Pelkään hirveästi koko ajan että teen jotain väärin...
Minulla on koko talven ollut ongelmana huono itsetunto sekä työssä että kotona. Meillä on kaksi ihanaa lasta alle 8 v. Olen hoitotyössä. Mieheni tilanne hänen työssä on ollut aoottinen jo 6 kk. Hän ns vihaa mennä töihin koska ei viihdy. Minulla on vastuullinen työ ja työmäärä sen kun lisääntyy koko ajan. Kotona lasten kanssa yritän iltaisin ja viikonloppuisin nauttia mutta en saa päässäni rauhaa. Pelkään tämän stressin ja paineen takia joka paikasta että teen virheitä. Että pää ei pysy mykana. Että olen antanut potilaaille väärät ohjeet tai väärä määrä lääkettä ne. Mietin melkein joka ilta ja viikonloppu että missä olis voinnut mennä tänään väärin ja jotenkin löydän aina jonkin asian joka mahdollisesti meni väärin sinä päivänä tai joku päivä sitten. Yliarvioin asioita...tiedän tämän. Ja en ole todellakaan täydellinen mutta miksi tämä on muuttunut tällaiseksi? Menen päin seinää pian ahistuksen kanssa. Kaikki elämässäni nyt on suorittamista on sitten kotona tai töissä. Nyt istun ja mietin että jos rokotetta hieman valui korkkia avatessa pisara niin saiko nyt pot.huonon vastuksen?
Miten pääsen tästä tilanteesta ulos? Muilla kokemusta?
Surullunen ja ahdistunut.
Kommentit (26)
Masennusta en ehkä kuitenkaan koe. Vai pää joka menee ylikeroksilla ja liikaa ajattelua ja pähkäilyä ja hermostuneisuutta ja ja ja....
Ap
Kokeeko joku että mindfullnes ja yoga auttavat?
Olen hyvinkin paljon fyysisesti liikkeellä mutta psyykkistä treeniä pitäis saada lisää...
Ap
Liian paljon suorittamista kotona kuin töissä nykypäivinä. Kone pitäis olla.