Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies töksäytti pahasti

Vierailija
09.04.2017 |

Olin miehen luona viettämässä iltaa, kaikkeen varautuneena, kunnes hän sanoo minun rakkasta lemmikistä "Ainii onkse se sun vitun liskos?" ...Öö...anteeks mitä. Luulin, että meillä oli hauskaa yhdessä ja että hän myös piti minusta. Taisin sitten olla väärässä.

Mielestäni en liioitellut yhtään, kun sanoin hänelle ettei voi vaan sanoa noin toisen lemmikistä ja lähdin pois. Tekisi mieli poistaa koko tyyppi facebookistakin. Yököttää :( Onneks en antanu sille...on tässä edes jotain hyvää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ainakin saan tollasesta kommentista sellasen mielikuvan ihmisestä että tämä ei koe eläimiä mitenkään merkittävinä asioina elämässä. 

Vierailija
2/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun lähdit. Se potkisi "vi_un liskoasi" kotonasi, kun et olisi näkemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei pitänyt siitä liskosta ja koska on kova kiroilemaan, niin sen eteen tuli tuollainen alatyylinen ilmaisu. Wt tyyppi.

Vierailija
4/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikaiset miehet voi kadehtia jopa sitä, että lemmikkieläin saa huomiota.

Kokevat siis eläimenkin kilpailijaksi. Tuollaiset kannattaa skipata heti kättelyssä.

Vierailija
5/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olette minun puolella täsä asiassa :) Tein siis ihan oikein! -AP

Vierailija
6/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liskot ole mitään lemmikkejä, haloo. Niistä tehdään hyödykkeitä, esim lompakkoja.

Vierailija
7/7 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin miehen luona viettämässä iltaa, kaikkeen varautuneena, kunnes hän sanoo minun rakkasta lemmikistä "Ainii onkse se sun vitun liskos?" ...Öö...anteeks mitä. Luulin, että meillä oli hauskaa yhdessä ja että hän myös piti minusta. Taisin sitten olla väärässä.

Mielestäni en liioitellut yhtään, kun sanoin hänelle ettei voi vaan sanoa noin toisen lemmikistä ja lähdin pois. Tekisi mieli poistaa koko tyyppi facebookistakin. Yököttää :( Onneks en antanu sille...on tässä edes jotain hyvää.

Mitenkä tuo lause liittyy liskoosi millään tavalla? Se varmasti piti paikkansa, hän ei vaan välitä liskostasi erityisesti. Ei se niin mene, että jos tykkäät minusta niin sinun pitää tykätä kaikesta siitä, mistä minä tykkään.

Olisihan tuon voinut nätimminkin sanoa, yritti kai saada sen kuulostamaan hauskalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän