157-down0.dna.qbrick.com/80157-down0/thumbs/29/622815_66…
Ja joo, siis mä olen itse ihan vitun ruma ja kaiken lisäksi tyhmä, mutta kateellinen en hänen ulkonäöstään ole. Urheilija urasta voisin jopa ollakin. Mielestäni olemattomat huulet ja ienhymy ovat epämiellyttäviä ominaisuuksia enkä kadehdi niitä.
Voi luoja. Et voi olla tosissasi *pudistelee päätään*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Et voi olla tosissasi *pudistelee päätään*
Tiedätkö mitä? Kauneuskäsitys on mielipidekysymys, ja minä olen täysin samaa mieltä ap:n ja edellisen kirjoittajan kanssa. En pidä Kiiraa kauniina. Nukkemainen barbi toki muttei lainkaan niin kaunis kuin täälläkin ja julkisuudessa jatkuvasti hehkutetaan. Ohuet huulet eivät vaan ole minun käsitykseni kauneudesta. Vielä pahemmat ovat tietysti tuunatut ankkahuulet, mutta normaalit luomuhuulet ovat jees.
Katsokaa nyt on aivan huikean kaunis ihan ylivoimainen:
Jos ei ole mitää kaunista sanottavaa ei tarvitse sanoa mitään. Ällöttävää, laita oma kuvasi tänne niin voidaan yhdessä retostella. Aivan ihana ja kaunis nainen!
Kiiran tekee kauniimmaksi vielä se että hän ottaa toiset aina huomioon. Hän on hyvin lempeä muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiirasta ei siis saa sanoa yhtään arvostelevaa sanaa, mutta Jenni Vartiaista saadaan törkeästi solvata ja uhkailla monen ketjun voimalla?
Tällä palstalla asia on juuri näin. Mammojen rakastama Kiira saa vain ylistystä ja kehuja. Mammojen vihaama ja halveksima Jenni lytätään maan rakoon.
Öö miksi kumpaakaan tarvitsisi haukkua? Ällöttävät kiusaajat.
Ihmetelly samaa. On.kaunis vaan jos ei avaa suutaan
Ehkä ne huulet näyttää oudoilta jos on tottunut täytettyihin ankkahuuliin.
Kiira on kaunis ja hänellä on kauniit normaalit huulet.
Vierailija kirjoitti:
Siis kelle aikuisten oikeesti tulee mieleen tehdä aloitus jossa haukutaan yhtään kenenkään ulkonäköä?
Joku teinihän tuollaisen aloituksen tekeekin. Sellainen, joka peilailee itseään koko ajan ja miettii mitä kohtaa pitäisi kohentaa :( Ottaa selfieitä ja odottaa kavereiden kehuja.
Kiiran eaiintyminen juuri tekee hänestä valovoimaisen. Verratkaa mihin tahansa missiinkin ne ovat suttumaisempia Armi Kuuselaa lukuunottamatta. Kiira ja Armi ovat oikeat ihanteellisimmat naiset Suomen Historiassa ! Kuin kauriita ja kaunis käytös !
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne huulet näyttää oudoilta jos on tottunut täytettyihin ankkahuuliin.
Kiira on kaunis ja hänellä on kauniit normaalit huulet.
Tukiaisen ankkahuulet kai sitten upeat :D!
Okei siis miksi täytyy heti vetää ne ankanhuulet mukaan tähän, täysin toista ääripäätä edustaa. Siis jos Kiiralla ois ees nirmaalit huulet, niin oishan se nötimpi, ei siltikään kaunis.
kaikki varmasti on kumminkin yhtä mieltä siitä että Kiira on paremman näköinen kuin 99,8% AV mammoista
Ihan järkyttävän huono ulosanti. Samoin kuin sillä Huippiksen juontajalla Maryamilla.
Vierailija kirjoitti:
Kiira ei ole mikään missi, vaan päässyt omin ansioin julkisuuteen.
Sinkkumies
Onhan se niinkin mutta nykyinen ja silloinen suurehko medianäkyvyys johtuu siitä, ettei ole luisteleva matami mimmi. Ylähuuli minustakin tällä kertaa tosi outo. Tosi kaunis on totta kai.
Makuasiat ovat makuasioita, mutta Kiiraa pitää kauniina iso enemmistö. Olet siis ap ylikriittisine mielipiteinesi harvinaisuus. Lienet itse täydellinen, vai?
Luonnollisuus on mielestäni aina kauniimpaa kuin keinotekoisuus. Suomessa nuorilla tytöillä ihme tekoripsi ja ankkahuulityyli. Kulmakarvat paksuja palkkeja. Sekö on kaunista? Kaikki samannäköisiä ylimeikattuja pissiksiä.
Laita sä ap sun oma kuva tänne ni me voidaan sitten yhdessä arvostella sun naamaa.