Oliko Marion Rung nuorena kaunotar?
Kommentit (27)
Viehättävä oli nuorena ja on vieläkin. Ei hän nuorena ollut ylipainoinen, vaan hoikkanen tyttö. Äidinkielenopettajani oppikoulussa moitiskeli Marionin ja Laila Kinnusen ässän lausumista.
Vierailija kirjoitti:
Oli sen jälkeen kun löysi tyylinsä 70-luvulla. Vielä tipitii-aikoina ei ollut mitenkään erityinen.
Juuri näin.
Jostain kumman syystä häntä pidettiin 70-luvulla lihavana, tai ainakin pyylevänä. Tai ainakin hän itse piti. Hän on aina pukeutunut pitkiin vartaloa peittäviin hameisiin. Nyt kun katselee noita 70-luvun kuvia ja videoita, niin hänhän oli tuolloin suorastaan hoikka. Missään nimessä ei ainakaan lihava
Vierailija kirjoitti:
Viehättävä oli nuorena ja on vieläkin. Ei hän nuorena ollut ylipainoinen, vaan hoikkanen tyttö. Äidinkielenopettajani oppikoulussa moitiskeli Marionin ja Laila Kinnusen ässän lausumista.
Hävytön ope. Marionin kotikieli oli ruotsi ja Laila oli vuosia Ruotissa sotalapsena siitä ne ässät .
Offtopic, Marion kertoi muistelmissaan hänellä oli 70luvulla suhteita vapaiden ja varattujen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Marion Rung oli lahjakas musiikkialan ammattilainen ja laulaja. Ja hänen meriittinsä löytyvät sieltä, eikä suinkaan missi- tai mallimarkkinoilta.
Ihan samalla tavalla kun sen ajan muutkin musiikinalan ammattilaiset.
Vai kysytkö ap. oliko Junnu Vainio tai Matti Siitonen kaunis ja arvostat heidän saavutuksiaan ulkonaisen olemuksen perusteella.
Eihän tässä kyseenalaistettu tai rinnastettu musiikillisia meriittejä ulkonäköön. Yksinkertainen kysymys, oliko kaunis ja todellakin oli, hyvin kaunis.
Kaikki eivät olleet kauniita sen lisäksi, että olivat lahjakkaita. Kauneuteen ei tarvitse liittyä mitään missi- tai mallitouhuja, tietenkään.
Ihan ok olisi kysyä Junnusta, että oliko komea. Ei se hänen meriitteihinsä tai nauttimaansa arvostukseen vaikuta.
Ihmeen hysteerinen tulkinta.
Kaunis, kun nyt just katson Teeman dokkaria.
Hiusten puolesta näyttää jämähtäneen sinne 70-luvulle. Tyyli kaipaisi päivitystä, mutta tuo on aika tyypillistä, että jäädään siihen nuoruuden hius-, meikki-, ja/tai vaatetyyliin jumittamaan.
En ole koskaan ajatellut häntä kauniina tai viehättävänä. Nuorena oli kuvien perusteella kyllä ihan perusnätti, mutta enää vanhemmiten se ei ainakaan itselle välity. Itse olen alle kolmekymppinen, enkä ennen tätä aloitusta tiennyt, miltä hän on nuorena näyttänyt.